Bekijk volle/desktop versie : Jamila Badri Wie Heeft Ervaring Met Haar Vertel Mij Aub!!!!!



Pagina's : [1] 2

14-05-2008, 20:45
[B][B][/B][/B]Dames wie heeft negaffa Jamila badri weleens mee gemaakt hoe is ze en hoe is haar werk vertel mij aub wat meer over haar

Alvast bedankt

14-05-2008, 20:51


heey meid..
jamilla is echt heel goed.en ze is super liefffff 100%

14-05-2008, 21:20
oke en zijn er nog meer mensen die ervaring met haar hebben ik wil ook graag jullie mening horen

14-05-2008, 21:49
Ik moet je eerlijk bekennen, het zou best een lieve vrouw zijn qua haar persoonlijkheid enzo..ze is wel traag..en bemoeit zich een tikje te veel..ze heeft wel bepaalde mooie jurken..haar make-up is wel okétjes..maar qua afspraken enzo weet ik niet veel..k weet wel dat ze fucking traaaag is en irritant kan zijn

14-05-2008, 21:51


oke zijn er nog meer mensen die wat weten

15-05-2008, 16:18
Heey meid ik heb haar 3 keer meegemaakt en ze is echt geweldig heeft meestal prachtige jurken en mooie sieraden&make-up en ze brengt ook sfeer in de zaal en laat de mensen opstaan..en ik heb nog nooit van de 3 x meegemaakt dat ze traag is? noujah .. je zou er denk ik echt geen spijt van krijgen..

20-05-2008, 14:39
waar ze komt ze vandaan? kan iemand haar nummer naar mij toe pmmen?

gr

20-05-2008, 18:51
jamila is een toppertje heb haar meegmaakt met verloving van me zus 5 jaar geleden al weet nog dat haar zoontje badr mij nog een klap had gegeven. maar zij is echt superlief en heeft mooie jurken en make up is top vind ik zelf heb alleen haar nr niet meer weet alleen dat ze uit adam komt

20-05-2008, 18:58
Haar jurken lijken gewoon avondjurken met lange mouwen?

Een bruid moet juist felle kleuren en mooite takshita dragen op haar bruiloft..

Ze heeft alleen maar wit/ grijs/ roze achtige kleuren...

Make up die ze aanbrengt vind ik belachelijk... dat kan ik zelf ook wel..

Ze woont in Den Haag

20-05-2008, 19:02
ze is wel goed mooie jurken mijn nicht had haar genome

20-05-2008, 19:45

Citaat door TfijoestHoceima:
Haar jurken lijken gewoon avondjurken met lange mouwen?

Een bruid moet juist felle kleuren en mooite takshita dragen op haar bruiloft..

Ze heeft alleen maar wit/ grijs/ roze achtige kleuren...

Make up die ze aanbrengt vind ik belachelijk... dat kan ik zelf ook wel..

Ze woont in Den Haag


Nee meid Jamila woont in Amsterdam Noord

20-05-2008, 22:40
Maar kwa jurken ieder zijn eige smaak voor dat iemand trouwt gaat die gene altijd langs een negafa .! vind ze de jurken niet mooit neem ze er niet

21-05-2008, 00:33


Traag is ze zker niet!
Ik had haar ook op me bruiloft echt een aanrader, ze is super lief, staat voor je klaar, echt gewoon iemand die je nodig hebt op je bruiloft om je echt alle moed etc in te spreken, kwa make up is ze ECHT goed! dus meid maak een afspraak en je zult het zelf merken!

21-05-2008, 09:40
Ze woont in Amsterdamnoord en is super traag, haar jurken en make-up is te gewoontjes. mensen die haar hier ophemelen zijn zeker haar vriendinnen. Bij een bruiloft die ik heb meegemaakt had de bruid tegen 11.00 pas 1 jurk aangehad. na het eten kreeg ze een tweede en toen zijn de mensen naar huis gegaan. haar derde jurk en bruidsjurk heeft niemand behalve dicht familiedleden gezien. echt zielig voor die meid. ze kon wel janken hoorde ik van haar later. Ik heb namelijk ook aleen de eerste twee jurken gezien. niet veel soeps.

21-05-2008, 19:29

Citaat door saida155:
Ze woont in Amsterdamnoord en is super traag, haar jurken en make-up is te gewoontjes. mensen die haar hier ophemelen zijn zeker haar vriendinnen. Bij een bruiloft die ik heb meegemaakt had de bruid tegen 11.00 pas 1 jurk aangehad. na het eten kreeg ze een tweede en toen zijn de mensen naar huis gegaan. haar derde jurk en bruidsjurk heeft niemand behalve dicht familiedleden gezien. echt zielig voor die meid. ze kon wel janken hoorde ik van haar later. Ik heb namelijk ook aleen de eerste twee jurken gezien. niet veel soeps.


Meskiena wat erg
Dat irriteeert me dus aan Jamila..echt traag gewoon!!

Pagina's : [1] 2