Bekijk volle/desktop versie : Hoe je een vrouw elke keer weer tevreden...



Pagina's : [1] 2 3 4

13-05-2008, 22:30
Hoe je een vrouw elke keer weer tevreden houdt:

Streel haar, complimenteer haar, knuffel haar, bekoor haar, laat haar genieten, masseer haar, repareer dingen, leef mee, bezing haar, geef haar ondersteuning en eten, kalmeer haar, wek verwachtingen, wees haar ter wille, vlei haar, stimuleer, troost, omhels, negeer vetkussentjes, wind haar op, breng haar tot rust, wees beschermend, bel haar op, anticipeer, wees vergevingsgezind, geef haar een sieraad, vermaak haar, charmeer haar, draag dingen voor haar, wees beleefd, fascineer haar, bied aandacht, vertrouwen, verdediging, kleding, schep over haar op, plaats haar op een voetstuk, wees instemmend, verwen haar, omarm haar, sterf voor haar, droom van haar, flirt, behaag haar, knijp haar zachtjes, idoliseer haar, aanbid haar.

Hoe je een man elke keer weer tevreden houdt:

Verschijn naakt.






Akkoord, of niet akkoord?

13-05-2008, 22:31


haha, nou bij sommige mannen ligt dat wel anders hoor
maar over het algemeen, dik akkoord.

13-05-2008, 22:33

Citaat door amouraaa:
haha, nou bij sommige mannen ligt dat wel anders hoor
maar over het algemeen, dik akkoord.


DIK akkoord dan nog wel


Citaat door lemya:
akkoord




13-05-2008, 22:36
klopt,maar verschijn naakt,of ik daar mee tevreden ben?

13-05-2008, 22:39



Citaat door gringo21:
klopt,maar verschijn naakt,of ik daar mee tevreden ben?


Klopt zeg je, dus je vindt dat die bewering wel opgaat, aangezien jij een man bent (veronderstel ik) , betekent het dat jij dan ook tevreden zult zijn.

13-05-2008, 22:40
ahahahahah helemaal mee eens!!

13-05-2008, 22:43

Citaat door Krulledeluxe:
ahahahahah helemaal mee eens!!



13-05-2008, 22:44

Citaat door ZonZeeStrand:
Klopt zeg je, dus je vindt dat die bewering wel opgaat, aangezien jij een man bent (veronderstel ik) , betekent het dat jij dan ook tevreden zult zijn.

naakt is niet belangrijk voor mij,wat je geeft krijg je terug,als ik 60j ben wil ik samen met mijn vrouw,terug kijken op ons leven.

13-05-2008, 22:47

Citaat door _Samir_:
Wat?! Haha, zodra je als man zijnde dat begint te doen ( dat hele rijtje), is het afgelopen. Dan is ze zo weg. Waarom? Want dan krijg je het volgende, ''hij is te lief'' voor me. ''Ik mis de spanning'' etc. etc.

Zodra een vrouw weet dat je van haar houdt. Ben je der kwijt. ( Dat eindeloos herhalen dat je van der houdt en al dat aandacht dat boven geschreven staat) Dus ik ben het er niet mee eens.




Nee Hoor Wees Teder, En Laat Haar Zien Wat Voor Een Beest Je Bent Als Je Met Haar Het Bed Deelt
Daar Houdt Een Vrouw Van Zachtheid Maar Toch Weer Die Lust!!


13-05-2008, 22:50

Citaat door Krulledeluxe:
ahahahahah helemaal mee eens!!

je moet het ook verdienen.

13-05-2008, 22:51

Citaat door gringo21:
naakt is niet belangrijk voor mij,wat je geeft krijg je terug,als ik 60j ben wil ik samen met mijn vrouw,terug kijken op ons leven.


Het is waarschijnlijk niet het ALLERbelangrijkste, maar speelt wel een grotere rol bij mannen...

13-05-2008, 22:53

Citaat door _Samir_:
Wat?! Haha, zodra je als man zijnde dat begint te doen ( dat hele rijtje), is het afgelopen. Dan is ze zo weg. Waarom? Want dan krijg je het volgende, ''hij is te lief'' voor me. ''Ik mis de spanning'' etc. etc.

Zodra een vrouw weet dat je van haar houdt. Ben je der kwijt. ( Dat eindeloos herhalen dat je van der houdt en al dat aandacht dat boven geschreven staat) Dus ik ben het er niet mee eens.



Haha, een vrouw hoort niets liever dan dat de man waarvan zij houdt ook hetzelfde voelt voor haar. Alleen moet dit alles met mate gebeuern. Je mag haar niet plots overweldigen, gebruik je deze dingen echter in een huwelijk, dan zit je goed.

13-05-2008, 22:53



Citaat door ZonZeeStrand:
Hoe je een vrouw elke keer weer tevreden houdt:

Streel haar, complimenteer haar, knuffel haar, bekoor haar, laat haar genieten, masseer haar, repareer dingen, leef mee, bezing haar, geef haar ondersteuning en eten, kalmeer haar, wek verwachtingen, wees haar ter wille, vlei haar, stimuleer, troost, omhels, negeer vetkussentjes, wind haar op, breng haar tot rust, wees beschermend, bel haar op, anticipeer, wees vergevingsgezind, geef haar een sieraad, vermaak haar, charmeer haar, draag dingen voor haar, wees beleefd, fascineer haar, bied aandacht, vertrouwen, verediging, kleding, schep over haar op, plaats haar op ene voetstuk, wees instemmend, verwen haar, omarm haar, sterf voor haar, droom van haar, flirt, behaag haar, knijp haar zachtjes, idoliseer haar, aanbid haar.

Hoe je een man elke keer weer tevreden houdt:

Verschijn naakt.






Akkoord, of niet akkoord?



Ik vind het een fantastisch stukje!
Natuurlijk is het als een grapje bedoeld en moet je voor je mannetje uiteraard veel meer doen dan alleen naakt verschijnen

Verder vraag ik me af of dit soms uit het engels vertaald is door de topicstarter. Je hebt 'idolise' niet helemaal goed vertaald, in plaats van 'idoliseren' kan je beter 'dwepen met' gebruiken.
En wat betekent 'verediging'?

13-05-2008, 22:59

Citaat door ZonZeeStrand:
Het is waarschijnlijk niet het ALLERbelangrijkste, maar speelt wel een grotere rol bij mannen...

en dag duurt 24u hoelang heb je sex?ik wil een vrouw waar je niet elke dag en hele uitleg moet geven,mekaar begrijpen,lief zijn voor mekaar.dat wil ik,ik heb er even veel recht op als mijn vrouwtje.

13-05-2008, 23:02

Citaat door Doortje:
Ik vind het een fantastisch stukje!
Natuurlijk is het als een grapje bedoeld en moet je voor je mannetje uiteraard veel meer doen dan alleen naakt verschijnen

Verder vraag ik me af of dit soms uit het engels vertaald is door de topicstarter. Je hebt 'idolise' niet helemaal goed vertaald, in plaats van 'idoliseren' kan je beter 'dwepen met' gebruiken.
En wat betekent 'verediging'?


Natuurlijk moet je wel meer doen, althans dat hoop ik...

Nee, het is niet uit het engels vertaald meid. En heb het al aangepast, bedankt

Pagina's : [1] 2 3 4