Bekijk volle/desktop versie : stel je voor



Pagina's : [1] 2

05-05-2008, 23:40
dat de man met wie je getrouwt bent niet blijkt te zijn die jij dacht.

stel dat hij een groot duister geheim heeft, en jij komt er achter en dat het je hele leven heeft verandert.

stel dat je daardoor geen gevoelens meer voor hem hebt.

wat zou je dan doen?

zou je hem verlaten?

of zou je er hard voor werken, en het nog een kans geven?

05-05-2008, 23:44



Citaat door nisrin madani:
dat de man met wie je getrouwt bent niet blijkt te zijn die jij dacht.

stel dat hij een groot duister geheim heeft, en jij komt er achter en dat het je hele leven heeft verandert.

stel dat je daardoor geen gevoelens meer voor hem hebt.

wat zou je dan doen?

zou je hem verlaten?

of zou je er hard voor werken, en het nog een kans geven?



Ik zou het een kans geven maar ff wachten met kinderen baren, als dat niet gaat dan maar scheiden...

05-05-2008, 23:46
Verlaten.

05-05-2008, 23:47

Citaat door Angel86:
Ik zou het een kans geven maar ff wachten met kinderen baren, als dat niet gaat dan maar scheiden...



sluit me hier bij aan...

05-05-2008, 23:47


Ligt aan het ''duister geheim''

05-05-2008, 23:54
kinderen komen er zeker niet, maar het is zelfs zo dat het mischien zelfs gevaarlijk is om bij hem te blijven. zou je het dan tog nog proberen?

05-05-2008, 23:56

Citaat door nisrin madani:
kinderen komen er zeker niet, maar het is zelfs zo dat het mischien zelfs gevaarlijk is om bij hem te blijven. zou je het dan tog nog proberen?



Als het zo gevaarlijk is dat het mijn leven zou kosten... Dan smeer ik hem binnen NO-TIME!! Geen twijfel over mogelijk...

06-05-2008, 00:05
nee, niet zo gevaarlijk, maar riskant. het is net een tijdbom, je weet niet wanneer die ontploft.

maarr is het wel de moeite waard om te blijven?
je hebt tenslotte geen gevoelens meer voor hem.

06-05-2008, 00:08

Citaat door nisrin madani:
nee, niet zo gevaarlijk, maar riskant. het is net een tijdbom, je weet niet wanneer die ontploft.

maarr is het wel de moeite waard om te blijven?
je hebt tenslotte geen gevoelens meer voor hem.



Als ik er geen gevoelens voor heb, dan houd het op lijkt mij.. Je kan toch niet bij iemand blijven waar je geen gevoelens voor heb en al helemaal niet als er een BOM opkomst is

06-05-2008, 00:15

Citaat door Angel86:
Als ik er geen gevoelens voor heb, dan houd het op lijkt mij.. Je kan toch niet bij iemand blijven waar je geen gevoelens voor heb en al helemaal niet als er een BOM opkomst is



spreekt voor zich he,
maar om me heen hoor ik alleen dat ik het een kans moet geven, niemand begrijpt het. ik raak in de war, mischien ligt het aan mij, mischien moet ik op mijn lip bijten en de risico nemen. maar dat is alleen als ik weer iemand heb gesproken. later zie ik ook weer in dat het beter is als ik het niet doe.

06-05-2008, 00:24

Citaat door nisrin madani:
spreekt voor zich he,
maar om me heen hoor ik alleen dat ik het een kans moet geven, niemand begrijpt het. ik raak in de war, mischien ligt het aan mij, mischien moet ik op mijn lip bijten en de risico nemen. maar dat is alleen als ik weer iemand heb gesproken. later zie ik ook weer in dat het beter is als ik het niet doe.



Denk er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed over na lieve schat, jij weet wat het beste is voor je, luister nooit naar een ander maar volg gewoon je hart.. L'gair Inch'allah

06-05-2008, 00:34
blijven wat dat duistere geheim ook mag zijn
ben van plan 1 keer te trouwen in me leven niet 2 of 3 keer of me gevoelens voor hem nou minder zijn geworden of helemaal weg no way dat ik ga scheiden
Tot de dood ons scheidt inshallah

06-05-2008, 00:36



Citaat door ChOcolata_:
blijven wat dat duistere geheim ook mag zijn
ben van plan 1 keer te trouwen in me leven niet 2 of 3 keer of me gevoelens voor hem nou minder zijn geworden of helemaal weg no way dat ik ga scheiden
Tot de dood ons scheidt inshallah



Ook niet als er een bom op komst is??

06-05-2008, 00:39

Citaat door Angel86:
Ook niet als er een bom op komst is??



zelfs dan niet wat is er mooier dan samen dood gaan
wel een angstige gedachten mja al is et me tijd, is et gwn me tijd dat kun je niet ontlopen en zal die risico dan maar moeten nemen

06-05-2008, 00:42

Citaat door ChOcolata_:
zelfs dan niet wat is er mooier dan samen dood gaan
wel een angstige gedachten mja al is et me tijd, is et gwn me tijd dat kun je niet ontlopen en zal die risico dan maar moeten nemen



Inch'allah meid! Wens jou het beste

Pagina's : [1] 2