Bekijk volle/desktop versie : DJ Selina



Pagina's : [1] 2

27-12-2003, 22:13
Wat vinden jullie eigenlijk van haar (voor diegenen die haar hebben meegemaakt) ??

Groetjes Moi

28-12-2003, 12:30


Een topperdje of course !!!!!!!!!!!

28-12-2003, 21:47
Hallo,

Weet iemand van jullie hoe duur ze ook is????

29-12-2003, 12:53
Ik had haar gesproken, ze zei dat ze E 450 is, voor de hele avond.Dus valt wel mee als je haar prijs vergelijkt met die van DJ Bahija en DJ Houda.

Groetjes Moi

29-12-2003, 15:29


Dank je wel zinne79. Dat is inderdaad goedkoop. DJ Bahija is tegenwoordig belachelijk duur, ze vraag 1000 euro voor een avond draaien. Doe er 200 bovenop en je hebt een heel orkest voor de avond.


xxx

29-12-2003, 23:24
Kan het nog duurderrr wajouwww
Dan kan je zeker beter een band doen

02-01-2004, 12:30
Selina is inderdaad de vrouw van Nassi......

Groetjes Moi

02-01-2004, 22:21
Dj selina is zeker een goede dj, zij is de vrouw van nassi. Ik heb haar op mijn bruiloft gehad; en ik kan niet anders zeggen dan dat ze geod is ze was op het afgesproken tijdstip in de zaal en is ook ee urtje langer gebleven omdat het uitliep. zij heeft mij zelfs een paar dagen van tevoren gebeld om te vragen welke jurken ik zou dragen en of ik nog voorkeur voor muziek had, ook heeft ze gevraagd waar de meeste gasten vandaan kwamen zodat ze ook rekening kom houden mmet de soort muziek die ze draait. Verder heeft ze heelafwisselende muziek gedraaid en de hele avond stond de dansvloer vol, zowel mijn mannetje en ik hebben erg genoten. Ook is ze een erg leive ne nette vrouw dat vind ik ook erg belangrijk, in tegenstelling tot dj Bahija die ik erg onbeschoft vind...

liefs jamieltje......

07-11-2008, 11:03
DJ Selina is een goede dj, die weet wat haar vak inhoud. Het klopt dat dj bahiza duur is alleen mensen nemen haar om haar naams bekendhuid en niet om haar kwaliteiten. Want ik heb haar vorige keer ook meegemaakt en ze draait inderdaad oud muziek en haar acts zijn niet vernieuwd maar goed dat is mijn mening


in deze tijd zijn er veel dj s dus de klant heeft keuze genoeg

07-11-2008, 16:19
selina is een leuke dj goede muziek

10-11-2008, 15:32
Dj selina is een top vrouw met veel werkervaringen. Haar man zit ook al jaren in het vak. Ik vindt haar persoonlijk wel smaak hebben voor muziek.
Ik heb haar vaak meegemaakt, en ken haar persoonlijk ook te goed. Ze zal altijd haar afspraken nakomen, en rekening houden met anderen. Zoals veel hier boven hebben gezegd!

Ga zo door! Mijn complimenten voor jouw!

Liefs,

Fatiha, Metelsia decoratie

10-11-2008, 15:34

Citaat door dj_ouassima:
DJ Selina is een goede dj, die weet wat haar vak inhoud. Het klopt dat dj bahiza duur is alleen mensen nemen haar om haar naams bekendhuid en niet om haar kwaliteiten. Want ik heb haar vorige keer ook meegemaakt en ze draait inderdaad oud muziek en haar acts zijn niet vernieuwd maar goed dat is mijn mening


in deze tijd zijn er veel dj s dus de klant heeft keuze genoeg



Jij mag er ook wezen meid! Je verdient meer dan wat je vraagt

dik kus van mij

10-11-2008, 16:17


Selina is een leuke dame lekker swingende muzika

10-11-2008, 16:18

Citaat door dj_ouassima:
DJ Selina is een goede dj, die weet wat haar vak inhoud. Het klopt dat dj bahiza duur is alleen mensen nemen haar om haar naams bekendhuid en niet om haar kwaliteiten. Want ik heb haar vorige keer ook meegemaakt en ze draait inderdaad oud muziek en haar acts zijn niet vernieuwd maar goed dat is mijn mening


in deze tijd zijn er veel dj s dus de klant heeft keuze genoeg


Heb je het ook tegen haar Gezegd?

12-11-2008, 17:02
selina is geweldig heb haar vaak geboekt, tenminste voor mensen die ik ken dan he

echt eengeweldige vrouw en vind haar goed draaien

Pagina's : [1] 2