Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk mee-eters!



13-05-2008, 20:15
Ik heb ze overal zitten. Op me gezicht, me hals, me nek, me borsten( ), me armen, me benen gewoon elke plek wel een paar!
Kan iemand me vertellen hoe ik er het snels van afkom. Ik heb vaak geprobeerd ze weg te scrubben met zo een ruw marokkaans washandje, maar door die te gebruiken krijg ik er steeds meer en puistjes van in de plaats. Hoe krijg je ze weg?!

13-05-2008, 20:20


Ik heb ze op me gezicht, en ik stoom me gezicht eens in de zoveel tijd en daardoor gaan ze weg. Maar misschien moet je paar keer naar de sauna gaan.

13-05-2008, 20:40
bij de tuinen heb je zxo een natuurlijk product voor mee eters,ik had er ook last van,maar naar regelmatig gebruik van dat spul is het steeds minder geworden,ze zijn bijna helemaal weg

13-05-2008, 22:36

Citaat door nadorgirl17:
bij de tuinen heb je zxo een natuurlijk product voor mee eters,ik had er ook last van,maar naar regelmatig gebruik van dat spul is het steeds minder geworden,ze zijn bijna helemaal weg


weeet je mischien de naam van het product!

13-05-2008, 22:45



Citaat door sunnydaya:
weeet je mischien de naam van het product!



Errug handig

14-05-2008, 00:16
En helpt dat goed?

14-05-2008, 22:26
heey meid, nee ik weet niet meer hoe het heet, maar je moet eff vragen daar,dat is geloof ik het enige flesje die zij daar hebben dat speciaal voor mee eters is en acne. het staat ook op het flesje.