Bekijk volle/desktop versie : Rabeh op weg naar Belgie



14-05-2008, 21:09
Volgens de Franstalige pers in België heeft Standard enkele zuiderse spelers op zijn verlanglijst staan. Zo zou de club Rabeh en Pereira Da Silva volgen.

Youssef Rabeh is een verdediger. Hij is 23 jaar oud en speelt momenteel in Bulgarije waar hij uitkomt voor Levski Sofia. In Luik zouden ze de prestaties van de Marokkaan van nabij volgen. Rabeh is trouwens ook international en was aanvoerder van het Marokkaanse jeugdelftal op het WK in 2005 te Nederland. Ook stond hij eerder dit seizoen in de belangstelling van het Engelse Liverpool.

Verder zou Standard ook achter Gilberto Pereira Da Silva aanzitten. Van nature uit is hij een rechtsachter. In principe zou hij dus de concurrentie moeten aangaan met Marcos, op voorwaarde dat die niet vertrekt. De 21-jarige Pereira Da Silva speelt momenteel bij het Portugese Boavista.

http://www.voetbalkrant.com/index.php?comp=22&menu=Nieuws&pag=Lezen&nieuws=209 854

14-05-2008, 21:29


Op weg naar belgie is wel een misleidende titel een belgische ploeg heeft interesse niet meer dan dat. Als er geen topclub zich meld vooor rabeh dan zal hij wel minstens naar een goede competitie willen dus zie hem niet naar belgie gaan heeft daar ook niets te zoeken. Er hebben zich pas 2 clubs gemeld er zullen vast wel meer komen.

14-05-2008, 21:33

Citaat door Y86:
Op weg naar belgie is wel een misleidende titel een belgische ploeg heeft interesse niet meer dan dat. Als er geen topclub zich meld vooor rabeh dan zal hij in ieder geval voor een goede competitie kiezen dus zie hem niet naar belgie gaan heeft daar ook niets te zoeken.



Luciano d'onofrio ( voorzitter standard en ex spelersmakelaar van oa Zinedine Zidane) heeft de laatste jaren veel "onhaalbare spelers" naar standard gehaald.

14-05-2008, 21:42

Citaat door brownie74:
Luciano d'onofrio ( voorzitter standard en ex spelersmakelaar van oa Zinedine Zidane) heeft de laatste jaren veel "onhaalbare spelers" naar standard gehaald.

Rabeh is een topper in wording maar ik denk dat topclubs altijd hun twijfels zullen hebben als je op dat niveau speelt (bulgarije) daarom is het ook alleen een kwestie van laten zien wat hij kan op topniveau.. dat kan hij kan het beste naar een kleinere club in een grote competitie gaan.. veel meer ogen op je gericht en als je op dat niveau tegen grote clubs goed presteert dan kunnen ze ook niet meer om je heen.

14-05-2008, 21:59



Citaat door Y86:
Rabeh is een topper in wording maar ik denk dat topclubs altijd hun twijfels zullen hebben als je op dat niveau speelt (bulgarije) daarom is het ook alleen een kwestie van laten zien wat hij kan op topniveau.. dat kan hij kan het beste naar een kleinere club in een grote competitie gaan.. veel meer ogen op je gericht en als je op dat niveau tegen grote clubs goed presteert dan kunnen ze ook niet meer om je heen.


volledig mee akkoord, ideaal voor hem is dat ie naar spanje of italie ( daar weten ze wat verdedigen is) gaat.
als anderlechtsupporter gun ik het standard niet maar anderzijds wil ik zoveel mogelijk marokkanen aan het werk zien