Bekijk volle/desktop versie : De dood



Pagina's : [1] 2

08-05-2008, 21:47
as-salmoe alaikoem war7matoe allahi wa barkatoeh

wie staat er wel eens bij stil?..Soubhana allah.. als ik naar sommige mensen kijk dan denk ik van Ya allah wat is er met deze mensen aan de hand denken ze niet aan de dood of zijn ze verdwaald wat mankeert deze mensen tog..je weet maar nooit wanner de dood JOU en MIJ tref dus wees ge waarschuwd en BID VOOR DAT ZE VOOR JOU ZULLEN BIDDEN

08-05-2008, 21:49


ik sta wel veel stil bij de dood...maar meer in de zin van...Nysha geniet van deze mensen nu je ze nog om je heen hebt...als ik denk aan de dood van een van mijn geliefden ga ik doooood

08-05-2008, 21:52

Citaat door Nysha:
ik sta wel veel stil bij de dood...maar meer in de zin van...Nysha geniet van deze mensen nu je ze nog om je heen hebt...als ik denk aan de dood van een van mijn geliefden ga ik doooood


masha allah

08-05-2008, 21:56
Denk er niemand meer aan de dood behalve die zuster soubhana allah

08-05-2008, 22:06


Jawel ik vandaag nog, als je weer een shoort van die of die is overleden..
vandaag zag ik een foto van een jongetje die bij me schoonzussie in de klas zat die is reeds overleden.
Oef,, insha'Allah gaan we naar het paradijs en zullen we daar niemand missen insha'allah

08-05-2008, 22:19

Citaat door taboeza:
Denk er niemand meer aan de dood behalve die zuster soubhana allah




Sorry, maar nysha is geen moslim. Wij moslims zouden zeggen dat we bang zijn voor wat er NA de dood komt.

08-05-2008, 22:23

Citaat door Chaimae:


Sorry, maar nysha is geen moslim. Wij moslims zouden zeggen dat we bang zijn voor wat er NA de dood komt.




maakt toch niets uit

08-05-2008, 22:27

Citaat door Nysha:


maakt toch niets uit



Nee hoor, maar vond het gewoon beetje grappig..


Ontopic: Ik hoop dat ik lang genoeg zal leven om zoveel mogelijk goede daden te verrichten. Al blijft mijn grote angst dat die niet geaccepteerd zullen worden op de Dag der Oordeels..

Moge Allah onze daden accepteren!! Amien.

08-05-2008, 22:30
denk elke dag aan de dood, maar deze wereld........

08-05-2008, 22:31

Citaat door paradijs79:
denk elke dag aan de dood, maar deze wereld........

Soms wil ik mezelf opsluiten in een kamer, met een douche, gebedskleed en een koran.

Deze wereld trekt vreselijk en dat wordt onze ondergang..

08-05-2008, 22:35

Citaat door Chaimae:
Soms wil ik mezelf opsluiten in een kamer, met een douche, gebedskleed en een koran.

Deze wereld trekt vreselijk en dat wordt onze ondergang..


masha allah zo hoort het moge allah voor je vergemakkelijk en voor mij en jamee3 moslimmeen

08-05-2008, 22:36

Citaat door taboeza:
masha allah zo hoort het moge allah voor je vergemakkelijk en voor mij en jamee3 moslimmeen


Amien!

Het blijven bij gedachten hoor...

08-05-2008, 22:41


ewa probeer het in de praktijt dan

08-05-2008, 22:42

Citaat door taboeza:
as-salmoe alaikoem war7matoe allahi wa barkatoeh

wie staat er wel eens bij stil?..Soubhana allah.. als ik naar sommige mensen kijk dan denk ik van Ya allah wat is er met deze mensen aan de hand denken ze niet aan de dood of zijn ze verdwaald wat mankeert deze mensen tog..je weet maar nooit wanner de dood JOU en MIJ tref dus wees ge waarschuwd en BID VOOR DAT ZE VOOR JOU ZULLEN BIDDEN



Ik had ene keer een film tot laat zitten kijken. daarna ging ik naar mijn kamer ik doe het licht in de gang uit, een paar stappen richting slaapkamer en past boen besfte ik hoe donker het was, ik zag helemaal niets voor ogen en het was zo stil. Ik werd zo bang, want de gedacht aan het graf kwam in mijn op zou het zo donder zijn of erger, wat als je gemarteld werd en nog meer ven die erge dingen.... je begrijpt dat ik heel erg slecht geslapen heb.

Allahoema r7amna fi dunya wa algira. Allahoe rzoekna Al-janna bidoena sabiqati 3athaab wa la shaqa-i 7isaab. (Allah schenk ons Uw barmhatigheid in dit leven en in het volgende leven. Allah schenk ons het paradijs zonder voorafgaande martelingen en zonder zware beoordeling) Ameen.

08-05-2008, 23:05

Citaat door PointOfView:
Ik had ene keer een film tot laat zitten kijken. daarna ging ik naar mijn kamer ik doe het licht in de gang uit, een paar stappen richting slaapkamer en past boen besfte ik hoe donker het was, ik zag helemaal niets voor ogen en het was zo stil. Ik werd zo bang, want de gedacht aan het graf kwam in mijn op zou het zo donder zijn of erger, wat als je gemarteld werd en nog meer ven die erge dingen.... je begrijpt dat ik heel erg slecht geslapen heb.

Allahoema r7amna fi dunya wa algira. Allahoe rzoekna Al-janna bidoena sabiqati 3athaab wa la shaqa-i 7isaab. (Allah schenk ons Uw barmhatigheid in dit leven en in het volgende leven. Allah schenk ons het paradijs zonder voorafgaande martelingen en zonder zware beoordeling) Ameen.


Masha allah

Pagina's : [1] 2