Bekijk volle/desktop versie : Welke man zou er weggaan?



Pagina's : [1] 2 3 4

13-05-2008, 10:06
Laatst was ik aanwezig op een trouwfeest..
Jullie weten wel hoe dat allemaal gaat, de bruidje komt nr binnen, fotos trekken blabla, en dan komt haar echtgenoot binnen in de zaal naar zijn bruidje..
Ok, leuk, fotos trekken, en dan op een gegeven moment, horen we Indisch muziek.. Iedereen naar de ingang kijken, komt er een meisje binnen, dansend..
Ze kon heel mooi dansen, daar niet van..
Maar ik vroeg me af, waarom men gewoon niet kon wachten tot de bruidegom terug weg was?
Ik vond het ongepast, dat zij daar stond te dansen met hem op de troon, naast zijn vrouw..
Hij bleef er gewoon zitten, enjoying the show..
Mijn vraag is:
welke man, zou zelf gewoon de zaal verlaten?

Wel begrepen dat de dansbewegingen zwoel en verleidelijk waren en de danseres dus ook Indisch gekleed was...

Ik zou het echt erg gevonden hebben, respectloos tov mij, als bruid, om gewoon te blijven zitten en te kijken naar de danseres.

Hopen dat mocht mij dit overkomen mijn echtgenoot wél de zaal verlaat!

13-05-2008, 10:15

Gewoon ervoor zorgen dat er geen danseres een show geeft he.

13-05-2008, 10:20

Citaat door Half_Marokkaans:
Gewoon ervoor zorgen dat er geen danseres een show geeft he.


Ja, maar stel je voor, tis familie of kennis van je schoonfamilie, en je wist niet dat dat zou gebeuren...
Wnt kan me ni inbeelden dat dat van tevoren geweten / gemeld was...

Ik heb ook geweten dat op een andere trouwfeest, er 2 meiden een buikdansshow ant geven waren, in die outfits, je weet wel, en dat de man gewoon direct is opgestaan en de zaal heeft verlaten, wnt die meiden waren nogal sexueel getint bezig, zonder enige schaamte..

13-05-2008, 10:22

Citaat door Ansariya:
Ja, maar stel je voor, tis familie of kennis van je schoonfamilie, en je wist niet dat dat zou gebeuren...
Wnt kan me ni inbeelden dat dat van tevoren geweten / gemeld was...

Ik heb ook geweten dat op een andere trouwfeest, er 2 meiden een buikdansshow ant geven waren, in die outfits, je weet wel, en dat de man gewoon direct is opgestaan en de zaal heeft verlaten, wnt die meiden waren nogal sexueel getint bezig, zonder enige schaamte..


Gebeurd er zoiets tegenwoordig? Heb dit nooit geweten... Is geen h.afla ofso maar een trouwfeest. Vind die danseressen er niet echt bij horen.

13-05-2008, 10:30


Citaat door Half_Marokkaans:
Gebeurd er zoiets tegenwoordig? Heb dit nooit geweten... Is geen h.afla ofso maar een trouwfeest. Vind die danseressen er niet echt bij horen.


Tzijn dan volgens mij geen ingehuurde danseressen ofzow, gewoon meiden die het normaal vinden om een showtje te geven, allemaal goe en wel voor mij, ZOLANG MIJN ECHTGENOOT NIET NAAST MIJ ZIT!!

Er zijn mannen die spontaan wegkijken of weggaan, of gewoon erbij blijven zitten en van die show genieten.. Woulah ik zou me gewoon superslecht voelen! Dus voor die mannen die opstaan en de zaal verlaten,

13-05-2008, 10:30

Citaat door Bashirah:
ja idd... ik zou denk ik als bruid zelf ervoor zorgen dat die persoon weggaat, via familie of zo die haar kunnen aanpakken terwijl ik daar zit..

Maar ik begrijp ook wat je bedoeld, tegenwoordig kun je je de gekste dingen inbeelden die gebeuren op trouwfeesten.
Ik ben vorig jaar naar een ziana geweest samen met mijn zus die haar aan het voorbereiden was voor haar trouwfeest.
En wij waren aan het bladeren in 1 van haar fotoboeken om de gepaste kleding uit te kiezen.
En daar zat een bruid tussen die op een olifant zat samen met haar bruidegom. En ik ben daar werkelijk van geschrokken, en ik had aan die ziana gevraagd.. is dat een echte olifant??
en zij antwoorde "ja, die hebben ervoor gezorgd dat de olifant in de zaal kan binnenkomen, met de nodige begleiding en beveiliging" .. waar ik letterlijk van verschoot!!
conclusie: er zijn mensen die prettig gestoord zijn en van hun trouwfeest een show maken..
maar ik denk ook dat het ligt aan hoe je je trouwfeest plant!! als je het een beetje vroom wilt houden, dan zulllen zulke praktijken ook niet plaatsvinden.en de mensen die dan uitgenodigd zijn, zullen zick dan ook meer op hun gemak voelen.
Zo een dansende trien die sensueel zit te dansen terwijl er mannen in de zaal zitten, komt idd.. niet bij iedereen in goede aarde !!


Idd ja! Wat is er mis met lekker ouderwets? Mensen willen het allemaal té westers.

13-05-2008, 10:32

Citaat door Ansariya:
Tzijn dan volgens mij geen ingehuurde danseressen ofzow, gewoon meiden die het normaal vinden om een showtje te geven, allemaal goe en wel voor mij, ZOLANG MIJN ECHTGENOOT NIET NAAST MIJ ZIT!!

Er zijn mannen die spontaan wegkijken of weggaan, of gewoon erbij blijven zitten en van die show genieten.. Woulah ik zou me gewoon superslecht voelen! Dus voor die mannen die opstaan en de zaal verlaten,


Ja ik zou het ook niet fijn vinden! Maar het hoeft voor mij allemaal niet teveel tralalie zoals buikdanseressen, etc..

13-05-2008, 10:33
[QUOTE=Bashirah;48156590]QUOTE]

Wajaaaw je méént dat, een olifant, in een zaal? ARIBADALLAH!
MENSEN ZIJN GEWOON GESTOORD!!!

13-05-2008, 10:33

Citaat door Half_Marokkaans:
Idd ja! Wat is er mis met lekker ouderwets? Mensen willen het allemaal té westers.


helemaal gelijk, ik hou persoonlijk ook van sereniteit, bescheidenheid .. en schaamte .. het moet voor mij niet opgeblazen worden .. zo vergeet m'n de essentie van de zaak en lijkt het enkel op 1 of ander disco evenement

13-05-2008, 10:35

Citaat door Ansariya:
[QUOTE=Bashirah;48156590]QUOTE]

Wajaaaw je méént dat, een olifant, in een zaal? ARIBADALLAH!
MENSEN ZIJN GEWOON GESTOORD!!!


ja echt, ik kon het eerst ook niet geloven.. maar dit is een teken dat mensen hun grenzen niet meer kennen op trouwfeesten.. het is een soort van nek aan nek race geworden.. m'n wil iets nieuws proberen...

13-05-2008, 10:37

Citaat door Bashirah:
helemaal gelijk, ik hou persoonlijk ook van sereniteit, bescheidenheid .. en schaamte .. het moet voor mij niet opgeblazen worden .. zo vergeet m'n de essentie van de zaak en lijkt het enkel op 1 of ander disco evenement


Weet je wat t frappanste was, dit was dus een feest met 'alles erop en eraan', mr woulah, geen sfeer, schoonheid, geen nix...
De mensen leken dood, niemand die voor het bruidspaar geluk wenste,
geen djwaro, slaatosalam, niiiiix, ik dacht in mezelf: wat is dit!?

Ik hb genoeg trouwfeesten meegemaakt die simpel waren, en prachtig, sfeer was er tot en met en was gewoon zalig...
En dn een trouw met zooooveel tralala, en je wilt gewoon zo snel mogelijk nr huis!

13-05-2008, 10:39

Citaat door Ansariya:
Weet je wat t frappanste was, dit was dus een feest met 'alles erop en eraan', mr woulah, geen sfeer, schoonheid, geen nix...
De mensen leken dood, niemand die voor het bruidspaar geluk wenste,
geen djwaro, slaatosalam, niiiiix, ik dacht in mezelf: wat is dit!?

Ik hb genoeg trouwfeesten meegemaakt die simpel waren, en prachtig, sfeer was er tot en met en was gewoon zalig...
En dn een trouw met zooooveel tralala, en je wilt gewoon zo snel mogelijk nr huis!


hahahah ja idd.. valt mij ook telkens op .. toch raar hé..
dat koppel spendeert duizenden euro's om dan te concluderen dat de trouwfeest gewoonweg saai is ..

13-05-2008, 10:45

mee nemen naar de operatiekamer

je weet zelluuuf hahaha

13-05-2008, 10:52

Citaat door Jou_wil_ik:
mee nemen naar de operatiekamer

je weet zelluuuf hahaha



Ik denk dat ik em snap, mr hoop dat ik verkeerd hb snap?!!
Je zou dus zelf genieten van de show, wetende dat je vrouw naast je zit, speciaal voor jou opgetut op jullie huwelijksdag?

13-05-2008, 10:55
Die bruiloften zijn naar de klote tegenwoordig.
daarom zijn alle huwelijk ook vervloekt, en gaan beide echtegenote vreemd of geven ze elkaar geen voldoening.
Bruiloften worden zo perfect voorgeschoteld alsof de rest van je leven er ook zo uit zal zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4