Bekijk volle/desktop versie : dieet dag 3



Pagina's : [1] 2

15-05-2008, 10:18
Hoi dames,

Vandaag is mijn derde dag, dat ik echt goed op mijn voeding let. Het gaat goed tot nu toe en ik ben 1 kilo kwijt. Ik hoop dat jullie mij blijven steunen en motiveren. Ik wil graag zo'n afval banner onderaan hebben. Hoe moet ik dat doen?

15-05-2008, 10:29


na 3 dagen 1 kilo kwijt??? vertel me , wat doe jij???

15-05-2008, 10:32

Citaat door misshabiba:
Hoi dames,

Vandaag is mijn derde dag, dat ik echt goed op mijn voeding let. Het gaat goed tot nu toe en ik ben 1 kilo kwijt. Ik hoop dat jullie mij blijven steunen en motiveren. Ik wil graag zo'n afval banner onderaan hebben. Hoe moet ik dat doen?



deze 1 kilo is water... in het begin is het normaal, dat is geen vet wat je kwijt bent, dat is water... Bij me was ik naar 1 week 3 kilo kwijt ,maar was wel water.. thats normal

15-05-2008, 10:33
hoe weet je dat het water is?

15-05-2008, 10:49



Citaat door Nysha:
na 3 dagen 1 kilo kwijt??? vertel me , wat doe jij???


sochtens:
1 glas lauw water
musli, met magere yoghurt(zonder smaak) en een klein beetje honing erin.
1 glas koud water
2 koppen nu yan thee

tussendoor:
1 stuk fruit
en veel water en groene thee

smiddags:

sla, komkommer, klein stukje tomaat, gegrilde kipfilet of vis

tussendoor:

1 stuk fruit

savonds:

zilvervliesrijst, aardappel of maaltijdsalde met groenten. En in de avond weer twee koppen nan yu thee.
Ik probeer weinig te eten in de avond.

Ik heb soms wel honger, maar ik probeer het te negeren en water te drinken.

Daarnaast fiets ik naar het werk en probeer een lange wandeling te maken en twee keer in de week te rennen (lees probeer, hahaha eerder doorlopen)

Het is niet makkelijk, maar ik wil de kilo's eraf hebben. Ik hoop dat ik na 3 maanden nog steeds gemotiveerd ben.

15-05-2008, 10:51
niets bijzonders eigenlijk, maar gewoon gezond en geen suikers.

15-05-2008, 10:59
dat klinkt heel goed, maar ook best wel zwaar...

ik heb gisteren ook die nan yu thee gekocht en ben begonnen met drinken, maar ik dcaht dat je maar 2 kopjes in de ochtend mocht hebben?

15-05-2008, 11:04
ja dat klopt, dat staat erop. Ik had op marokko.nl gelezen dat er ook wel meerdere kopjes werden gedronken. Ik doe dat gewoon. Ik merk het wel haahah

15-05-2008, 11:05
2 kopjes vind ik meer dan zat...

nouh hopelijk zal het je allemaal goed afgaan en niet stoppen als je eventjes geen gewicht verliest...GEWOON DOORZETTEN!!!

15-05-2008, 11:07

Citaat door misshabiba:
sochtens:
1 glas lauw water
musli, met magere yoghurt(zonder smaak) en een klein beetje honing erin.
1 glas koud water
2 koppen nu yan thee

tussendoor:
1 stuk fruit
en veel water en groene thee

smiddags:

sla, komkommer, klein stukje tomaat, gegrilde kipfilet of vis

tussendoor:

1 stuk fruit

savonds:

zilvervliesrijst, aardappel of maaltijdsalde met groenten. En in de avond weer twee koppen nan yu thee.
Ik probeer weinig te eten in de avond.

Ik heb soms wel honger, maar ik probeer het te negeren en water te drinken.

Daarnaast fiets ik naar het werk en probeer een lange wandeling te maken en twee keer in de week te rennen (lees probeer, hahaha eerder doorlopen)

Het is niet makkelijk, maar ik wil de kilo's eraf hebben. Ik hoop dat ik na 3 maanden nog steeds gemotiveerd ben.



Je doet het goed zo, ga zo door.

15-05-2008, 11:08

Citaat door Nysha:
2 kopjes vind ik meer dan zat...

nouh hopelijk zal het je allemaal goed afgaan en niet stoppen als je eventjes geen gewicht verliest...GEWOON DOORZETTEN!!!



ja die thee is echt niet lekker. Ik laat hem afkoelen en drink dan met moeite die thee in 1 keer leeg. Vanochtend werd ik er echt misselijk van.

Ik ga mijn best doen. Hoeveel wil jij afvallen??

15-05-2008, 11:09

Citaat door OemmyAicha:
Je doet het goed zo, ga zo door.



thanks voor de motivatie..

15-05-2008, 11:10



Citaat door misshabiba:
ja die thee is echt niet lekker. Ik laat hem afkoelen en drink dan met moeite die thee in 1 keer leeg. Vanochtend werd ik er echt misselijk van.

Ik ga mijn best doen. Hoeveel wil jij afvallen??



ik vind die thee heel erg meevallen, hij smaakt nergens naar hahaha
dus dan is 2 kopjes nog wel te doen, maar het moeten er echt niet meer worden.


ik wil 5 kilo afvallen...die zijn vastgeroest bij mij. mijn grootste probleem is zoetigheid...kan daar heel moeilijk van afblijven!

15-05-2008, 11:14

Citaat door misshabiba:
thanks voor de motivatie..



ik volg momenteel een opleiding (voedingsconsulente) en hoe jij het doet is
goed alleen mag je heus wel brood eten in de ochtend hoor.
Dat brood een dikmaker zou zijn is een fabeltje.

15-05-2008, 11:16

Citaat door Nysha:
ik vind die thee heel erg meevallen, hij smaakt nergens naar hahaha
dus dan is 2 kopjes nog wel te doen, maar het moeten er echt niet meer worden.


ik wil 5 kilo afvallen...die zijn vastgeroest bij mij. mijn grootste probleem is zoetigheid...kan daar heel moeilijk van afblijven!



jeetje 5 kilo....dat gaat je wel lukken. Ik wou dat ik maar 5 kilo moest. Bij mij moet er echt in een knop omgaan voordat ik kan dieeten en dat was gelukkig afgelopen dinsdag..hahaha

Pagina's : [1] 2