Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft ervaring met Slakkengel/slakkenslijm uit de tuin???



14-05-2008, 12:26
Wie heeft ervaring met Slakkengel/slakkenslijm uit de tuin? En is het egt goed voor het Striae verminderen en verwijderen??

MvG.
Mona

14-05-2008, 12:38


Allereest striae is niet te verwijderen! Dat is gewoon gescheurd! Heel veel meisjes, denken dat dat nog weg te halen is. Maar dat is NIET weg te halen. Is gewoon gescheurde huid..

14-05-2008, 12:40

Citaat door Modeadviseuse:
Allereest striae is niet te verwijderen! Dat is gewoon gescheurd! Heel veel meisjes, denken dat dat nog weg te halen is. Maar dat is NIET weg te halen. Is gewoon gescheurde huid..



Als niet kan verwijderen dan Hou kan ik verminderen?

14-05-2008, 12:41

Citaat door monabasi:
Als niet kan verwijderen dan Hou kan ik verminderen?


Er valt niks te doen aan striae. In de zon zitten misschien. Ik ken een meisje die dat heel erg heeft. Maar zodra ze de zon in gaat. Valt het niet meer op..

14-05-2008, 12:42



Citaat door Modeadviseuse:
Er valt niks te doen aan striae. In de zon zitten misschien. Ik ken een meisje die dat heel erg heeft. Maar zodra ze de zon in gaat. Valt het niet meer op..


I'll try ,, maaar bedankt

14-05-2008, 12:43

Citaat door monabasi:
I'll try ,, maaar bedankt


Geen dank meid! InshaAllah zal het verminderen.

14-05-2008, 13:26
Hoe wordt het behandeld?

Striae zijn eigenlijk altijd 'slechts' een cosmetisch probleem. Er is helaas geen enkele effectieve behandeling en striae verdwijnen nooit. Gelukkig worden in de loop van de tijd (jaren) striae minder zichtbaar omdat ze langzaam de opvallende rode of rood-bruine kleur verliezen. Omdat mensen striae vaak een vervelend probleem vinden zijn zij helaas maar al te vaak te verlokken om bij kwakzalvers allerlei dure smeersels aan te schaffen en andere zinloze behandelingen te laten uitvoeren.

Helaas is er dus niets uitgevonden tot nu toe wat echt helpt............

14-05-2008, 14:14

Citaat door hosstes:
Hoe wordt het behandeld?

Striae zijn eigenlijk altijd 'slechts' een cosmetisch probleem. Er is helaas geen enkele effectieve behandeling en striae verdwijnen nooit. Gelukkig worden in de loop van de tijd (jaren) striae minder zichtbaar omdat ze langzaam de opvallende rode of rood-bruine kleur verliezen. Omdat mensen striae vaak een vervelend probleem vinden zijn zij helaas maar al te vaak te verlokken om bij kwakzalvers allerlei dure smeersels aan te schaffen en andere zinloze behandelingen te laten uitvoeren.

Helaas is er dus niets uitgevonden tot nu toe wat echt helpt............


ooo jammer maar bedankt
Ik geef niet up ik ga zoeken