Bekijk volle/desktop versie : Opeens Is Het Over..



Pagina's : [1] 2 3

26-12-2003, 21:20
Mensen dit is my story..
If ya hate it dont holla at me with some bad comments..

Zo ontmoet je de liefde van je leven.. je gaat met hem uit eten.. shoppen.. stelt ej voor aan iedereen.. je weet hoe het gaat..

voor bijna 3 maanden gaat t goed.. totdat je erachter komt dat hij een vriendin heeft..

Zomaar zijn alle boys zo..(oke je heb uitzonderingen)
Once a player always a player..


Maar snap je dat je het onverwacht weet.. zoveel iefde etc..
?????????????????????????????????????????????????? ?????

26-12-2003, 21:22


Vind ge ook bij de dames

26-12-2003, 22:07
EWA jah het kan gebeuren
Maar niet alle jongens zijn playertjes

26-12-2003, 22:32
ach aan alles komt een einde...

26-12-2003, 22:36


mensen zijn raar...

26-12-2003, 22:45
ahhh meid weet hoe je je voelt, heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt....

26-12-2003, 23:27
ach er zijn jongens genoeg

26-12-2003, 23:42
hoezo die zinnetje once a player always a player nou die klopt dus echt niet!! en dan spreek ik over al die mensen die weleens iemand geplayed hebben ofzo en die nu heel serieus bezig zijn in hun relatie en geloof me ken er echt veel...dus once a player always a player is bullshit..

maare voor de rest ja erg voor je maar je komt er wel overheen geloof me nou maar echt wees blij dat het bij die 3 maanden maar gebleven is..en niet langer.

27-12-2003, 01:29

Citaat:
Origineel gepost door no_more
hoezo die zinnetje once a player always a player nou die klopt dus echt niet!! en dan spreek ik over al die mensen die weleens iemand geplayed hebben ofzo en die nu heel serieus bezig zijn in hun relatie en geloof me ken er echt veel...dus once a player always a player is bullshit..

maare voor de rest ja erg voor je maar je komt er wel overheen geloof me nou maar echt wees blij dat het bij die 3 maanden maar gebleven is..en niet langer.
helemaal mee eens.

27-12-2003, 01:50
once a player is always a player, dont worry about that......bein a player something you're born with.....you dont get it while you grow up, its in your blood.......so a true playa stays a playa.......let this be a lesson to you little girls who believe in love and shi.t.......be a good religious girl and there aint nothin bad that gonna happen to you......

dr philly has spoken and dont argue with me.......

27-12-2003, 01:53

Citaat:
Origineel gepost door downasschick
Mensen dit is my story..
If ya hate it dont holla at me with some bad comments..

Zo ontmoet je de liefde van je leven.. je gaat met hem uit eten.. shoppen.. stelt ej voor aan iedereen.. je weet hoe het gaat..

voor bijna 3 maanden gaat t goed.. totdat je erachter komt dat hij een vriendin heeft..

Zomaar zijn alle boys zo..(oke je heb uitzonderingen)
Once a player always a player..


Maar snap je dat je het onverwacht weet.. zoveel iefde etc..
?????????????????????????????????????????????????? ?????
EIGEN SCHULD, dikke bult. Als je een haramrelatie aangaat, dan moet je niet denken dat je serieuze, praktiserende moslimmannen treft. Wie heeft je gedwongen om een haramrelatie aan te gaan? Niemand! Dus is het je eigen schuld. Kijk eens in de spiegel, daar heb je wat aan voor de volgende keer. Anders wordt je weer na een paar maanden gedumpt.

27-12-2003, 09:48
Jezus man, wat ben jij toch een botte boer najib26. Echt irritant jongen. Ik snap gewoon echt werkelijk niet hoe jij op deze manier op dit meisje kunt reageren. Je gaat gewoon totaal aan haar gevoelens voorbij en wijst haar op een plaats (schrijf bewust niet DE plaats, want die plank sla je mijn inziens totaal mis) waarvan je helemaal niet weet of zij zich daar al dan niet aan gewaagt heeft. Je gaat er per definitie al van uit dat zij een haramrelatie heeft gehad. Mag ik jou vragen waar je dat uit haalt. De feiten die ik namelijk lees wijzen daar niet op, tenzij ik mijn eigen referentiekader ga toepassen en zelf ga interpreteren. Iets zegt me dat jij dat hebt gedaan. geloof me Najib dit soort ongewenste denegrerende mailtjes doen niemand goed. Hou ze voortaan alsjeblieft voor je, want dit meisje is hier volgens mij echt niet naar op zoek.
ALs je nou eerst een reageert op haar gevoel, zou je een stuk menselijker maken.

Laters

27-12-2003, 10:26



Citaat:
Origineel gepost door Fabolous
once a player is always a player, dont worry about that......bein a player something you're born with.....you dont get it while you grow up, its in your blood.......so a true playa stays a playa.......let this be a lesson to you little girls who believe in love and shi.t.......be a good religious girl and there aint nothin bad that gonna happen to you......

dr philly has spoken and dont argue with me.......
ik zeg het maar nog een x once a player is always a player <--- bullshit ik ken zat mensen die in hun pubertijd players waren en nu echt verandert zijn en een serieuse relatie hebben of verloofd en zelfs 1 is al getrouwd...player zijn is een fase denk ik die ze gewoon meemaken maar ja ook jammer genoeg blijven veel mensen in die periode vasthaken...

27-12-2003, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door jellabia
Jezus man, wat ben jij toch een botte boer najib26. Echt irritant jongen. Ik snap gewoon echt werkelijk niet hoe jij op deze manier op dit meisje kunt reageren. Je gaat gewoon totaal aan haar gevoelens voorbij en wijst haar op een plaats (schrijf bewust niet DE plaats, want die plank sla je mijn inziens totaal mis) waarvan je helemaal niet weet of zij zich daar al dan niet aan gewaagt heeft. Je gaat er per definitie al van uit dat zij een haramrelatie heeft gehad. Mag ik jou vragen waar je dat uit haalt. De feiten die ik namelijk lees wijzen daar niet op, tenzij ik mijn eigen referentiekader ga toepassen en zelf ga interpreteren. Iets zegt me dat jij dat hebt gedaan. geloof me Najib dit soort ongewenste denegrerende mailtjes doen niemand goed. Hou ze voortaan alsjeblieft voor je, want dit meisje is hier volgens mij echt niet naar op zoek.
ALs je nou eerst een reageert op haar gevoel, zou je een stuk menselijker maken.

Laters
Lijkt mij duidelijk dat het om een haramrelatie gaat. Ze gaat drie maanden met hem, gaat alleen met hem eten en andere dingen doen. wat voor tip had jij haar dan gegeven? Dat er nog genoeg andere jongens zijn die een haramrelatie willen? ga jij haar dan troosten als hij haar weer dumpt? Waarheid is hard.


Citaat:
Origineel gepost door downasschick
Mensen dit is my story..
If ya hate it dont holla at me with some bad comments..

Zo ontmoet je de liefde van je leven.. je gaat met hem uit eten.. shoppen.. stelt ej voor aan iedereen.. je weet hoe het gaat..

voor bijna 3 maanden gaat t goed.. totdat je erachter komt dat hij een vriendin heeft..

Zomaar zijn alle boys zo..(oke je heb uitzonderingen)
Once a player always a player..


Maar snap je dat je het onverwacht weet.. zoveel iefde etc..
?????????????????????????????????????????????????? ?????

27-12-2003, 17:29

Citaat:
Origineel gepost door Lamode
mannen zijn gewoon anders ... Die pakken na hun relatie meteen weer een andere meid om de ander te vergeten ... Geen Bullshit als topics openen, huilen, piekeren, dieten etc.
Er is nooit liefde in het spel geweest. Zulke mannen zien vrouwen als gebruiksproduct. Ze denken: zij wil een haramrelatie met mij aan, dus zal het niet veel soeps zijn. Met zo'n vrouw willen ze niet trouwen. Die willen ze gebruiken en dumpen.

Pagina's : [1] 2 3