Bekijk volle/desktop versie : *** Boze ogen ***



Pagina's : [1] 2

13-05-2008, 23:20
Beste dames,


Waarom moeten wij als Marokkaan zijnde altijd overdrijven in die boze ogen onzin. Ik kwam net bijvoorbeeld een jongen tegen in de sportschool en we merkten op dat zijn spieromvang was gedaald en dat hij in kracht achteruit was gegaan. Hij zat de hele tijd te balen dus ik zei van "Hoe komt het dan, ben je hier een tijd niet geweest ofzo?". Hij zei dus van ja dat komt door boze ogen, ik dacht hij maakte een grapje maar hij keek er heel serieus bij en meende het! Ik lag echt in een deuk Ik zie dat ook steeds vaker hier op het forum, give me a break please!

13-05-2008, 23:22


het boze oog bestaat echt wel daarom moet je ook altijd mashallah zeggen.

sommige overdrijven uiteraard.

13-05-2008, 23:22

Citaat door Nysha:
het boze oog bestaat echt wel daarom moet je ook altijd mashallah zeggen.

sommige overdrijven uiteraard.



Hebben ze jou ook al gebrainwashed

13-05-2008, 23:22
marokkanen msaken..het ligt altijd aan de ander...nooit aan zichzelf

13-05-2008, 23:25


Sommige geloven er niet in. ( )

Sommige roepen bij elke kwaaltje dat ze getroffen zijn door het boze oog.



Er is gelukkig ook een middenweg.

Owja, als je niet getroffen wilt worden moet je niet met je blote bovenlichaam ingesmeerd met de babyolie van je broertje gewicht gaan heffen op de sportschool of door de stad lopen met je neus in de lucht, hakken tikkend op de grond alsof je een mannequin bent op een catwalk.

13-05-2008, 23:27

Citaat door Carinaatje:
Sommige geloven er niet in. ( )

Sommige roepen bij elke kwaaltje dat ze getroffen zijn door het boze oog.



Er is gelukkig ook een middenweg.

Owja, als je niet getroffen wilt worden moet je niet met je blote bovenlichaam ingesmeerd met de babyolie van je broertje gewicht gaan heffen op de sportschool of door de stad lopen met je neus in de lucht, hakken tikkend op de grond alsof je een mannequin bent op een catwalk.


precies de gulden middenweg!



@rentmeester dit kende ik al laaaang daarvoor...babietjes dragen bij ons standaar een blauw steentje als bescherming tegen het oog.

13-05-2008, 23:28

Citaat door RENTMEESTER:
Beste dames,


Waarom moeten wij als Marokkaan zijnde altijd overdrijven in die boze ogen onzin. Ik kwam net bijvoorbeeld een jongen tegen in de sportschool en we merkten op dat zijn spieromvang was gedaald en dat hij in kracht achteruit was gegaan. Hij zat de hele tijd te balen dus ik zei van "Hoe komt het dan, ben je hier een tijd niet geweest ofzo?". Hij zei dus van ja dat komt door boze ogen, ik dacht hij maakte een grapje maar hij keek er heel serieus bij en meende het! Ik lag echt in een deuk Ik zie dat ook steeds vaker hier op het forum, give me a break please!



en ik maar denken dat je op ballet school zit

13-05-2008, 23:29

Citaat door niesj:
marokkanen msaken..het ligt altijd aan de ander...nooit aan zichzelf


Hahaha ja lekker makkelijk toch

13-05-2008, 23:30
het boze oog bestaat wel degelijk, er is een Hadith Sa7ee7 er over.

Maar idd wij Marokkanen overdrijven daarin weer. net als met si7r, het bestaat wel, maar dat betekent nog niet dat alle problemen door si7r veroorzaakt worden. zorda een stel huwelijksproblemen heeft, komen ze met si7r aanzetten.

13-05-2008, 23:36
Pfff Marokkanen zijn zo dramatisch...doe mij maar die heerlijke Hollandse nuchterheid...

13-05-2008, 23:48
Boze oog is geen fabeltje het is echt

Als men het huis verlaat zegt men

' Bismillah tawakaltoe '3la Allah wa la hawla wala quwata illa billah '

14-05-2008, 00:34
dus RM is najibsri??

14-05-2008, 01:01


Bestaat wel degelijk, je kan trouwens ook jezelf "boze oog" geven. Daarom moet je altijd Mash'Allah zeggen als je in de spiegel kijkt.

I know it sounds stupid

14-05-2008, 08:53

Citaat door StreetChic:
Boze oog is geen fabeltje het is echt

Als men het huis verlaat zegt men

' tawakaltoe '3la Allah wa la hawla wala quwata illa billah '




14-05-2008, 08:55

Citaat door StreetChic:
Boze oog is geen fabeltje het is echt

Als men het huis verlaat zegt men

' tawakaltoe '3la Allah wa la hawla wala quwata illa billah '


je vergeet Bismi Allah aan het begin

Pagina's : [1] 2