Bekijk volle/desktop versie : 10 Jongeren aangehouden in Z'voort



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

09-05-2008, 12:28

Citaat:
10 Jongeren aangehouden in Z'voort


De politie heeft dinsdag in Zandvoort tien jongeren aangehouden. Zij maakten deel uit van een grote groep die voor overlast zorgde op de boulevard.
De politie vermoedt dat de meeste jongeren uit Amsterdam komen. Zij kwamen rond 17.00 uur aan in de badplaats. Daar begonnen zij zich vervelend te gedragen. Ze vielen toeristen lastig door vervelende opmerkingen te maken en te wildplassen.
Eind 2003 maakten Zandvoort en Amsterdam afspraken om overlast van jongeren aan te pakken.


Bron: http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=34936

Citaat:
Overlast door jongeren in Zandvoort
ZANDVOORT De problemen met groepen Marokkaanse jongeren uit Amsterdam steken weer de kop op in Zandvoort.
De politie hield daar donderdag 9 jongeren aan die voor problemen zorgden op en rond de boulevard. Eerder deze week werden ook al 10 jongeren opgepakt vanwege het veroorzaken van overlast.
Vooral buurtbewoners en ondernemers aan het Badhuisplein in Zandvoort hebben last van de jongeren. De politie gaat nu praten met de gemeente om naar een oplossing te zoeken.

Bron: http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=86436&tijdlijn=1
Gaat weer lekker hoor met die marokkanen Alleen At5 noemt geen marokkanen maar RTV-Noord-Holland etc wel.

09-05-2008, 12:37



Citaat door David:
Gaan we weer...

jongens willen ook wel eens blote vrouwen zien....laten ze naar katwijk gaan kunnen ze lachen....die timmeren ze ze neer

09-05-2008, 12:54

Citaat door mobrr87:
In wat voor een mieterig dhimmi-land leven we tegenwoordig.

De enige oplossing is de wapenstok over dit tuig, stuk voor stuk Berbers natuurlijk.

Het zal er uiteindelijk wel op uitkomen dat we ze vlinderreisjes naar Marokko aanbieden of wat gesprekjes met een naïeve geitenwollensokken maatschappelijk werker laten doen.

Er verandert uiteindelijk geen moer en deze idioten voelen zich alleen maar meer gesteund om rotzooi te trappen.

Nederland pleegt zelfmoord. We staan erbij en kijken ernaar. De rifratjes lachen in hun vuistje om onze domheid.


En ik lach met ze mee

09-05-2008, 12:55

Citaat door Yassine_nerd:
En ik lach met ze mee



jouw portie klappen komen er ook nog wel aan hoor.

Frisbee=vrede

09-05-2008, 12:59



Citaat door mobrr87:
Wie het laatst lacht, lacht het best.

Lach maar zolang je nog kan.

Nederlanders blijven niet dom. Er komt een tijd dat het lachen jouw soort wel zal vergaan.





Citaat door alrachman1:
jouw portie klappen komen er ook nog wel aan hoor.

Frisbee=vrede



09-05-2008, 13:04

Citaat door mobrr87:
In wat voor een mieterig dhimmi-land leven we tegenwoordig.

De enige oplossing is de wapenstok over dit tuig, stuk voor stuk Berbers natuurlijk.

Het zal er uiteindelijk wel op uitkomen dat we ze vlinderreisjes naar Marokko aanbieden of wat gesprekjes met een naïeve geitenwollensokken maatschappelijk werker laten doen.

Er verandert uiteindelijk geen moer en deze idioten voelen zich alleen maar meer gesteund om rotzooi te trappen.

Nederland pleegt zelfmoord. We staan erbij en kijken ernaar. De rifratjes lachen in hun vuistje om onze domheid.


wat een onzin.

je spreekt hier alsof je rvaring heb t met wie het zijn etc.

veroordelende baviaan dat je bent.

jij moet een wapensstok op je hoofd krijgen van de politie om is niet is een keer te veroordelen.

09-05-2008, 13:09

Citaat door BenGewoonGail:
door alleen al jouw manier van praten heeft hij gelijk.


dacht het even niet

ja een wapenstok op zijn hoofd heeft ie nodig van de politie.

09-05-2008, 13:12

Citaat door Yassine_nerd:







Vandaag, 12:55 #1

Freshnesz
-..DJ Fresh..-





Freshnesz is Online
Geslacht: Man
Lid sinds: 05-05-2005
Locatie: Rotterdam
Reacties: 2.234

Credits: 0 Agenten molesteren Marokkanen op Rotterdam Centraal

--------------------------------------------------------------------------------

Rotterdam - Gisteravond hebben 7 agenten een 17 jarige jongen mishandeld en uiteindelijk gearresteerd omdat hij geen treinkaartje (twv 2 euro) had gekocht.

Omstanders die er wat zeiden kregen klappen. Opvallend was dat er veel Marokkaanse jongens de klappen vingen. Uiteindelijk zijn er 4 arrestaties gepleegd.


Ik heb zelf ook klappen gekregen van een agent, omdat ik met een andere Marokkaanse zat te praten over er wat was gebeurd. Een Hollandse jongen die naast me stond, werd weggeduwd en ik ontving de klappen.

09-05-2008, 13:13

Citaat door Markies:
Hou op ermee David,alsjeblieft........hou op zo te denken,het is niet een geisoleerde handjevol jochies die het verpesten.
Het is het merendeel van de Marokkaanen,en de rest zit in de moskee naar salafistische preken te luisteren.
Het is andersom,er is maar een klein handjevol goed aangepaste Marokkaanen in Nederland.
En je haat me maar erom dat ik het zeg,maar het is verdomme zo.



Het is duidelijk een kleine groep jongeren van tussen de 15 tot 18 jaar.

De rest doet allemaal zijn eigen ding en niemand heeft daar problemen mee.

09-05-2008, 13:14

Citaat door Nabil19:
wat een onzin.

je spreekt hier alsof je rvaring heb t met wie het zijn etc.

veroordelende baviaan dat je bent.

jij moet een wapensstok op je hoofd krijgen van de politie om is niet is een keer te veroordelen.


Nu geen uitspraak van het is Allah's wil???

Maar wel bij 10.000 duizend doden bij natuurgeweld!

09-05-2008, 13:31

Citaat door Markies:
Het is een hele grote groep,in elke stad van Nederland waar er Marokkaanse (Vogelaar)wijken zijn er zulke problemen !
Maar goed,ik hoor het alweer,pietje bell gedrag,kleine groep.blabla,discriminatie,blala,Nederland bevrijd en opgebouwd.<zucht>



Ja en de tegenpartij praat over 1 grote groep en dat het elke keer de marokkanen zijn wie heeft er dan gelijk <zucht>

09-05-2008, 13:58

Citaat door alrachman1:
Nu geen uitspraak van het is Allah's wil???

Maar wel bij 10.000 duizend doden bij natuurgeweld!


Alles gebeurd met Allah's wil.

maar dat zul jij nooit begrijpen.
Praat er ook niet meer met zulke debielen als jij erover zonder enige kennis.

09-05-2008, 14:03



Citaat door Nabil19:
Alles gebeurd met Allah's wil.

maar dat zul jij nooit begrijpen.
Praat er ook niet meer met zulke debielen als jij erover zonder enige kennis.


het zijn er nu 100.000 !

En allemaal allah's wil!!!

Nee beter niet he!! is dat nu ook allah's wil??

pleur op geestelijk gestoorde randdebiel! levensgevaarlijke gek , je kan nooit weten wat ze allemaal uit de wil van allah gaan doen, ze moeten opgesloten worden, dit kan je niet los laten lopen in een gezonde samenleving, hoeveel Theo's moeten er vermoord worden??

09-05-2008, 14:11

Citaat door alrachman1:
het zijn er nu 100.000 !

En allemaal allah's wil!!!

Nee beter niet he!! is dat nu ook allah's wil??

pleur op geestelijk gestoorde randdebiel! levensgevaarlijke gek , je kan nooit weten wat ze allemaal uit de wil van allah gaan doen, ze moeten opgesloten worden, dit kan je niet los laten lopen in een gezonde samenleving, hoeveel Theo's moeten er vermoord worden??


kijk zie je je snapt het niet

Ik heb het niet over dat ze uit de wil van God doden.

God heeft macht over alles.

Een voorbeeldje,

jij zoekt een plek om te zitten,

en uieindelijk vind je er eentje en ga jer zitten,

het ws Gods wil dat jij er kon zitten.

Iemand die een aanslag pleegt en oschuldige mensen doodt,
God ziet dat en laat het toe,

want de mens is verantwoordelijk voorzichzelf en eigen daden,
maar diegene zal zijn straf dan wel bij God krijgen.

Iemand die ziek wordt, dat is Gods wil,
en het is Gods wil wanneer die genezing zal plaats vinden.

09-05-2008, 14:14

Citaat door Markies:
Hou op ermee David,alsjeblieft........hou op zo te denken,het is niet een geisoleerde handjevol jochies die het verpesten.
Het is het merendeel van de Marokkaanen,en de rest zit in de moskee naar salafistische preken te luisteren.
Het is andersom,er is maar een klein handjevol goed aangepaste Marokkaanen in Nederland.
En je haat me maar erom dat ik het zeg,maar het is verdomme zo.


Een merendeel van de Marokkanen?? Er wonen driehonderd duizend Marokkanen in NL..en jij wilt dus zeggen dat er meer dan honderdvijftig duizend crimineel zijn? Hou toch op man. Het merendeel werkt en studeert gewoon hoor..anders was dit land dagelijks wereldnieuws met meer dan 200.000 Marokkaanse criminelen..die is gek.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13