Bekijk volle/desktop versie : ::De dood van mijn moeder!...wat moet ik zonder mijn moeder?..maar toen kwam jij!::



07-05-2008, 15:39
Hallo allemaal ik wil hier een verhaal zetten wat waargebeurd is maar niet met mij maar met een vriendin van mij..!! [/FONT][/SIZE]

[FONT="Georgia"][SIZE="3"]Het verhaal:[/SIZE][/FONT]

[SIZE="3"][FONT="Georgia"]Hoofdpersoon: Loubna 17 jaar
vriendin van Loubna: Leila 17 jaar
Mo: broer van Loubna 20 jaar
En er komen nog meer personen in voor zoals de ouder enzv

Loubna is meestal de ik-persoon..!!
Het begon allemaal 1jaartje geleden!
We waren met zijn allen in Marokko!
Ik Leila en Mo en pa en ma en de vader moeder en grotere zus Mirjam van leila
Mijn moeder werd op een dag heel erg ziek thuis wisten we allemaal niet wat ze had dus
Besloten we maar om haar naar het ziekenhuis te brengen daar in het ziekenhuis in
Marokko zeiden ze dat we beter terug naar Nederland konden gaan om haar daar te laten onderzoeken enz. dus die dag zijn wij meteen terug naar Nederland gegaan met het vliegtuig behalve leila der ouders en haar zus bleven daar nog een weekje en dan zouden hun
Pas terug komen.Ik zelf was heel erg close met mijn moeder we kwamen daar aan in het ziekenhuis en de dokters en zusters zeiden dat we ff moesten wachten dat deden we eindelijk er kwam een dokter aan we zagen dat hij het moeilijk kon uitspreken de woorden maar wij hadden er recht op om het te weten duz vertelden hij het toch maar mijn moeder had blijkbaar last aan haar hart en de vorige keer dat ze viel was een hartstilstand ze wisten toen nog niet of mijn moeder het zou halen maar ik weet mijn moeder is sterk en we bleven bidden totdat ik op een dag bij mijn moeder zat en ik er haar hand vasthield ik voelde dat zij mij in mijn handen kneep duz ik riep meteen de dokter erbij en ja ik wist het me moeder werd meteen wakker zo gingen dagen voorbij mijn moeder at wat sliep at sliep tot de laatste dag ze mocht eindelijk weer naar huis Leila was ook alweer terug gekomen uit Marokko en zij was degene
Die mij steunde tijdens de dagen dat ik alleen thuis was en met alle andere dingen steunde zij mij natuurlijk ook. Mijn moeder is gelukkig nu wel weer thuis en vanaf die dagen gingen niet zo goed mijn moeder viel vaak flauw en deze dag was helemaal erg :
[/FONT][/SIZE]

[SIZE="4"][FONT="Georgia"]Moet ik verder gaan met het verhaal ik hoor het wel..!!
Bye Bye

07-05-2008, 15:45


Ga door meid ben benieuwd..!
Vind het wel een spannend verhaal

07-05-2008, 16:21

Citaat door Gekrulde-meid89:
Ga door meid ben benieuwd..!
Vind het wel een spannend verhaal


Dankje Meid..!! Voor jouw zet ik een vervolgje..!!

07-05-2008, 16:27

Citaat door loupie:
Dankje Meid..!! Voor jouw zet ik een vervolgje..!!


Okeej dan wollah wil graag meer weten over dit verhaal

07-05-2008, 16:43


flauw en deze dag was helemaal erg :
yemma:Loubna wil je mij helpen met het eten?
Loubna:waga yemma en zo hielp ik haar we praate de hele tijd over men moeders familie wat en hoe het allemaal het in het echt eruitzag tot ik wat tegen men moeder zij en ze niet terug praate huh yemma yemma word wakker ik schudde der helemaal door melkaar ze lach daar gewoon op de grond Mo Mo riep ik door het hele huis..!!
Mo:wat is er Loubna wat is er aan de hand?????
LOubna:kijk dan kijk dan mama oow mama alsjeblieft Mo we moeten naar het ziekenhuis.. en zo brachten we yemma naar de auto en reden we naar het ziekenhuis en ik wist me niet wat er me daar te wahcten stond


daar aangekomen rende we naar de balie en de dokters kwamen der meteen aan en wij moesten natuurlijk weer wachten
Loubna:ehm Mo ik ga ff naar de wc!
Mo:ehm is goed zei hij heel verdrietig!
Loubna:hee Mo je weet zij haalt het zij is onze sterke moeder!
Mo:je hebt gelijk en keek tenminste weer wat vrolijker en ik ging naar de wc
maar geloof ik er zelf wel in dat mama het haalt ??????
ik probeerder niet aan die gedachten te denken maar ik moest er toch aandenken Want dit is iets wat je niet kan vergeten.. nee niet mijn moeder en toen werd alles zwart voor men ogen.......hallo mensen ehh er komt nu een nieuwe persoon in het verhaal ik dacht van laat ik het maar ff gelijk hier zetten zodat jullie dat weten hij heet ilias en is:18jr

en toen werd alles zwart voor men ogen ik hoorden dat iemand nog sorry tegen mij zij maar verder leek het alsof ik sliep met pijn in mijn hart......
ik werd wakker in een witte kamer met fel licht en ik hoefden niet eens meer te weten waar ik was: het ziekenhuis! die geur verraad het al..
ilias: ooow eindelijk je bent wakker mijn exccuus dat ik tegen je aankwam ik had namelijk haast nogmaals sorry ik zal de dokter er wel ff bij halen
Loubna:wat heeft hij mooie ogen ehm maakt niet uit... zij ik snel voor dcat hij wat zou merken....
de dokter ging nog allemaal testjes doen met mij en hij zij dat ik over twee dagen weer naar huis mocht die jongen ging weer weg omdat hij haast had en ik weet zijn naam niet eeens wat had hij supermooie ogen wat doe ik hier nou dom hij heeft vast al een vriendin.........
dit keer ging weer open zou het die jongen weer zijn zou het o het is Mo
Mo:Loubna gaat het weer??
Loubna:ja Mo wat is er gebeurd?
Mo:je botste tegen een jongen aan omdat je denk ik naar de wc wou?
Loubna:ja hij heeft al sorry gezegd maar Mo ik moet hier nog twee dagen blijven en je weeet dat ik ziekenhuizen niet echt leuk vind
Mo:als jij nou rustig doet dan mag je vast eerder weg eh wil je wat eten/drinken?
Loubna:nee Mo ik wil slapen...
Mo:is goed lieverd en gaf me een kus en verliet de kamer en ik denkend viel ik in slaap met die jongen in mijn gedachten..!!

Voor jouw een vervolgje..!!

07-05-2008, 16:44
Schrijf zo weer een vervolgje..!!!

07-05-2008, 19:35
Up Up leuk verhaal...!!

Xxxjes