Bekijk volle/desktop versie : wat is dit voor?????????



Pagina's : [1] 2

25-12-2003, 18:42
assalaaam


Ej walah dit is echt freaky man

Ik droom heel vaak dat ik zwanger ben ofzo en dat ik moet bevallen
en dat het pijn doet

zou dit wat betekenen???

trouwens het loopt nooit goed af
of de baby is dood of er is geen kamer waar ik kan bevallen of er gebeuren andere rare dingen ?????????
zou het een betekenis hebben


Oh voor de duidelijkheid ik ben nog niet getrouwt ofzo

25-12-2003, 18:53


Ik zou het egt niet weten.. maar je bent niet de enige met bizarre dromen... Die van mij zijn zo eng dat ik altijd lang opblijf zodat ik als een blok in slaap val...

25-12-2003, 18:55
Aaaah nie zegge!!!!!!!!!!!!!
Geen slechte dromen vertellen!!!!!!!!!
Woulah das nie goe die kunnen allah yehfed uitkomen (allah yehfed ya rabi!!!!!!)
Gewoon vertellen aan je mama ofzo iemand van je familie of een imam die dromen kan uitleggen anders nie doen!!

25-12-2003, 19:16

daar ben ik nu wel te laat mee

25-12-2003, 19:29


salaam
ik heb het ook eerder gehoord wat "lady moi"vertelde
en dames als je steeds de zelfde droom hebt dan heeft het een betekenis (zeggen ze) en zo te zien aan jouwn verhaal geen positieve allah i hfad
maar ik zou er ook met je moeder over praten en kijk dan verder
succes ermee ook voor happygirl (K)
beslema n thallow

25-12-2003, 19:40

Citaat:
Origineel gepost door Missprive

daar ben ik nu wel te laat mee
Iwa wat kan ik zeggen allah yehfed ou safe..En weet je ook waarom je het niet mag zeggen?..Ook omdat sommigen dan verkeerde uitleg geven..En dat is ook nie goed..Echt waar ik weet nie waarom..Maar ik kan het u ook nie bewijzen gewoon vrienden,kenissen,familie enzo..hebben me het vaak gezegd. Ik wist da ook nie. Ma inshallah weet je het voor de volgende keer beslema

26-12-2003, 14:38
thnx meisjes

26-12-2003, 15:16
weird

03-01-2004, 21:22
je droom heeft zeker een betekenis het wil nog niet zeggen dat het iets ergs is het kan ook iets goeds zijn ik heb een boek waarin dromen worden uitgelegd of je kan het aan een imaam vragen

03-01-2004, 21:28

Citaat:
Origineel gepost door Missprive
assalaaam


Ej walah dit is echt freaky man

Ik droom heel vaak dat ik zwanger ben ofzo en dat ik moet bevallen
en dat het pijn doet

zou dit wat betekenen???

trouwens het loopt nooit goed af
of de baby is dood of er is geen kamer waar ik kan bevallen of er gebeuren andere rare dingen ?????????
zou het een betekenis hebben


Oh voor de duidelijkheid ik ben nog niet getrouwt ofzo
Woela ff serieus dat heb ik ook heel vaak gedroomd en ik had een x toen ik wakker werd had ik heel erge pijn in me buik nog erger dan ongesteldspijn ik weet ook niet wat het betekent

03-01-2004, 21:43

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[b]Aaaah nie zegge!!!!!!!!!!!!!
Geen slechte dromen vertellen!!!!!!!!!
Woulah das nie goe die kunnen allah yehfed uitkomen (allah yehfed ya rabi!!!!!!)
Gewoon vertellen aan je mama ofzo iemand van je familie of een imam die dromen kan uitleggen anders nie doen!!
[/B]
meen je dat? wist ik helemaal niet, in ieder geval thanx :blauwkus:

04-01-2004, 00:30

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[b]Iwa wat kan ik zeggen allah yehfed ou safe..En weet je ook waarom je het niet mag zeggen?..Ook omdat sommigen dan verkeerde uitleg geven..En dat is ook nie goed..Echt waar ik weet nie waarom..Maar ik kan het u ook nie bewijzen gewoon vrienden,kenissen,familie enzo..hebben me het vaak gezegd. Ik wist da ook nie. Ma inshallah weet je het voor de volgende keer beslema [/B]
weer wat bijgeleerd

04-01-2004, 01:25


Graag gedaan mense

04-01-2004, 10:53

Citaat:
Origineel gepost door Missprive
assalaaam


Ej walah dit is echt freaky man

Ik droom heel vaak dat ik zwanger ben ofzo en dat ik moet bevallen
en dat het pijn doet

zou dit wat betekenen???

trouwens het loopt nooit goed af
of de baby is dood of er is geen kamer waar ik kan bevallen of er gebeuren andere rare dingen ?????????
zou het een betekenis hebben


Oh voor de duidelijkheid ik ben nog niet getrouwt ofzo
ik zou het niet weten,maar zulke dromen moet je niet vertelen je moet ze voor je houden,zegt men

04-01-2004, 13:53
hoi
zoals iemand al zei ik weet de naam niet meer dat je slechte dromen niet moet vertelen dat is dus zo maar je moet er niet wat achter zoeken dat is bijgeloof als je iets ergs droomd en wat het dan betekend en bijgeloof is haram zoals mensen ook zeggen als je voet slaapt dat je iets gaat ontvangen meid dat is allemaal bijgeloof en dus allemaal harram en wat kan je tegen die dromen doen? voordat je slapen gaat 3 keer kolhoe allah opzeggen (je wwt wel die sorah) en dan 3 keer zeggen na3l shitan ik heb dat ook een keer gedaan omdat ik slechte dromen had nou als ik jou was probeer het het is het proberen waard
sucsen enne ik hoop dat je er van af komt
beslama

Pagina's : [1] 2