Bekijk volle/desktop versie : Hoe zou je het Vinden als je Neef Bij je Komt wonen



Pagina's : [1] 2 3

13-05-2008, 21:57
stel je neef komt bij wonen en jullie haden nooit contact en de dingen die thuis altijd deed ga je niet meer doen omdat hij er is hoe zou jij je voelen?

13-05-2008, 21:58


verrot dan moet je thuis ook hoofddoek dragen en je kan je gewoon niet op je gemak voelen/gedragen

13-05-2008, 22:01
Ik kan lachen met mijn neven, Kick ASS , zou uit mijn dak gaan
Maar ja, in jouw geval beetje lastig.

Ik zou elkaar leren kennen niet ?

13-05-2008, 22:01
Weet je hoe leuk .
Echt lachen met ze alle joh .

13-05-2008, 22:03



Citaat door Tanger_bitch:
stel je neef komt bij wonen en jullie haden nooit contact en de dingen die thuis altijd deed ga je niet meer doen omdat hij er is hoe zou jij je voelen?



hahahaha dat zou mijn pa noooooooooooooit doen

13-05-2008, 22:04
lijkt me echt raar met zo iemand erbij in huis
het zou anders zijn als je die gene goed kent

13-05-2008, 22:05

Citaat door LaiiLaa__:
lijkt me echt raar met zo iemand erbij in huis
het zou anders zijn als je die gene goed kent



Daarom, je leert elkaar kennen toch .

13-05-2008, 22:08

Citaat door DancingSenorita:
Daarom, je leert elkaar kennen toch .

ja maar alsnog is het anders..
wat als je die persoon niet aardig vind

13-05-2008, 22:10

Citaat door LaiiLaa__:
ja maar alsnog is het anders..
wat als je die persoon niet aardig vind


Dat weet je niet, daarom leer je elkaar kennen
Niet meteen negatief kant bekijken, look it from the bright side!

Jullie kunnen goede vrienden worden waar je je lekker mee kan praten

13-05-2008, 22:11

Citaat door Tanger_bitch:
stel je neef komt bij wonen en jullie haden nooit contact en de dingen die thuis altijd deed ga je niet meer doen omdat hij er is hoe zou jij je voelen?



is mijn huis toch, doe wat ik altijd deed,
als hem niet bevalt, moet ie zn ogen dichtdoen



13-05-2008, 22:11

Citaat door DancingSenorita:
Dat weet je niet, daarom leer je elkaar kennen
Niet meteen negatief kant bekijken, look it from the bright side!

Jullie kunnen goede vrienden worden waar je je lekker mee kan praten

daar heb je gelijk in

13-05-2008, 22:12

Citaat door Miss_Business:
is mijn huis toch, doe wat ik altijd deed,
als hem niet bevalt, moet ie zn ogen dichtdoen

Echte business ,



Citaat door LaiiLaa__:
daar heb je gelijk in



13-05-2008, 22:15


zou bij mij nooit gebeuren

zou het wel het geval zijn, dan zou ik me niet zo op me gemak voelen maar jah overal is eventjes wennen...

13-05-2008, 22:15

Citaat door Tanger_bitch:
stel je neef komt bij wonen en jullie haden nooit contact en de dingen die thuis altijd deed ga je niet meer doen omdat hij er is hoe zou jij je voelen?



Nooooooooit, allah je ster met je neef kun je trouwen, dus absoluut niet onder een dak leven.


Ik zal je wat vertellen, een vriendin van mij woont tegen over mij, haar neef is hier illegaal in nl, en had geen onderdak heeft haar vader hem in huis genomen, die vriendin van mij walgt van hem, hij is lang, lelijk behaard kortom echt een nerd zit achter vrouwen aan, kortom een mislukkeling, en zij is een super mooie meid echt tegenover gestelde van hem,

maar goed zij is heel vaak alleen met hem thuis allah o a 3lem ik weet niet wat er is gebeurt, maar ze zijn nu sinds een half jaar getrouwd, niemand weet waarom ze voor hem heeft gekozen, terwijl ze hem haat, en wanneer ze hun een bruiloft hebben gegeven.

Mohiem wat is hier mee wil zeggen is meid pas goed op je zelf.

13-05-2008, 22:18

Citaat door Bent_Ness20:
Nooooooooit, allah je ster met je neef kun je trouwen, dus absoluut niet onder een dak leven.


Ik zal je wat vertellen, een vriendin van mij woont tegen over mij, haar neef is hier illegaal in nl, en had geen onderdak heeft haar vader hem in huis genomen, die vriendin van mij walgt van hem, hij is lang, lelijk behaard kortom echt een nerd zit achter vrouwen aan, kortom een mislukkeling, en zij is een super mooie meid echt tegenover gestelde van hem,

maar goed zij is heel vaak alleen met hem thuis allah o a 3lem ik weet niet wat er is gebeurt, maar ze zijn nu sinds een half jaar getrouwd, niemand weet waarom ze voor hem heeft gekozen, terwijl ze hem haat, en wanneer ze hun een bruiloft hebben gegeven.

Mohiem wat is hier mee wil zeggen is meid pas goed op je zelf.



Onbegrijpelijk ...

Pagina's : [1] 2 3