Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk post probleem



06-05-2008, 13:18
vorige week zaterdag ( dus niet afgelopen zaterdag) heeft een lid van hier een jurkje van mij terug gestuurd. Alleen heb ik hem nu nog niet ontvangen!!.. ik geloof wel dat ze hem op de post heeft gedaan heb haar een adres gegeven van postkantoor in mijn woonplaats..(dat doe ik altijd en altijd binnen 2dagen kan ik ze weer ophalen) maar deze zit er maar steeds niet bij.. nu wil ik er straks weer na toe gaan voor de laatste keer maar kan ik een klacht in dienen ik bedoel... ik wil hoe dan ook mijn jurkje terug..hoe kan ik dit het best regelen.. deze lid die mij datjurkje wou terug sturen is sinds gister naar marokko ze heeft wel een soort bonnetje zou ik daar wat mee kunnen doen dan??

06-05-2008, 13:29


hey saidaa kan wel kloppen ik heb het ook meegemaakt , met de dossiers van mijn patienten .
Ze waren aan het staken had ik begrepen (tnt).
Komt vast in orde.

gr. sanae

06-05-2008, 13:30

Citaat door Sanea_Girl:
hey saidaa kan wel kloppen ik heb het ook meegemaakt , met de dossiers van mijn patienten .
Ze waren aan het staken had ik begrepen (tnt).
Komt vast in orde.

gr. sanae




ja maar ik heb ook in tussen andere pakketjes ontvangen binnen 2dagen

06-05-2008, 13:38
Ik denk dat je met dat bonnetje naar de post kan stappen, dat is toch het bewijs dat ze hem heeft verstuurd?

06-05-2008, 13:48



Citaat door Magrebia:
Ik denk dat je met dat bonnetje naar de post kan stappen, dat is toch het bewijs dat ze hem heeft verstuurd?




ik zou wel willen maar deze lid is gister naar marokko gegaan en zij heeft dat bonnetje..haar zus schijnt niet te zijn gegaan dus hoop als zij dit leest dat zemij dat nummer wil geven dat regel ik dit zelf wel