Bekijk volle/desktop versie : Boycot Israël



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

06-05-2008, 20:24
14 Mei vieren de joden het 60 jarige bestaan van Israël. 14 Mei treuren de moslims om de 60 jaar onderdrukking van de Palestijnen. De bezetting van Palestina heeft duizenden doden gekost, miljoenen mensen zijn gevlucht, duizenden zitten vast. De Palestijnen leven in armoede en dit allemaal hebben de zionisten op hun geweten. De Arabische wereld kijkt toe zonder iets te doen.
MAAR JIJ KAN WEL IETS DOEN!!
Koop geen Israëlische producten en zorg dat je geen Palestijns bloed aan je handen hebt.

Stuur dit door naar iedereen zodat Palestina nooit vergeten zal worden want zeg eens eerlijk, zou jij je niet vergeten voelen als iedereen je leed en pijn ziet zonder daar wat aan te doen?

Boycot terroristische Israël http://www.inminds.com/boycott-brands.html

Pepsi is netzo lekker als Coca Cola

06-05-2008, 20:55



Citaat door GilgameshIII:
Jullie moslims zullen zeker palestina terug krijgen!


Ik weet niet of je dit meent, maar Insha-Allah.

06-05-2008, 21:17

Citaat door GilgameshIII:
Jullie moslims zullen zeker palestina terug krijgen!

Heeft mocroroosje je laten zitten

06-05-2008, 21:17

Citaat door xJedjis_N_Arifx:
Ik weet niet of je dit meent, maar Insha-Allah.

Alleen met de wil van Allaah zuster. Up!

06-05-2008, 21:22


Viva Israël! Kijk er naar uit om in juli op vakantie te gaan naar het land van mijn voorvaderen(Israël)! Alle Joden (op uitzonderingen na zoals anti-zionisten à la neturei karta) zullen het 60-jarig bestaan van Israël uitbundig in de wereld vieren! Het is ons land en zal altijd de onze blijven!

06-05-2008, 21:23

Citaat door mocroroosje15:
Viva Israël! Kijk er naar uit om in juli op vakantie te gaan naar het land van mijn voorvaderen(Israël)! Alle Joden (op uitzonderingen na zoals anti-zionisten à la neturei karta) zullen het 60-jarig bestaan van Israël uitbundig in de wereld vieren! Het is ons land en zal altijd de onze blijven!

Proficiat :applaus:

06-05-2008, 21:25

Citaat door mocroroosje15:
Viva Israël! Het is ons land en zal altijd de onze blijven!


We shall see..

06-05-2008, 21:28
Leer maar de realiteit accepteren, schatjes. Israël is nu éénmaal een realiteit

06-05-2008, 21:38

Citaat door Toilettas:
Barakallahou feek.

Zijn al die merken van Israël? Wist ik niet.
Helaas kan ik moeilijk al die merken boycotten.


Waarom niet ya oukhti? Die dingen zijn toch niet van levensbelang?

06-05-2008, 21:40
Ik probeer hun wel te boycotten, maar bijvoorbeeld mijn pc (windows) tsja dat kan ik niet wegdoen, ook al is dat van de joden.

06-05-2008, 21:44

Citaat door oem_soumaya:
Ik probeer hun wel te boycotten, maar bijvoorbeeld mijn pc (windows) tsja dat kan ik niet wegdoen, ook al is dat van de joden.


Shokran oukhti ik wist niet dat Windows van Israël was. Ik zal insha-Allah bij een volgende aankoop van een pc een Mac pc kopen, het geld dat ik aan deze pc heb besteedt is nu jammer genoeg al naar Israël.

06-05-2008, 21:46

Citaat door Toilettas:
Wellicht niet, maar het zijn er te veel.

Overigens denk ik niet dat het veel zou uitmaken, of wel?


We kunnen ons best doen, elke euro die Israël ontvangt kan een kogel zijn en dus een mensenleven.

Ik denk dat het wel uitmaakt, de economie is belangrijk wil Israël machtig blijven en als alle Moslims gaan boycotten zal het slecht gaan met Israël insha-Allah.

06-05-2008, 21:48


Alles is bijna van joodse komaf... zelfs de yoghurt die je eet van Danone! Danone was de troetelnaam van de zoon van Isaac Carraso(stichter van Danone) die Daniël heette.

Pepsi(Pay Every Penny, Save Israël) is ook joods, om maar te zwijgen over Coca Cola (La Muhammad, la Makkah)

06-05-2008, 21:49

Citaat door xJedjis_N_Arifx:
We kunnen ons best doen, elke euro die Israël ontvangt kan een kogel zijn en dus een mensenleven.

Ik denk dat het wel uitmaakt, de economie is belangrijk wil Israël machtig blijven en als alle Moslims gaan boycotten zal het slecht gaan met Israël insha-Allah.


Volgens sjeich al Othaymien is het niet toegestaan om producten die van Amerikaanse en Joodse oorsprong zijn te boycotten!

06-05-2008, 21:49

Citaat door mocroroosje15:
Alles is bijna van joodse komaf... zelfs de yoghurt die je eet van Danone! Danone was de troetelnaam van de zoon van Isaac Carraso(stichter van Danone) die Daniël heette.

Pepsi(Pay Every Penny, Save Israël) is ook joods, om maar te zwijgen over Coca Cola (La Muhammad, la Makkah)


Daarom eet ik dus ook geen danone

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11