Bekijk volle/desktop versie : Theorie Examen (rijbewijs B)



07-05-2008, 16:14
Hey allen,

Weet er iemand wanneer er precies het aantal theorie vragen verhoogd worden?

Alvast bedankt

07-05-2008, 16:18



Citaat door men_zotia:
Dat weet het CBR zelf ook niet, ze worden wel gevraagd maar tellen niet mee voor je examen, je hebt dus gewoon 50 vragen die wel mee tellen maar de 5 extra vragen niet. Ze willen eerst checke hoe die herkeningsvragen worden beantwoord....

Dus don't worry!


Oww oke.. Dank je voor je reactie..
Ben al 1,5 jaar bezig om mezelf te motiveren om daarvoor te leren, maar motivatie wil maar niet komen . Ik hoop wel snel nu..

07-05-2008, 16:24

Citaat door men_zotia:
Je moet het echt zo gauw mogelijk halen die theorie, dat is het ergste van alles, en zeker nu. heb je al op de reserveringswebsite gekeken?? Wachtlijst van hier naar tokio... meid je hebt echt te lang gewacht, de wachtlijst is echttttttt gigantisch, tenzij je een plekje toevalig vind maar die kans is ook heeel klein geworden..

Ik heb m ook gehaald alhamdoulilah, heb me echt gek geleerd en uiteindelijk had ik m toch gehaald!

Ik raad je aan om echt door te zetttttttten !!


Jah, ik weet dat je gelijk hebt...
InshaAllah ga ik daar snel tijd voor maken. Wordt lastig, aangezien de komende periode, de drukste periode ever op school wordt...

Komt hopelijk goed..

07-05-2008, 17:03

Citaat door men_zotia:
ja als je het druk hebt met je school kun je je theorie het beste even laten zitten tot na de zomer inshallah!


Ja, ik denk inderdaad ook dat dat het verstandigst is.

10-05-2008, 23:41


Ik heb gister mijn theorie gehaald.. nou is het zo ze doen de vragen erbij als proef en zollang ze slecht gemaakt worden sluiten ze die vragen uit, dusss een tip die ik ook krijg als je theorie gaat doen maak die vragen dan expres fout of antwoord niet dan gaan ze het zollang mogelijk uitstellen

11-05-2008, 10:41
Vanaf 1augustus 2008 tellen de 5 gevaarherkenningsvragen mee.

17-05-2008, 23:10
ik heb gehoord dat vanaf september 80 vragen zullen worden gesteld ipv 50...

20-05-2008, 13:30
dit heeft mn rij-instructeur destijds verteld..