Bekijk volle/desktop versie : Voor ALLE getrouwde dames??



Pagina's : [1] 2 3

14-05-2008, 10:49
Even een vraag aan jullie allen..?

Hebben jullie ook vaak ruzie met jullie echtgenoot?

14-05-2008, 10:50


Geen last van..ben gelukkig niet getrouwd.

14-05-2008, 10:51

Citaat door GewoonPinda:
Geen last van..ben gelukkig niet getrouwd.



Haha goed nadenken voor je er aan begint.
Jeetje wat kunnen mannen veranderen zodra zij getrouwd met je zijn.

Voorheen geloofde ik er ook niet in alsmensen dat zeiden, tot ik het nu zelf ervaar

14-05-2008, 10:55

Citaat door getrouwdeMeid:
Haha goed nadenken voor je er aan begint.
Jeetje wat kunnen mannen veranderen zodra zij getrouwd met je zijn.

Voorheen geloofde ik er ook niet in alsmensen dat zeiden, tot ik het nu zelf ervaar


Jeetje

Ja ik weet dat trouwen iets groots is en zal niet zomaar een beslissing nemen. Jongeren van tegenwoordig zijn nog amper 21 en zijn erg verliefd. Dan willen ze graag trouwen, terwijl het niet niks is. Ik zou zeggen maak eerst lekker je studie af..wacht totdat je alles op een rijtje hebt en dan pas trouwen.

Hoe oud ben je zelf?

14-05-2008, 11:04



Citaat door GewoonPinda:
Jeetje

Ja ik weet dat trouwen iets groots is en zal niet zomaar een beslissing nemen. Jongeren van tegenwoordig zijn nog amper 21 en zijn erg verliefd. Dan willen ze graag trouwen, terwijl het niet niks is. Ik zou zeggen maak eerst lekker je studie af..wacht totdat je alles op een rijtje hebt en dan pas trouwen.

Hoe oud ben je zelf?



percies, de meeste denken aan die ene dag feesten maar vergeten de dagen en jaren daarna

14-05-2008, 11:11

Citaat door miss_zina_:
percies, de meeste denken aan die ene dag feesten maar vergeten de dagen en jaren daarna


Echt eh..echt iedereen heeft het over trouwen ik word er zo moe van. Doordat mensen beinvloedt worden door hun omgeving willen ze trouwen..maar ze denken niet verder na. Ik heb zoiets van kom op ey..waarom zo jong trouwen. Is het nou zo moeilijk om zonder man te leven??

14-05-2008, 11:13

Citaat door getrouwdeMeid:
Haha goed nadenken voor je er aan begint.
Jeetje wat kunnen mannen veranderen zodra zij getrouwd met je zijn.
Voorheen geloofde ik er ook niet in alsmensen dat zeiden, tot ik het nu zelf ervaar




Of jij doet iets niet goed.

14-05-2008, 11:16
Ben 26 en trouw over n paar maanden inshallah... ben er nu echt aan toe en helemaal klaar voor.

Feit blijft dat mannen veranderen als ze trouwen...... en tsja een beetje ruzie kan geen kwaad.. heeft ie weer wat goed te maken

14-05-2008, 11:17

Citaat door GewoonPinda:
Jeetje

Ja ik weet dat trouwen iets groots is en zal niet zomaar een beslissing nemen. Jongeren van tegenwoordig zijn nog amper 21 en zijn erg verliefd. Dan willen ze graag trouwen, terwijl het niet niks is. Ik zou zeggen maak eerst lekker je studie af..wacht totdat je alles op een rijtje hebt en dan pas trouwen.

Hoe oud ben je zelf?





in elke huwelijk komt ruzie voor ,zolang je maar met elkaar blijft communiceren.een huwelijk is meer dan elke dag verliefdheid en romantiek,
het brengt veel verantwoordelijkheden met zich mee .het vergt veel geduld en eist veel investering.velen staan hier niet bij stil en denken alleen maar aan rozengeur en maneschijn .

14-05-2008, 11:21

Citaat door Morocca0108:
Ben 26 en trouw over n paar maanden inshallah... ben er nu echt aan toe en helemaal klaar voor.

Feit blijft dat mannen veranderen als ze trouwen...... en tsja een beetje ruzie kan geen kwaad.. heeft ie weer wat goed te maken


Kijk jij hebt wel een mooie leeftijd om te trouwen.

14-05-2008, 11:21

Citaat door getrouwdeMeid:
Even een vraag aan jullie allen..?

Hebben jullie ook vaak ruzie met jullie echtgenoot?



herkenbaar

voor het trouwen is alles leuk

na het trouwen 1 groot drama

14-05-2008, 11:22
ik ben een gescheide man, kan je vertellen vrouwen veranderen ook

14-05-2008, 11:24



Citaat door zehna:
in elke huwelijk komt ruzie voor ,zolang je maar met elkaar blijft communiceren.een huwelijk is meer dan elke dag verliefdheid en romantiek,
het brengt veel verantwoordelijkheden met zich mee .het vergt veel geduld en eist veel investering.velen staan hier niet bij stil en denken alleen maar aan rozengeur en maneschijn .


Inderdaad

14-05-2008, 11:26

Citaat door Morocca0108:
Ben 26 en trouw over n paar maanden inshallah... ben er nu echt aan toe en helemaal klaar voor.

Feit blijft dat mannen veranderen als ze trouwen...... en tsja een beetje ruzie kan geen kwaad.. heeft ie weer wat goed te maken


haha
wacht maar totdat je klappen gaat vangen
dan praat je wel anders. (tijdelijk dan)
want je accepteert het toch (tenminste de meeste vrouwen)

een slecht huwelijk komt zo vaak voor tegenwoordig
dat ik een huwelijk meer als een show zie
een goed huwelijk is echt zeldzaam in dit tijd!
zogenaamd met elkaar gelukkig zijn en happy voordoen
terwijl ze elke dag met tranen zit en hij ergens buiten zit te zwieren

er is een schaarste van oprechte mensen
laten we het daar maar op houden.


14-05-2008, 11:28

Citaat door semir:
ik ben een gescheide man, kan je vertellen vrouwen veranderen ook


daar geloof ik heilig in!

Pagina's : [1] 2 3