Bekijk volle/desktop versie : Meskien :-(



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

15-05-2008, 08:54
1 van mijn liefste collega's (helaas zijn ze in de minderheid) begon juist te huilen omdat een baas haar kleineerde.

Ik heb zo met haar te doen. Het is een Belgische, maar ze is echt een goed mens.

Hoe kunnen mensen zo harteloos zijn?

15-05-2008, 08:57


Ze huilen snel hé?

Dat zag ik ook vaak bij mijn collega's, je hoeft ze maar even hard aan te spreken en ze barsten al in tranen uit . Marokkaanse vrouwen kunnen op dat gebied het wel hebben het boeit ze niet .

15-05-2008, 09:01

Citaat door Madeje:
Ze huilen snel hé?

Dat zag ik ook vaak bij mijn collega's, je hoeft ze maar even hard aan te spreken en ze barsten al in tranen uit . Marokkaanse vrouwen kunnen op dat gebied het wel hebben het boeit ze niet .


Ewa ja, vond het wel erg voor haar. Ik sprak eventjes met haar, ze was haar hart aan het luchten en nadien excuseerde ze zichzelf nog ik zeg tegen haar, maar nee meid, waarom excuseer jij je. Is niet nodig hoor.

Mohim hetgeen hij heeft gezegd was niet zakelijk (werk) het ging eventjes persoonlijk.

Misschien vandaar dat ze verschieten als ik uit de hoek kom als een gorilla

15-05-2008, 09:02

Citaat door Madeje:
Ze huilen snel hé?

Dat zag ik ook vaak bij mijn collega's, je hoeft ze maar even hard aan te spreken en ze barsten al in tranen uit . Marokkaanse vrouwen kunnen op dat gebied het wel hebben het boeit ze niet .


Marokkaanse vrouwen huilen dan overdreven bij een begrafenis. Heel de wereld moet het horen.

15-05-2008, 09:02


NOOOOOOOOOOOOIT HUILEN!!! man oh man...wat een mietjes

15-05-2008, 09:03

Citaat door cremmeke:
Marokkaanse vrouwen huilen dan overdreven bij een begrafenis. Heel de wereld moet het horen.


jah maar dat hoort....ik bedoel iemand is toch dood...? ik kan me eerder iriiteren aan dat nuchtere bij begrafenissen

15-05-2008, 09:04

Citaat door Super_Nina:
Ewa ja, vond het wel erg voor haar. Ik sprak eventjes met haar, ze was haar hart aan het luchten en nadien excuseerde ze zichzelf nog ik zeg tegen haar, maar nee meid, waarom excuseer jij je. Is niet nodig hoor.

Mohim hetgeen hij heeft gezegd was niet zakelijk (werk) het ging eventjes persoonlijk.

Misschien vandaar dat ze verschieten als ik uit de hoek kom als een gorilla


Ahhhh meskiena.. maar ze heeft jou, wat wilt ze nog meer .

Maar wat heeft hij gezegd dan waardoor zij overstuur van raakte? (ben een beetje nieuwsgierig ).

15-05-2008, 09:06
Ik heb het ook een keer meegemaakt met een collega, moest haar inwerken, en ze had wat fout gedaan, dus ik zeg haar op een nette toon wat ze fout had gedaan en dat ze het de volgende keer niet moet doen (verkeerde medicatie naar een klant verstuurd), en ze begon te janken, niet normaal meer ze was bang haar baan kwijt te raken.

15-05-2008, 09:07

Citaat door cremmeke:
Marokkaanse vrouwen huilen dan overdreven bij een begrafenis. Heel de wereld moet het horen.





Nou sorry begrafenis is wat anders he, vooral als het je ouders/kind zijn/is.

15-05-2008, 09:08

Citaat door Nysha:
jah maar dat hoort....ik bedoel iemand is toch dood...? ik kan me eerder iriiteren aan dat nuchtere bij begrafenissen


Overdreven geschreeuw,

15-05-2008, 09:09

Citaat door Madeje:
Ahhhh meskiena.. maar ze heeft jou, wat wilt ze nog meer .

Maar wat heeft hij gezegd dan waardoor zij overstuur van raakte? (ben een beetje nieuwsgierig ).


We mochten vrijdag om 16.00u naar huis, zij bleef doorwerken tot 17.50 op vraag van iemand (ik zou het noooooooit doen) maar bon, uiteindelijk moest ze een fax doorsturen en blijkbaar is die niet aangekomen, kreeg ze naar haar hoofd geslingerd dat ze moest blijven WACHTEN tot die fax was aangekomen en niet zomaar naar huis vertrekken. Hallo? Ze mocht normaal vroeger door en + ze heeft 1 uur overgewerkt dus wat moet ze nog wachten???
Zei ze: ja ik weet het, maar ik was al 2 uur te laat voor mijn kinderen (doordat ze moest overwerken) en hij zegt: dat kan me niets schelen


Citaat door Nysha:
NOOOOOOOOOOOOIT HUILEN!!! man oh man...wat een mietjes

Ik weet het, maar de druppel heeft de emmer doen overlopen bij haar.

Citaat door cremmeke:
Marokkaanse vrouwen huilen dan overdreven bij een begrafenis. Heel de wereld moet het horen.


Dat is normaal. Wij Marokkanen (Moslims) zijn echt one big family en zijn echt gehecht aan elkaar.

15-05-2008, 09:10

Citaat door Super_Nina:
We mochten vrijdag om 16.00u naar huis, zij bleef doorwerken tot 17.50 op vraag van iemand (ik zou het noooooooit doen) maar bon, uiteindelijk moest ze een fax doorsturen en blijkbaar is die niet aangekomen, kreeg ze naar haar hoofd geslingerd dat ze moest blijven WACHTEN tot die fax was aangekomen en niet zomaar naar huis vertrekken. Hallo? Ze mocht normaal vroeger door en + ze heeft 1 uur overgewerkt dus wat moet ze nog wachten???
Zei ze: ja ik weet het, maar ik was al 2 uur te laat voor mijn kinderen (doordat ze moest overwerken) en hij zegt: dat kan me niets schelen


Ik weet het, maar de druppel heeft de emmer doen overlopen bij haar.


Dat is normaal. Wij Marokkanen (Moslims) zijn echt one big family en zijn echt gehecht aan elkaar.


Iedereen is one big family maar overdrijven dat kennen Marokkanen ook goed. Heeft niks te maken met moslim of niet.

15-05-2008, 09:10



Citaat door Atlas_Gebergte:
Ik heb het ook een keer meegemaakt met een collega, moest haar inwerken, en ze had wat fout gedaan, dus ik zeg haar op een nette toon wat ze fout had gedaan en dat ze het de volgende keer niet moet doen (verkeerde medicatie naar een klant verstuurd), en ze begon te janken, niet normaal meer ze was bang haar baan kwijt te raken.


Dat is nog niet zo'n erg geval, wij zijn mensen en je kunt altijd wat fout doen, maar iemand zo kleineren?

15-05-2008, 09:11

Citaat door cremmeke:
Iedereen is one big family maar overdrijven dat kennen Marokkanen ook goed.


Je hebt er, maar het is niet nodig om te generaliseren.

15-05-2008, 09:11

Citaat door cremmeke:
Marokkaanse vrouwen huilen dan overdreven bij een begrafenis. Heel de wereld moet het horen.


Marokkaanse vrouwen zijn op dat gebied idd gevoelig, ben ander half jaar geleden ook een dierbare persoon verloren, het doet mij nog steeds pijn. Ik heb een Nederlandse vriendin die hetzelfde als mij heeft meegemaakt en zijn we dus ook dichter bij elkaar gegroeit, maar zij is er allang overheen, voor mij is het nog een gevoelige onderwerp.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6