Bekijk volle/desktop versie : Misschien weten jullie hier iets vanaf?



27-12-2003, 21:15
Beste mensen,

Ik zou jullie hulp graag willen vragen. Het gaat om het volgende. Mijn broer heeft sinds vorige jaar last van pigmentvlekjes, de ziekte heet vitiligo. Het is een heel zwaar jaar geweest voor ons allemaal. Vooral voor mijn moeder en mijn broer..Ik vind het heel moeilijk om dit nu te typen..ik typ dit met tranen in mijn ogen. Het ergste wat je kan overkomen is te zien hoe de mensen waar je van houdt verdriet hebben. Vandaar dat ik jullie hulp vraag.

Mijn broer en ouders hebben bijna heel Marokko afgereisd in de hoop om een medicijn te vinden of iets waardoor het niet erger zal worden. Dit is nog maar steeds de vraag of dit nu daadwerkelijk is gelukt. Een tijdje geleden tot heden is het verslechtert..Mijn moeder en de rest van de familie hebben het heel zwaar hiermee. Mijn broer is nog een jongeman, hij mag nu al heel veel dingen niet eten. Hij probeert van alles maar nix lijkt te helpen.

Ik weet dat alles in de handen van Allah ligt en dat alleen Hij hem kan helpen, maar toch wil ik jullie vragen of jullie hier iets vanaf weten..of jullie moeders of vaders..Ik zou het waarderen als jullie de moeite zouden willen nemen om dit te vragen aan hen.

Ik hoop echt dat een van jullie zal reageren.

28-12-2003, 14:12


Ah..Meskiena..

HE die ziekte is toch dat je allemaal witte vlekjes hebt op je lichaam....??

Dat heb ik OOK gehad...(maar was geen ziekte..)

Ik had ALLEMAAL witte vlekjes op mijn rug..EN zelf bijna op mijn
gezicht....Ik ben naar de huisarts geweest..Kreeg medicijnen..

Pilletjes..........Het is nu gelukkig weg...Heb er nog wel een paar..

28-12-2003, 15:00
Hoe heten die pillen dan?

En hoe heette die uitslag die jij had dan?

31-12-2003, 14:31
Die pillen waren Roze met Blauw..Er in zaten soort witte balletjes..
Weet niet hoe dat heet..Sorry.....


Enne ik weet ook niet meer wat ik had.....Ik moet weer een keer
een afspraak maken met de huisarts...Want zoals ik al heb gezegd..
ik heb er nog een paar van die witte vlekjes over...

02-01-2004, 17:59


slm sami
mijn tante heeft dat zelf ook gehad en ze is er van genezen!! Ze heeft er iets voor gevonden, het is een dieet en een mengsel van kruiden!! Ik weet er zelf ook niet veel over maar ik ben er zeker van dat ze u broer kan helpen, ze heeft al meerdere mensen geholpen! Wij kunnen dat zelf bezorgen zonder dat jullie naar marokko gaan! Ik kan u nu nog geen adres of zo doorgeven want mijn vader is nog niet thuis zodra hij thuis is zal ik iets laten horen. Maar dan moet jij eerst wel zien of het ok is!
Ik hoop dat ik u hiermee kan helpen. Laat snel iets weten.


05-01-2004, 16:10
Jammer dat ze niet reageert...

06-01-2004, 12:51
He mensen!!!

Alsnog de beste wensen voor 2004!!

Sorry voor de late reactie!
Ik heb deze topic namelijk ook op andere rubrieken geplaatst, dus het is een beetje zoeken waar ik moet kijken.

Princess..ik heb je reactie ook gelezen bij vraag het aan jasmina..kijk andesr ff..ik wil er graag meer over weten.

Love_tinghir..bedankt voor je reactie..Misschien kan je kijken wat er op de verpakking staat van je medicijn.

Alvast bedankt voor de moeite dames!!

07-01-2004, 19:21
Graag gedaan...Maar die medicijnen van mij waren misschien wel
voor wat anders denk ik..want ik had geen ziekte..

Maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen...

Nog de beste wensen...

13-01-2004, 00:23
http://www.huidinfo.nl/vitiligo.html

13-01-2004, 22:36
Dag meid,

Ik weet niet precies waar je het over hebt,maar ken je ook de marokaanse woord ervoor? Ik dacht aan bars zo heet het in het arabiche me broer had het vroeger ook en hij is bij een vrouw geweest in marokko en die heeft het gestopt!! Ik zal het thuis vragen en dan laat ik je het wel weten waar ze geweest zijn...

Incha allah ie koen elgeer

beslama