Bekijk volle/desktop versie : psp of nintendo ds??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

09-05-2008, 19:31
Alle pedagogische adviezen even ter zijde; maar ik wil voor mijn zoontje die 9 wordt of een nintendo ds of een psp kopen. wat is het verschil en wat zijn de ervaringen ermee?



09-05-2008, 19:34


Nintendo DS! Zeker weten.

09-05-2008, 19:35
Mijn kindjes (6) sparen ook voor een DS

PSP is iets duurder, dat is het enige wat ik weet

09-05-2008, 19:36
Ik heb een ds, mn man een psp. DS is gewoon leuker, leukere spelletjes

09-05-2008, 19:40


Mijn zoontje heeft zowel de psp als de nintendo ds, hij speelt met beiden net zo graag. De psp heeft wel meer voorkeur, je kan er ook wel meer mee dan de nintendo ds.
Voordelen psp: mooier beeld, stokje kan je niet kwijtraken, je kan erop internetten (met mate) via WIFI, je kan er films, foto's op bekijken en je kunt er muziek op zetten en natuurlijk spelletjes op spelen.

De reden dat mijn zoontje ze allebei heeft, ligt niet aan het feit dat hij verwend is, maar omdat de ds eerst van zijn zus was en nu speelt zij er niet mee.

In het begin speelde hij echt heel intensief met beiden (afwisselend natuurlijk), maar nu laat hij ze helemaal links liggen...
Dus echt verslavend heeft het niet bij hem gewerkt, hij speelt er zo nu en dan mee.

09-05-2008, 19:41

Citaat door Lella_Nigella:
Wii


Die is zo moeilijk mee je tas in te nemen he

09-05-2008, 19:41

Citaat door Lella_Nigella:
Wii



Die van mij willen nu ook een Wii...

09-05-2008, 19:41

Citaat door Imane_Arab:
Nintendo DS! Zeker weten.



why???

09-05-2008, 19:43

Citaat door Lella_Nigella:
Wii



Hé als je hem laat ombouwen heb ik de nieuwste spelletjes voor je

09-05-2008, 19:44
ik vind moeders die psp of nintendo of wii voor hun kinderen kopen slechte moeders

dit is verwaarlozing van kinderen.

en ja ik weet wat die spellen inhouden...sommige zijn educatief en sportief zoals de wii maar toch, onzin is dat, zware verwaarlozing.

09-05-2008, 19:46

Citaat door CherryPie:
Ik heb een ds, mn man een psp. DS is gewoon leuker, leukere spelletjes



heb je van dezelfde spelletjes niet een ds en een psp versie?

09-05-2008, 19:46
Mijn zoon heeft de psp gekregen toen hij 7 werd.
Hij is inmiddels 9 en een half en hij speelt er eigenlijk alleen mee als we lange ritten in de auto maken.
Voor thuis heeft hij een ps 3 maar ook daar zit hij niet vaak mee te spelen
Alleen als er een vriendje is of hij kijkt er een film op.l

09-05-2008, 19:47



Citaat door bollebuik:
ik vind moeders die psp of nintendo of wii voor hun kinderen kopen slechte moeders

dit is verwaarlozing van kinderen.

en ja ik weet wat die spellen inhouden...sommige zijn educatief en sportief zoals de wii maar toch, onzin is dat, zware verwaarlozing.







Lees eerste regel

moeilijk he begrijpend lezen

09-05-2008, 19:47

Citaat door bollebuik:
ik vind moeders die psp of nintendo of wii voor hun kinderen kopen slechte moeders

dit is verwaarlozing van kinderen.

en ja ik weet wat die spellen inhouden...sommige zijn educatief en sportief zoals de wii maar toch, onzin is dat, zware verwaarlozing.


Groot gelijk!

Dag en nacht m.nllen, dat is pas een echte opvoeding geven aan je kinderen.

09-05-2008, 19:47

Citaat door bollebuik:
ik vind moeders die psp of nintendo of wii voor hun kinderen kopen slechte moeders

dit is verwaarlozing van kinderen.

en ja ik weet wat die spellen inhouden...sommige zijn educatief en sportief zoals de wii maar toch, onzin is dat, zware verwaarlozing.




Ik heb elke nintendo die uitgekomen is gehad en toch ben ik goed op mn pootjes terecht gekomen.

Je bent een drama queen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7