Bekijk volle/desktop versie : Schulden!!!!!!!!!!!!!!



15-05-2008, 22:29
Ik heb paar maanden Jellaba's gekocht en Takshita kado voor me moeder maar ik heb beetje bij beetje moeten betalen en net komt ie vrouw bij mij aan kloppen, dat ik nog €150.- euro betalen ik zou niet weten waar ik het geld vandaan moet halen ik zit zo krap nu.
Me man die heeft zoveel schulden voor me betaald en hij weet niks over deze als deze nog d'r bij komt dan weet ik zeker dat ie me nooit meer wilt zien.
Hij heeft me net gevraagd waarom die vrouw was gekomen en ik zei '' of ze kleding aan mij wou verkopen en ik zei nee''
Hij gaat het morgen bij haar navragen
mi gado ik weet niet wat ik moet doen.

Pleasssssssse help me slapeloze N8 vandaag

Zijn pinpas maar de afschrift ik wil geen zondes plegen,
Allah swt istar maar op een gegeven momment komt het tog naar boven.

Geef me goede redenen wat ik moet doen pleassssssssse

Ik ben zo bang.

15-05-2008, 22:31


Nooit geld uitgeven wat je niet hebt...nu zie je wat er van komt!
Terecht dat je man boos wordt...maar hij zal heus niet van je scheiden hierom...want dan moet hij sowieso de heldt van je schulden betalen

15-05-2008, 22:33
alles eerlijk opbiechten aan jou man en voorlopig GEEN ONNODIGE UITGAVES MEER DOEN!!!

je zegt zelf dat hij al eerder wat schulden van jou afgelost heeft
dit gaat hij niet leuk vinden
maar wees toch eerlijk, want alles komt uit

en denk in het vervolg beter na bij aanschaf van spullen/kleding die jij je niet kan veroorloven!!! gewoon niks meer kopen dus... ook niet op afbetaling!!!

15-05-2008, 22:33
ach joh kop op, het is niet het einde van de wereld, wees eerlijk naar je man toe en vertel gewoon alles en hou op met schulden te maken!

15-05-2008, 22:37


Jij bent echt gek

15-05-2008, 22:50

Citaat door toutou20:
Ik heb paar maanden Jellaba's gekocht en Takshita kado voor me moeder maar ik heb beetje bij beetje moeten betalen en net komt ie vrouw bij mij aan kloppen, dat ik nog €150.- euro betalen ik zou niet weten waar ik het geld vandaan moet halen ik zit zo krap nu.
Me man die heeft zoveel schulden voor me betaald en hij weet niks over deze als deze nog d'r bij komt dan weet ik zeker dat ie me nooit meer wilt zien.
Hij heeft me net gevraagd waarom die vrouw was gekomen en ik zei '' of ze kleding aan mij wou verkopen en ik zei nee''
Hij gaat het morgen bij haar navragen
mi gado ik weet niet wat ik moet doen.

Pleasssssssse help me slapeloze N8 vandaag

Zijn pinpas maar de afschrift ik wil geen zondes plegen,
Allah swt istar maar op een gegeven momment komt het tog naar boven.

Geef me goede redenen wat ik moet doen pleassssssssse

Ik ben zo bang.



Whahahahaha!!

15-05-2008, 22:51
en heb je al een plan bedacht hoe je dit gaat oplossen?

15-05-2008, 22:52
sorry jij spoort echt voor geen meter,wie gaat er nou takshita's en jabadors cadeau geven als je het geld er niet voor hebt en liegen ook nog tegen jouw man.

15-05-2008, 23:01

Citaat door Ewaywa:
Whahahahaha!!



15-05-2008, 23:03
Oh my dear lord.

Jij spoort hem niet.

Alsof je moeder het zo erg vind als je niks voor der koopt!

Damn, jij moet echt een cursus met geld omgaan gaan volgen!

16-05-2008, 09:40
ik ga gewoon naar haar toe en zeggen dat ze d'r moet moet dicht houden

16-05-2008, 09:42
Jij hebt echt van die vreemde topics.

16-05-2008, 09:43



Citaat door mon_dieu:
Jij hebt echt van die vreemde topics.

haha mijn gedachte, iedere keer van die vreemde dingen....mijn man vertelt over sexverleden, schulden, vraag je je af hoe volwassen ze zijn????

16-05-2008, 09:44
[QUOTE=toutou20;48313759]ik ga gewoon naar haar toe en zeggen dat ze d'r moet moet dicht houden[/QUOTE]


ja, zo moet je het oplossen

16-05-2008, 09:45

Citaat door toutou20:
Ik heb paar maanden Jellaba's gekocht en Takshita kado voor me moeder maar ik heb beetje bij beetje moeten betalen en net komt ie vrouw bij mij aan kloppen, dat ik nog €150.- euro betalen ik zou niet weten waar ik het geld vandaan moet halen ik zit zo krap nu.
Me man die heeft zoveel schulden voor me betaald en hij weet niks over deze als deze nog d'r bij komt dan weet ik zeker dat ie me nooit meer wilt zien.
Hij heeft me net gevraagd waarom die vrouw was gekomen en ik zei '' of ze kleding aan mij wou verkopen en ik zei nee''
Hij gaat het morgen bij haar navragen mi gado ik weet niet wat ik moet doen.

Pleasssssssse help me slapeloze N8 vandaag

Zijn pinpas maar de afschrift ik wil geen zondes plegen,
Allah swt istar maar op een gegeven momment komt het tog naar boven.

Geef me goede redenen wat ik moet doen pleassssssssse

Ik ben zo bang.




Wat een weirdo!

geef geen geld uit dat je niet hebt. Wat dacht je van"gaan werken en je schulden afbetalen!