Bekijk volle/desktop versie : Allerbeste vrouw treffen!



Pagina's : [1] 2

12-05-2008, 18:07
Vraagje voor de heren!
Wie van jullie hoopt naar een meisje dat never nooit een relatie heeft gehad??? Een meisje dat ontwetend is als het gaat om relatie's. Een meisje dat jongens in alle opzichten nooit heeft laten komen in haar leven!

12-05-2008, 18:08


Bleef het maar bij ''hopen'', tegenwoordig worden er ''eisen'' gesteld.

12-05-2008, 18:09

Citaat door _Extravaganza_:
Bleef het maar bij ''hopen'', tegenwoordig worden er ''eisen'' gesteld.


Als het be3din een eis was waar ze zelf ook aan voldeden...

12-05-2008, 18:10

Citaat door Sharifa__:
Als het be3din een eis was waar ze zelf ook aan voldeden...

Als ze be3da wat konden eisen!

12-05-2008, 18:11


Wat bedoel je met eisen? Snap niet wat een jongen in zo'n geval nog wil of kan eisen van dat meisje!

Maar in een huwelijk is het toch van zelfsprekend dat iedere volwaardige man gehoorzaming eist van zijn vrouwtje!

12-05-2008, 18:12

Citaat door _Extravaganza_:
Als ze be3da wat konden eisen!



Gelijk heb je! Maar zoals ik weet, weet jij denk ik ook dat mannen in dat geval niet naar hun gedane zaken kijken.

12-05-2008, 18:13
Hier ik meld me!!!

12-05-2008, 18:15

Citaat door najoua_88:
Gelijk heb je! Maar zoals ik weet, weet jij denk ik ook dat mannen in dat geval niet naar hun gedane zaken kijken.


In de ogen van een man is een man ten alle tijden heilig, al dwaalt een man af van het rechte pad dan is hij nog heilig.

12-05-2008, 18:15

Citaat door najoua_88:
Gelijk heb je! Maar zoals ik weet, weet jij denk ik ook dat mannen in dat geval niet naar hun gedane zaken kijken.


ik denk dat het probleem meer ligt in dat wij (vrouwen) dat gewoon zomaar pikken... als we dingen niet door de vingers zagen bij mannen zouden we nooit een geschikte huwelijkspartner vinden!

12-05-2008, 18:16
Welke man hoopt dat nou niet? ik zou het graag willen maar helaas de kans dat dat echt gebeurt is minimaal

12-05-2008, 18:17

Citaat door Sapje88:
Hier ik meld me!!!


Wees trots op jezelf!!! x

12-05-2008, 18:17

Citaat door Schurk:
Welke man hoopt dat nou niet? ik zou het graag willen maar helaas de kans dat dat echt gebeurt is minimaal



Je bedoelt is niet realistisch... ieder mens heeft gevoelens... een vrouw die nooit verliefd is geweest ed. dat is vragen om een "robot/pop"...

12-05-2008, 18:19



Citaat door Sharifa__:
Je bedoelt is niet realistisch... ieder mens heeft gevoelens... een vrouw die nooit verliefd is geweest ed. dat is vragen om een "robot/pop"...


Ze mag best wel verliefd geworden zijn, dat is normaal. Zolang ze maar niet is aangeraakt of te veel ingegaan is op die gevoelens

12-05-2008, 18:20

Citaat door najoua_88:
Wees trots op jezelf!!! x


o ben ik ook zeker. Hoewel het tegenwoordig raar is jongens geen aandacht te geven noch een relatie, maar ik ben graag anders dan de andere haha. Mn eer en zelfrespect staat bij mij dus dan ook op number 1!!!

12-05-2008, 18:22

Citaat door Sharifa__:
ik denk dat het probleem meer ligt in dat wij (vrouwen) dat gewoon zomaar pikken... als we dingen niet door de vingers zagen bij mannen zouden we nooit een geschikte huwelijkspartner vinden!



Das waar! Want weinig, sterker nog 0.001 van de ongehuwde jongemannen hebben nooit wat met een meisje gedaan. Hoewel dat bij ongehuwde dames wel degelijk hoger staat!!

Alleen is het niet zo zeer het probleem van vrouwen, dit hebben wij meegekregen in onze opvoeding. Wat een jongen doet, zal niet als een schande gezien worden wat bij een meisje wel meteen als schande gezien zal worden.

Pagina's : [1] 2