Bekijk volle/desktop versie : Meningen over de marokkaanse vrouw en man



Pagina's : [1] 2

08-05-2008, 21:45
Hoi allen,

Ik heb een vraagje.

Voor de vrouwen/meiden: Wat is jullie mening over de marokkaanse man/jongen. In 1 zin, ff kort. Wat irriteert je het meest? HOe beschrijf je ze het beste in 1 zin?

Voor de mannen/jongens: Wat is jullie mening over de marokkaanse vrouw/meisje In 1 zin, ff kort. Wat irriteert je het meest? HOe beschrijf je ze het beste in 1 zin?

Ben beniewd...

Greetingszz

08-05-2008, 21:49


Kort over beiden: uitgekotst onderwerp.

08-05-2008, 21:50
H O E R E N

08-05-2008, 21:53
hahaha ik dacht dat de mannen de vrouwen hoeren vonden, maar dus ook andersom.

En wat betreft het uitgekotst onderwerp, dat kan wel kloppen ja. Maar ik weet er dus weinig over. Ik doe een mini-research voor iets. VAndaar dat ik de meningen even vraag..

bedankt voor de reacties :-)

08-05-2008, 22:07


Dominante mannen met een grote vorm van hypocritisie en denken dat ze op die manier de leiding kunnen nemen.

Nou mij niet gezien !

08-05-2008, 22:11

Citaat door Menselijk:
Dominante mannen met een grote vorm van hypocritisie en denken dat ze op die manier de leiding kunnen nemen.

Nou mij niet gezien !



betekend mij niet gezien, dat jij niet met een marokkaan (man) zou willen gaan?

08-05-2008, 22:11
betekent bedoel ik

08-05-2008, 22:12
Van die jongens die buiten rondhangen, midden in de nacht thuis aan komen kakken terwijl ze ouders hebben die bezorgd zijn, die of werkloos of geen school volgen, die de ene meid na de andere hebben gehad, of die gewoon 1 vriendin hebben, die met criminele activiteiten bezig zijn, die drinken, die roken, die liegen, die niets aan hun geloof doen enz enz enz.. Gewoon zielig dus..

08-05-2008, 22:15

Citaat door ladyMm:
betekend mij niet gezien, dat jij niet met een marokkaan (man) zou willen gaan?


Eerst zou ik daar inderdaad niet aan gedacht hebben en zou ik het juist raar vinden om niet met een Marokkaanse te ttrouwen en nam ik het als vanzelfsprekend.

Maar nu ik ouder word en meer kom te weten, kijk ik idd uit voor dat soort mannen.

08-05-2008, 22:16

Citaat door ladyMm:
betekent bedoel ik



Ik begrijp het en dat is het belangrijkste

08-05-2008, 22:17

Citaat door Samirab_:
Van die jongens die buiten rondhangen, midden in de nacht thuis aan komen kakken terwijl ze ouders hebben die bezorgd zijn, die of werkloos of geen school volgen, die de ene meid na de andere hebben gehad, of die gewoon 1 vriendin hebben, die met criminele activiteiten bezig zijn, die drinken, die roken, die liegen, die niets aan hun geloof doen enz enz enz.. Gewoon zielig dus..


En die dit allemaal doen en zeggen dat zde ene goede opgeleide meid willen. Daar moet ik altijd van kotsen ig tfú op hun gezichten

08-05-2008, 22:18
Maar niet alle marokkaanse mannen zijn toch zo.. En ik denk dat veel mindere eigenschappen niet alleen aan het marokkaan zijn gelinkt kunnen worden, maar ook gewoon aan het man zijn..

08-05-2008, 22:19



Citaat door Menselijk:
En die dit allemaal doen en zeggen dat zde ene goede opgeleide meid willen. Daar moet ik altijd van kotsen ig tfú op hun gezichten



Vaak is de mens hypocriet..

08-05-2008, 22:19

Citaat door ladyMm:
Maar niet alle marokkaanse mannen zijn toch zo.. En ik denk dat veel mindere eigenschappen niet alleen aan het marokkaan zijn gelinkt kunnen worden, maar ook gewoon aan het man zijn..



Niet iedereen natuurlijk. Maar eerlijk, de meesten!

08-05-2008, 22:22
Hahaha ja ik hoor wel vaak negatieve dingen, ik heb er zelf weinig ervaring mee

Pagina's : [1] 2