Bekijk volle/desktop versie : Abaya's laten maken? Waar?



14-05-2008, 19:50
Asalaamu 3alaykum dames,

Kennen jullie toevallig iemand waar ik abaya's kan laten maken?

Ik ken wel een vrouw waar ik normaal gesproken altijd mijn abaya's laat maken, maar die gaat binnenkort naar Marokko.


14-05-2008, 20:03


mooi abaya, zou ik ook willen weten. succes!

14-05-2008, 20:50
Ik had er 1 gekocht in Beverwijk, Echt hij zit maschAllah ik wil uhm altijd aan haha, 25 euro ..
als je goedkoper wilt in Denhaag,Arnhem, Utrecht, Veenendaal heb je vrouwen die abaya''s naaien. ( natuurlijk in meerdere steden maar ik ken ze hiier, dus waar kom je vandaan ik kan je die van Denhaag de email geven , hihi en ik ken nog iemand zij stuurd ze naar het naaien na je op ? k weet alleen dr woonplaats niet hihi ghayr inschAllah, pm me anders ik ben hier nooit..

wa salaamoe3laikoem

14-05-2008, 20:58

Citaat door OemSayfoudien:
Ik had er 1 gekocht in Beverwijk, Echt hij zit maschAllah ik wil uhm altijd aan haha, 25 euro ..
als je goedkoper wilt in Denhaag,Arnhem, Utrecht, Veenendaal heb je vrouwen die abaya''s naaien. ( natuurlijk in meerdere steden maar ik ken ze hiier, dus waar kom je vandaan ik kan je die van Denhaag de email geven , hihi en ik ken nog iemand zij stuurd ze naar het naaien na je op ? k weet alleen dr woonplaats niet hihi ghayr inschAllah, pm me anders ik ben hier nooit..

wa salaamoe3laikoem


Wa alaykoum asalaam,

BarkAllahofikie, ik heb je een pm gestuurd.

19-08-2011, 16:56


Ik wil ook haar e-mail. A.U.B

17-09-2011, 01:52
Iemand die een giyata kent in Den Bosch/omgeving ?

khayr in shaa Allaah