Bekijk volle/desktop versie : zegt mijn stagebegeleider net tege mij:



06-05-2008, 16:34
zeg saida wat zou je dr van vinden om morgen lekker vrij te hebben ...zit de hele dag niks te doen alleen marokko.nl'en en dan morgen nog eens vrij... ik zei nou dat zou ik super vinden ...heerlijk moregn lkker genieten van de zon

06-05-2008, 16:37


dan heb je echt geluk man

Ik wil dat ook

06-05-2008, 16:39
Ik heb ook zo'n leuke werkplaats, onlangs zeiden ze tegen mij...
Zeg nina, wat vind je ervan om...














































Tijdens de zomervakantie te komen werken

Hier se

06-05-2008, 16:39

Citaat door Sweet_G:
dan heb je echt geluk man

Ik wil dat ook




ga vragen anders flirten mijn geheimen wapen ..maarmijn stagebegeleider is jong,, soms mag ik eerder van ben normaal van 9-17.30 dan zegt ie om 11uur ga maar weg hoor ...en elke maandag krijg ik stiekem vrij van hem (school mag net namelijk niet weten)..dan kan ik lker werken

06-05-2008, 16:40



Citaat door Super_Nina:
Ik heb ook zo'n leuke werkplaats, onlangs zeiden ze tegen mij...
Zeg nina, wat vind je ervan om...














































Tijdens de zomervakantie te komen werken

Hier se



nou denk niet dat hij dat tegen mij gaat zeggen snap er de balle niet van doe egt letterlijk niks..maar hij vind het niet erg

06-05-2008, 16:41
Druk eens op Redial op haar tel.. wellicht dat ze je stagebegeleider vanuit school heeft gebeld met het verzoek je niet meer te sturen ...

06-05-2008, 16:42

Citaat door Miss_Magrebia:
Druk eens op Redial op haar tel.. wellicht dat ze je stagebegeleider vanuit school heeft gebeld met het verzoek je niet meer te sturen ...




voor wie is deze reactie bedoelt (hoop niet voor mij snap hem namlijk niet )

06-05-2008, 17:05
Kom saidaaaa gaan we morgen lekker naar strand en nemen we hele koelbox vol bumbum kauwgom ijsjes mee!!!!

06-05-2008, 17:13

Citaat door Gypsymeid:
Kom saidaaaa gaan we morgen lekker naar strand en nemen we hele koelbox vol bumbum kauwgom ijsjes mee!!!!




ja is goed maar wel met jou ijsjes demijne zijn gesmolten toen ik in de file stond ...heel me witte vest is nu roze is me ma weer blij

06-05-2008, 17:26

Citaat door Super_Nina:
Ik heb ook zo'n leuke werkplaats, onlangs zeiden ze tegen mij...
Zeg nina, wat vind je ervan om...














































Tijdens de zomervakantie te komen werken

Hier se


06-05-2008, 17:43

Citaat door saidaa11:
ja is goed maar wel met jou ijsjes demijne zijn gesmolten toen ik in de file stond ...heel me witte vest is nu roze is me ma weer blij



Neeeee, ik wil ook ander soort ijs meenemen!

06-05-2008, 21:10
o jullie zijn zo gemeen! ik moet de hele dag zweten op kantoor!