Bekijk volle/desktop versie : boot



Pagina's : [1] 2 3

13-05-2008, 09:12
waar kopen jullie je boottickets en hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt?

drop hier alle tips

13-05-2008, 09:20


Wij kopen die altijd bij de dichtbijzijnde bureau als we zijn aangekomen bij Algasiras. Me vader regelde alles dus ik heb echt geen idee hoeveel die tickets kosten.

13-05-2008, 09:21
Wij kopen deze altijd vlak voor de boot.
Als je de splitsing krijgt tussen tanger en ceuta dan heb je daar een parkeerterein en daar haalt mijn man ze.
We zijn dan 2 minuten van de boot verwijderd.
krijg er zo een zin in he...

13-05-2008, 09:24
In Rdam:

Eurolines!
Prijs is meestal tegen de €600,-

Almeria - Nador
( 2 persoons + hut met WC / douche )

Wij komen ze in NL, mochten we de boor niet halen dan kan je ze altijd nog omruilen!

13-05-2008, 09:25


kbedoel wel naar tanger he

13-05-2008, 09:28

Citaat door tangia19:
kbedoel wel naar tanger he



Execusse Moi!

13-05-2008, 09:30

Citaat door tangia19:
kbedoel wel naar tanger he



Je hebt op Algeciras een hoofdticketbureau vlak waar de boten aankomen. Als je bij de haven komt aanrijden zie je aan de borden dat ze de eindbestemmingen weergeven. Zodra je daar aan komt wordt je automatisch naar je ticket gevraagd. Als je dat niet hebt dan wordt je vriendelijk verzocht op de bureau je ticket te halen. Ze laten je dan ook meteen zien hoe je moet gaan rijden. Zodra je daar je ticket koopt ben je letterlijk maar van 100 meter ongeveer verwijderd van de boten.

13-05-2008, 09:31
wij willen hier in NL kopen

13-05-2008, 09:32

Citaat door tangia19:
wij willen hier in NL kopen



Ik wil je dan wel waarschuwen dat je meer geld kwijt bent dan als je het aan de bali koopt bij de haven.

13-05-2008, 09:32

Citaat door tangia19:
wij willen hier in NL kopen


In nederland kun je gewoon bij de meeste marokkaanse reisbureau's boeken.
hebben wij ook wel eens gedaan maar dat was maar 1 keer.

Succes

13-05-2008, 09:34

Citaat door 1_Berkania_1:
Ik wil je dan wel waarschuwen dat je meer geld kwijt bent dan als je het aan de bali koopt bij de haven.



Dat is niet altijd waar, wij waren goedkoper uit als andere die het ter plekke kochten ... Heb eeb keer meegemaakt: Hoogste bieder krijgt de laatste plaatsen

Als je ze hier koopt, weet je dat je die datum op de boot zit... je zou maar aankomen ( en dan voornamelijk richting Benisair ) dat je een dag ofzo moet wachten !

13-05-2008, 09:37

Citaat door Miss_Magrebia:
Dat is niet altijd waar, wij waren goedkoper uit als andere die het ter plekke kochten ... Heb eeb keer meegemaakt: Hoogste bieder krijgt de laatste plaatsen

Als je ze hier koopt, weet je dat je die datum op de boot zit... je zou maar aankomen ( en dan voornamelijk richting Benisair ) dat je een dag ofzo moet wachten !



klopt niet,wij kopen een open ticket,dat betekend dus wanneer je aankomt,ga je de eerste boot in die daar aangekomen is

13-05-2008, 09:39



Citaat door tangia19:
klopt niet,wij kopen een open ticket,dat betekend dus wanneer je aankomt,ga je de eerste boot in die daar aangekomen is



Dat is met een open ticket + als er plek is. Dat si altijd zo... Tanger rijden meer ferry's op een dag ( korte route ) dan op Almeria - Nador..

Vorig jaar hebben mensen zonder ticket daar een paar dagen moeten bivakeren ...

13-05-2008, 09:39
Je kunt ze zowel met als zonder datum kopen hier.
Wij hebben t 1x met datum gekocht en hamdoellah hebben we t toen gered daarna hebben wij t ook open gekocht bij dat reisbureau van bos en lommer.
Sindsdien kopen we eigenlijk gewoon bij dat bureau bij de boot.
100% betrouwbaar want is van de maatschapijen zelf, daar geven ze de kaarten niet aan de hoogste bieder

13-05-2008, 09:41

Citaat door tangia19:
wij willen hier in NL kopen


Tangia19, ben je van plan om met de auto te gaan met baby? Mijn man wil ook graag naar Marokko, maar ik durf het niet zo met een baby van een maand oud...
Als ik ga dan ga ik met de vliegtuig! En hij gaat dan met de auto samen met de andere kids.

On topic, wij kopen de boottickets onderweg. Een keer hebben wij het hier in Nederland gedaan, via een Marokkaanse reisbureau. Maar er is geen verschil.
Afgelopen winter zijn we ook naar Marokko geweest en toen hadden wij de boottickets in Algeciras gekocht, bleek daar toevallig een bekende van mijn man te werken, kregen we ook nog korting!!!!

Pagina's : [1] 2 3