Bekijk volle/desktop versie : Probleem tussen Marokkaanse mannen en vrouwen



08-05-2008, 13:21
Is het voor jullie ook een probleem om een Marokkaanse man te vinden? Hoe komt dat toch vraag ik me af. Heeft het te maken met de traditionele verwachtingen van de familie, of komt het simpelweg omdat ik bijvoorbeeld ben opgegroeid in Nederland? Je bent toch niet meteen slecht, wanneer je in een rokje loopt of ben ik nou gek? Ik heb bij MTNL een televisieserie gezien, die gaat over deze problemen, kijk op http://www.mtnl.nl/read/5773.
Wie heeft hier ook last van?

08-05-2008, 13:23


hahahahah heb je die filmpjes ook gezien ofniet?

08-05-2008, 13:24
je hebt ook mensen die kieskeurig zijn en weigeren , tegenwoordig vindt je geen man die verstandig is maar dat kan je net weten als je pas met hem getrouwd ben want een man die veranderd van tijd tot tijd
ik hebt het niet over alle mannen maar wel een groot deel daar van

08-05-2008, 13:25

Citaat door Bruidtje2007:
hahahahah heb je die filmpjes ook gezien ofniet?

is het een leuk progamma

08-05-2008, 13:27


Het is een probleem van de mensheid van nu. Marokkaan en vooral Moslim zijn in een Westers land maakt het allemaal nog ingewikkelder. Als je je Moslim noemt maar vervolgens 70 % van waar de Islam voor staat naast je legt of alles door mekaar gooit, dan kan het nooit goed gaan.

Bijvoorbeeld dat een Marokkaanse man die geen vrouw wilt die met een rokje loopt, maar het vervolgens niet erg vind om een lening (met rente) af te sluiten voor een huis. En de vrouw wilt een goedgelovige, met de tijd meegaande man, terwijl ze zelf haar gebeden (als ze al bid) als routine afraffelt om vervolgens met de meiden over iedereen te gaan roddelen. Het klopt allemaal niet meer, we zitten in een soort overgangsfase van slecht naar slechter....behalve wie Allah leid.

08-05-2008, 13:31

Citaat door sonar:
Het is een probleem van de mensheid van nu. Marokkaan en vooral Moslim zijn in een Westers land maakt het allemaal nog ingewikkelder. Als je je Moslim noemt maar vervolgens 70 % van waar de Islam voor staat naast je legt of alles door mekaar gooit, dan kan het nooit goed gaan.

Bijvoorbeeld dat een Marokkaanse man die geen vrouw wilt die met een rokje loopt, maar het vervolgens niet erg vind om een lening (met rente) af te sluiten voor een huis. En de vrouw wilt een goedgelovige, met de tijd meegaande man, terwijl ze zelf haar gebeden (als ze al bid) als routine afraffelt om vervolgens met de meiden over iedereen te gaan roddelen. Het klopt allemaal niet meer, we zitten in een soort overgangsfase van slecht naar slechter....behalve wie Allah leid.


Zoals jij het hier neerzet, zo is het ook

Allemaal zo tegenstrijdig

08-05-2008, 13:36

Citaat door salwa23:
is het een leuk progamma




hij is wel lachen dat wel

08-05-2008, 13:36

Citaat door Siempresol:
Is het voor jullie ook een probleem om een Marokkaanse man te vinden? Hoe komt dat toch vraag ik me af. Heeft het te maken met de traditionele verwachtingen van de familie, of komt het simpelweg omdat ik bijvoorbeeld ben opgegroeid in Nederland? Je bent toch niet meteen slecht, wanneer je in een rokje loopt of ben ik nou gek? Ik heb bij MTNL een televisieserie gezien, die gaat over deze problemen, kijk op http://www.mtnl.nl/read/5773.
Wie heeft hier ook last van?



Denk dat dat het probleem niet is.... ze zijn niet te missen! ....
Het is geven en nemen in een relatie ... en als het niet klinkt, klikt het gewoon niet .... Voor een ieder loopt ergens de ware!

08-05-2008, 13:36
tegenwoordig lijkt het standaard of elke marokkaane man ALLE marokaanse vrouwen als hxxx ziet

ze hebben zelf weinig te bieden maar verwachten dat elke prachtvrouw zich aan hun voeten werpt. de overduidelijke prinsjes.

08-05-2008, 13:37

Citaat door Zonnebloem26:
Zoals jij het hier neerzet, zo is het ook

Allemaal zo tegenstrijdig


Helaas wel.

08-05-2008, 13:38
SONAR jij heb helemaal gelijk !!!!!

08-05-2008, 13:39

Citaat door noona:
tegenwoordig lijkt het standaard of elke marokkaane man ALLE marokaanse vrouwen als hxxx ziet

ze hebben zelf weinig te bieden maar verwachten dat elke prachtvrouw zich aan hun voeten werpt. de overduidelijke prinsjes.


ik denk dat jij het 't beste omschrijft!

08-05-2008, 13:40



Citaat door noona:
tegenwoordig lijkt het standaard of elke marokkaane man ALLE marokaanse vrouwen als hxxx ziet

ze hebben zelf weinig te bieden maar verwachten dat elke prachtvrouw zich aan hun voeten werpt. de overduidelijke prinsjes.

goed gesproken Noona

08-05-2008, 13:52

Citaat door sonar:
Helaas wel.


Ghair Insh-Allah...