Bekijk volle/desktop versie : Wat zou je doen als je man over zijn sexverleden praat????



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-05-2008, 12:10
Ik heb een vraagje aan de getrouwde dames, je man begint ineens over zijn sex verleden van vroeger.Dan zegt ie dat iets nooit zal vergeten over zijn droom meisje waar hij ooit mee sex heeft gehad hoe zou jij daarop reageren.

Nou we zaten za3ma op bed lekker te kletsen ik en hem, maar oppeens begon hij erover, En dat ie zijn ''meisje waar hij mee sex heeft gehad noot zal vergeten''. Ik vond het toen niet zo erg maar ik heb er de helle N8 over gepiekert ik kon niet zo goed salpen ik bedoel als getrouwde man zeg je dat tog niet of ben ik de dooie

Ik wou tog ff vragen hoe jullie daarop zouden reageren of zouden jullie er niks van aantrekken

14-05-2008, 12:11


dan zeg je....uuftt ik kan die grote pik van die ene ook niet vergeten...kijken wat hij daarvan vindt

14-05-2008, 12:11
misschien deed dat meisje iets.. wat jij niet doet...

en durft hij het jouw niet te vragen...

weet ik veel...

14-05-2008, 12:13
Reageren? Goh! Lajnger arasa nes dan! Zoiets tegen mij komen zeggen!
Tazzz !
Harde maatregelen nemen en ni gelijk zitten piekeren!

Ik zou echt men spullen pakken en zeggen, ga naar je meisje!

Tering wat voor klootzakken zijn het?!

14-05-2008, 12:14


Als mijn man dat tegen mij zou zeggen dan zou het mij erg kwetsen . Ik bedoel, ik kan dat niet tegen hem zeggen. Ik zou daar best boos om worden, wat in het verleden is gebeurd moet ook in het verleden blijven. Die opmerking heeft helemaal geen enkele toegevoegde waarde en het zou mij alleen onzeker maken.Maar goed, hij heeft het nu gezegd probeer het te vergeten

14-05-2008, 12:16
Je mag je zondes niet openbaar maken, en al helemaal niet tegen je vrouw over je sex verleden. Ik zou me dan echt niet kunnen inhouden zoals jij deed.

14-05-2008, 12:17
Vergeten die handel

14-05-2008, 12:18
misschien bedoel hij dat je meer je best moet doen in bed...

maar is niet leuk om te horen aangezien vrouwen zich vaak onzeker voelen... voornamelijk in bed

14-05-2008, 12:18
Als zijn ex wel eens ter sprake komt wil ik haar al killen, en dan gaat het over doodnormale dingen... laat staan wat ze in bed deden. Dan haal ik meteen me bazooka tevoorschijn.

14-05-2008, 12:21


wajawwwww jullie pikken echt véél

14-05-2008, 12:22

Citaat door Bjurk:
Vergeten die handel



Het is wel je echtgenoot en niet die 'handel' en hij dient je respectvol te behandelen!

14-05-2008, 12:24
ik had hem het bed uitgeflikkerd en gezegd dat ie maar naar zn ex moet gaan..;mischien dat ie daar mag slapen...

14-05-2008, 12:25



Citaat door bollebuik:


wajawwwww jullie pikken echt véél


en wederom ben ik het met je eens vandaag...

14-05-2008, 12:25

Citaat door toutou20:
Ik heb een vraagje aan de getrouwde dames, je man begint ineens over zijn sex verleden van vroeger.Dan zegt ie dat iets nooit zal vergeten over zijn droom meisje waar hij ooit mee sex heeft gehad hoe zou jij daarop reageren.

Nou we zaten za3ma op bed lekker te kletsen ik en hem, maar oppeens begon hij erover, En dat ie zijn ''meisje waar hij mee sex heeft gehad noot zal vergeten''. Ik vond het toen niet zo erg maar ik heb er de helle N8 over gepiekert ik kon niet zo goed salpen ik bedoel als getrouwde man zeg je dat tog niet of ben ik de dooie

Ik wou tog ff vragen hoe jullie daarop zouden reageren of zouden jullie er niks van aantrekken

ik zou een droomman verzinnen en het uitgebreid in geuren en kleuren vertellen wat voor een geweldige sex dat was netzoals nadia van de gouen kooi dat deed , kijken hoe hij reageert

14-05-2008, 12:26
Het is niet leuk om dit soort verhalen van je man te horen. Zeer pijnlijk zelfs, omdat je als vrouw het gevoel zou kunnen hebben gefaald te zijn in je eigen seksuele daden jegens je man.

Ik bekijk het van een andere kant. Wat heb je liever dat hij het je eerlijk en open verteld zodat je in iedergeval er over kunt praten. Misschien dat hij je iets wil duidelijk maken. Of dat hij je het niet verteld en dat hij buiten huis een Nikita zoekt waarbij hij zijn fantasien achter na kan jagen.

Nogmaals heel pijnlijk wat hij heeft gezegd en vooral de wijze waarop hij dat heeft gezegd. Maar probeer ook zijn eerlijkheid daarin te waarderen. Hij heeft nu een onderwerp naar voren gebracht waar hij blijkbaar indirect mee zit en probeer er samen over te praten.

Ikoun Gair InshaAllah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5