Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk dames help



12-05-2008, 21:42
Ik probeer een jurk te bestellen bij mango maar krijg steeds een error melding ! wie kan me helpen ???

gaat om het volgende jurk.

http://www.mangooutlet.com/zoomOutlet.jsp?idioma=IN&id=41404190&almacen=001&a ka_checksum=01

12-05-2008, 22:02


je moet met een creditcard betalen

12-05-2008, 22:03
FASHION - Online Shopping - Online Sale Shopping
Online Sale Shopping
do 01.02.07
Wat is er nou lekkerder dan een mooi koopje scoren ? Ieder meisje houdt van uitverkoopjes, hoe rijk ze ook is. Het geeft gewoon een goed gevoel om iets (heel) duurs voor een fijn prijsje te bemachtigen.

Maarrr, ik persoonlijk heb een hekel aan uitverkoop in de 'echte winkels'. Althans, de grotere ketens dan. In kleine boetiekjes kan het wel leuk zijn, je wordt dan ook vaak goed geholpen. Maar uitverkoop in de H&M, Zara, Vero Moda, Bijenkorf et cetera is ábsoluut niet aan mij besteed. Dat gegraai, dat gejaag, dat gedring bij de hokjes en de kassa... Vreselijk !

Daarom is er voor mij de ultieme oplossing: online sale shoppen. Ja, op internet dus. De voordelen: je kunt rustig kijken, niemand trekt dingen uit je handen, je ziet in een oogwenk of je maat en favoriete kleur er nog is. En het afrekenen is ook nog supermakkelijk: je laat gewoon een acceptgirootje bij de bestelling bezorgen, of je doet een automatische incasso. En zo heb je vanuit je luie stoel geweldige koopjes kunnen scoren!

Mijn gouden online sale shopping tips:

Mango Outlet
Winkelketen Mango heeft geen salehoekje, nee, een speciale sale site zelfs ! Op deze website kun je echt héle voordelige items scoren. Vergeet vooral de basics niet - tanktops, coltruitjes, longsleeves zijn altijd goed, zeker voor een paar euro ! Check ook altijd de map "New Arrivals", daar vind je meteen alle nieuwste dingen in de shop. Vooral schoenen, nette jurkjes en mooie jassen kun je hier goedkoop shoppen. Betalen kan helaas alleen met creditcard (even je pappie lief aankijken) en verzendkosten zijn zo'n 12 euro. Maar ja, dat is niet erg met al die goedkope prijzen.