Bekijk volle/desktop versie : ben op zoek naar serveersters en groene decoratie



05-05-2008, 23:41
hoi, ik ben op zoek naar serveersters en groene decoratie voor een besnijdenisfeest voor zondag 11 mei

10 tafels, welkomsttafel met melk en dadels en 3 serveersters

dit mag niet meer dan 500 euro kosten


wie kan me helpen

05-05-2008, 23:56


Aangeboden mooie zaaldecoratie voor alle feestelijke gelegenheden.

Tafels:
Op de tafels komen lange, effen, crèmekleurige tafelkleden met daarop twee bovenkleden, bestaand uit satijnen kleed in de kleur van de decoratie en bestaand uit crèmekleurige gaas (kleed), afgezet met breed satijnen lint.
Het wordt compleet gemaakt met servetten en een grote zilveren 5-armige kandelaar. De kaarsen zijn in de kleur van de stoeldecoratie.

Stoelen:
De stoelhoezen (10 stuks) zijn van dezelfde crèmekleurige stof met organza stoeldecoratie in verschillende kleuren voor elke feestelijke gelegenheid. Bijv. de groene set past bij een hennafeest, bordeauxrood voor een bruiloft. Tevens ben ik ook in het bezit van de kleur paars.

Voor geboortefeesten heb ik de kleuren babyblauw en lichtroze.

De theeglazen, wijnglazen, karaffen en schaaltjes (voor nootjes) zijn inbegrepen !!!!

Een complete tafel kost € 25,=

De ingang bestaat uit een loper in de kleur van de stoeldecoratie, zilveren pilaren en een melk en dadel set en kost 25 euro!!!


Mocht je een waspaal erbij willen kost dit 15 euro

Ook ben in het bezit van tagine’s om eten in op te dienen.

Voor vragen en interesse ben ik bereikbaar op het nummer 06 – 148 11 578.
Tevens kan je me mailen op layladokni@hotmail.com

Voor foto's;
http://www.mijnalbum.nl/Album=VYWW67QG
__________________________

06-05-2008, 18:28
http://www.irisdecorations.nl

06-05-2008, 18:31

Citaat door moorslede:
hoi, ik ben op zoek naar serveersters en groene decoratie voor een besnijdenisfeest voor zondag 11 mei

10 tafels, welkomsttafel met melk en dadels en 3 serveersters

dit mag niet meer dan 500 euro kosten


wie kan me helpen




wij zijn serveersterss en willen je graag van dienst zijn voor een goeie prijs bel me 0643190123