Bekijk volle/desktop versie : Ik geraak niet buiten!! :booooooooooos:



15-05-2008, 09:55
Nou hoe dom kan je niet zijn! Ik ben gisterenavond mijn huissleutels vergeten in de auto en mijn man is gaan werken. Het ergste van al, ik dacht dat mijn man ze perongeluk had mee genomen. Ik hem dus bellen, was razend en maar roepen dat ie int vervolg beter moest uitkijken. Als dat geen fdieha is Daar gaat men vrije dag Maar goed, manlief komt zo meteen om de deur voor me te openen. Het toppunt van al is dat ie een afspraak heeft zo meteen, en wss zal hij die moeten verzetten. Ik zal het wel horen deze avond

Wie heeft weleens van deze domme acties?

15-05-2008, 09:56


wuhahahaha en dan je man meskin de schuld geven.

15-05-2008, 09:58
En ohja, een uur geleden vond ik mijn zwarte hoofddoek niet, dus ik hem bellen om te vragen om hij die niet ergens had weggelegd Op zijn werk moeten ze vast denken, wat mankeert die vrouw toch

15-05-2008, 09:58
'domme acties' vind ik het niet direct, kan gebeuren.

Men zus heeft eens de huissleutels in de deur laten steken
Al een geluk dat ze er aan dacht toen ze binnen was want voor je het weet is er iemand mee weg.

15-05-2008, 09:58



Citaat door blauwe_hemel:
Nou hoe dom kan je niet zijn! Ik ben gisterenavond mijn huissleutels vergeten in de auto en mijn man is gaan werken. Het ergste van al, ik dacht dat mijn man ze perongeluk had mee genomen. Ik hem dus bellen, was razend en maar roepen dat ie int vervolg beter moest uitkijken. Als dat geen fdieha is Daar gaat men vrije dag Maar goed, manlief komt zo meteen om de deur voor me te openen. Het toppunt van al is dat ie een afspraak heeft zo meteen, en wss zal hij die moeten verzetten. Ik zal het wel horen deze avond

Wie heeft weleens van deze domme acties?


Gister

Ik had ze op mn haltafeltje gelegd en ik had me voorgenomen om ze in mn tas te gooien. Helaas liep ik naar buiten en sloeg de deur dicht. Toen ik 'm op slot wilde doen realiseerde ik me dat ik de sleutels was vergeten. Man was op werk. Gelukkig heeft mn pa een extra sleutel en was hij in de buurt.. Als ik papa toch niet had

15-05-2008, 10:01
heel herkenbaar dit

15-05-2008, 10:01
Bij ons in huis is het juist andersom, aangezien manlief vaak dingen laat slingeren in huis, en ik hem dan een paar keer moet vragen op te bergen.
Dat doet die dan wel , alleen ja als die het weer zoekt ofzo, krijg ik altijd de schuld, dat ik weer de boel heb lopen opruimen enz, en dan zegt die ja maar het lag daar...
Waarvan ik altijd zeker weet dat het daar niet meer lag en ik daar geen eens aankom, aangezien ik vind dat hij dat zelf kan opruimen.

Maar goed ben het gewend

15-05-2008, 10:04

Citaat door chahidaatje:
Bij ons in huis is het juist andersom, aangezien manlief vaak dingen laat slingeren in huis, en ik hem dan een paar keer moet vragen op te bergen.
Dat doet die dan wel , alleen ja als die het weer zoekt ofzo, krijg ik altijd de schuld, dat ik weer de boel heb lopen opruimen enz, en dan zegt die ja maar het lag daar...
Waarvan ik altijd zeker weet dat het daar niet meer lag en ik daar geen eens aankom, aangezien ik vind dat hij dat zelf kan opruimen.

Maar goed ben het gewend


Pfff laatst had ik dat dus ook. Vrijdagavond besloten we om naar Frankrijk te gaan. Heel spontaan alles snel ingepakt etc. Mn mas was opzoek naar z'n huissleutels die hij volgens hem bij het raam had gelegd. Daar hebben ze ook al die tijd gelegen. Maar volgens hem ruim ik altijd op en raak ik zijn dingen kwijt. Ik was echt pissed, had bijna ons tripje geannuleerd. Toen ik ging kijken lagen ze nog steeds bij het raam in een kandelaar. Hij had ze gewoon niet gezien!

15-05-2008, 10:06
ma3lish kan gebeuren

Een keer ging ik met mijn kinderen naar de speeltuin, ze liepen al weg voordat ik eigenlijk gereed was en ik liep snel achter ze aan naar buiten, na een tijdje in de speeltuin liepen we terug naar huis totdat ik opeens besefte dat ik mijn verkeerde tas had gepakt

No problem denk je dan maar mijn man was naar Marokko en mijn zusje had mijn reservesleutel blijkbaar kwijt gemaakt (handig dus zo een reservesleutel )

Na heen en weer gebeld te hebben met de woningbouw en lang wachten had ik mijn buurman ingeschakeld die mijn brievenbus uitmekaar geboord had en met een kleerhanger de deur opengemaakt had pfffffffffff

15-05-2008, 10:08

Citaat door chahidaatje:
Bij ons in huis is het juist andersom, aangezien manlief vaak dingen laat slingeren in huis, en ik hem dan een paar keer moet vragen op te bergen.
Dat doet die dan wel , alleen ja als die het weer zoekt ofzo, krijg ik altijd de schuld, dat ik weer de boel heb lopen opruimen enz, en dan zegt die ja maar het lag daar...
Waarvan ik altijd zeker weet dat het daar niet meer lag en ik daar geen eens aankom, aangezien ik vind dat hij dat zelf kan opruimen.

Maar goed ben het gewend

Pff zo is mijn man ook, alles is mijn schuld en ik heb altijd alles verloren gedaan zuchttttttttt terwijl hij het altijd opbergt en erna zelf vind en dan zegt hij solly jah nu heb ik er niets aan

15-05-2008, 10:18


ik had dat ook maar omgekeerd, ik raakte niet binnen
en mijn man was helemaal in Brussel

gelukkig wonen mijn ouders niet zo ver van mij.
ik heb daar op hem gewacht.

15-05-2008, 10:36
Ik kon een keer niet naar binnen: ik deed de deur open om naar binnen te gaan, toen legde ik de sleutels in het mandje op de schoenenkast en me tas, dus me zoontje loopt naar buiten, ik achter hem aan (terwijl de deur open staat) toen ik terugkwam met hem, was de deur dicht, dus tas/sleutels binnen. Gelukkig heb ik altijd een extra sleutel bij me moeder en die woont een straatje verderop.

15-05-2008, 10:50


ik ben echt zo een controlfreak dat ik alles moet checken voordat ik naar buiten ga..maar laatst was ik gewoon de sleutels vergeten in de kelderdeur, zat ook autosleutel bij...hmmm ik ben zo blij met mijn buren die hebben gelijk de sleutel meegenomen en een briefje achtergelaten..