Bekijk volle/desktop versie : Serieuze Relatie Maar Ga Na Belgie Verhuizen Over 3 Months



12-05-2008, 21:16
Heyy mensen ik ben met een serieuze meid in gesprek alleen ik ga over 3 maandjes verhuizen....doess....of haar dumpen...of gwn verder gaan en wil toch insallah gaan trouwen hoef geen tussendoortjes...

12-05-2008, 21:18


trouw met haar kan ze gelijk mee ... samen een nieuwe leven starten

12-05-2008, 21:20

Citaat door Miri-Sanam:
trouw met haar kan ze gelijk mee ... samen een nieuwe leven starten



ja precies, dacht ik ook aan ahahaha, als ze echt serieus is, ga dan om haar hand vragen

12-05-2008, 21:28

Citaat door anwaar_islaam:
ja precies, dacht ik ook aan ahahaha, als ze echt serieus is, ga dan om haar hand vragen


ik trouw alleen met een dame van me eigen volk....hoe leuk ik een meid vind hoe verlieft ik ook mocht zijn ik hou van marokkaanse meiden en dan bedoel ik niej die meiden die zich eerst hebben uitgeleeft....heb mezelf ook netjes in de hand gehouden....dus verw8 ik minimaal een bent a ness....

12-05-2008, 21:32



Citaat door Skire_Timer:
ik trouw alleen met een dame van me eigen volk....hoe leuk ik een meid vind hoe verlieft ik ook mocht zijn ik hou van marokkaanse meiden en dan bedoel ik niej die meiden die zich eerst hebben uitgeleeft....heb mezelf ook netjes in de hand gehouden....dus verw8 ik minimaal een bent a ness....


je zegt dat het sireus is

het zal niet sireus zijn als ze geen bent ness is toch

12-05-2008, 21:34

Citaat door Miri-Sanam:
je zegt dat het sireus is

het zal niet sireus zijn als ze geen bent ness is toch


ze is wel sserieus maar wil geen geeen meid die van een ander volk is trouwen....en jah dat is op ras selecteren...maar jah fucked up voor haar dan weet je klinkt hard maar ze zal het moeten accepteren i luf maroc girls

12-05-2008, 21:38

Citaat door Skire_Timer:
ze is wel sserieus maar wil geen geeen meid die van een ander volk is trouwen....en jah dat is op ras selecteren...maar jah fucked up voor haar dan weet je klinkt hard maar ze zal het moeten accepteren i luf maroc girls




jij bent zo een smeerlap die alleen maar tegenslag gaat krijgen in zijn leven ,je zal zien ,de vrouw waarmee je gaat trouwen zal de grootste duivel zijn

12-05-2008, 21:38
uhm is ze geen marokkaanse dan? want ik volg je niet volledig

12-05-2008, 21:41

Citaat door al1428:
jij bent zo een smeerlap die alleen maar tegenslag gaat krijgen in zijn leven ,je zal zien ,de vrouw waarmee je gaat trouwen zal de grootste duivel zijn



insallah en trouwwwenss get a lifeee bitchh

12-05-2008, 21:43

Citaat door al1428:
jij bent zo een smeerlap die alleen maar tegenslag gaat krijgen in zijn leven ,je zal zien ,de vrouw waarmee je gaat trouwen zal de grootste duivel zijn




Lang leve de duivels!

12-05-2008, 21:44

Citaat door Skire_Timer:
insallah en trouwwwenss get a lifeee bitchh



zorg er maar voor dat jij een leven hebt ,jij noemt dat een serieuse relatie ,wat ben je bezeig met iemand als je al weet dat je die nooit zou trouwen !!!!