Bekijk volle/desktop versie : luister allen goed



09-05-2008, 21:50

Citaat door anass23:
Dit is hier het sporthoekje,
Bij de topic over de dood van François Sterchele lees ik allen groffe reacties,harteloze,gevoeloze...
en telkens zie ik er staan, wat maakt het uit;hij was een kafier

in een sporthoek gat het over een prestatie fso niet over de religie van een sporter

als strax iemand sterft die zich jarenlang inzet tegen bv racisme wat ga je dan zeggen?
tzz hij was een kafier?

jullie doen alsof het zijn verdiende loon was,ja hij was een kafier maar hij is nooit islamitisch opgevoed
mss heeft ie nooit contact gehad met moslims fsoo
maar daar gaat het nou niet over wel over het feit dat jullie percies zijn dood als en verdiende loon zien enkel en alleen omdat hij een kafier was

Triest,mann

Rust is Vrede François Sterchele
.

09-05-2008, 22:00



Citaat door anass23:
Dit is hier het sporthoekje,
Bij de topic over de dood van François Sterchele lees ik allen groffe reacties,harteloze,gevoeloze...
en telkens zie ik er staan, wat maakt het uit;hij was een kafier

in een sporthoek gat het over een prestatie fso niet over de religie van een sporter

als strax iemand sterft die zich jarenlang inzet tegen bv racisme wat ga je dan zeggen?
tzz hij was een kafier?

jullie doen alsof het zijn verdiende loon was,ja hij was een kafier maar hij is nooit islamitisch opgevoed
mss heeft ie nooit contact gehad met moslims fsoo
maar daar gaat het nou niet over wel over het feit dat jullie percies zijn dood als en verdiende loon zien enkel en alleen omdat hij een kafier was

Triest,mann

Rust is Vrede François Sterchele


Kifesh rust in vrede? weet jij al waar die naartoe gaat

09-05-2008, 22:03

Citaat door anass23:
zie maar dat jij daar niet komt




Broeder, pas op met de dingen die je zegt, RIP of Rust in vrede is niet van de islam, dus laat dat aub achterwege

09-05-2008, 22:04
fuck hem
tazz

09-05-2008, 22:06


anass23 zeg snel stagfiroallah zeg zeg wabt jij bent fout bezig jammer

09-05-2008, 22:07

Citaat door anass23:
ik zeg net dat we a.u.b. de persoon in kwestie niet op religieus gebied bekretiseren


Bepaalde dingen moeten niet in strijd zijn met de islam en daar sprak ik jou over aan, nogmaals RIP of Rust in vrede is niet van de moslims, dus laat dat aub achterwege

09-05-2008, 22:09
hij is een kafier het enige wat je moet zeggen is ina lillah wa ina ilayhi raji3oen verder niks en geen aandacht aangeven want het blift een kafir

wasalam

09-05-2008, 22:12
je mag om niemands dood rouwen

bij moslim mag je niet huilen maar do3a en sadaka voor hem

09-05-2008, 22:15
wat bedoel je