Bekijk volle/desktop versie : Hoofddoek af...



Pagina's : [1] 2

05-05-2008, 17:06
Een vraag waarop ik graag jullie mening van wil weten;

Is het raar om je hoofddoek af te doen op een bruiloft waar alleen vrouwen aanwezig zijn? Er is wel een camera maar ze hebben gezegd dat er 1 kant speciaal geen camera zal komen. Of zou ik hem gewoon ophouden?

05-05-2008, 17:07



Citaat door estudiante:
Een vraag waarop ik graag jullie mening van wil weten;

Is het raar om je hoofddoek af te doen op een bruiloft waar alleen vrouwen aanwezig zijn? Er is wel een camera maar ze hebben gezegd dat er 1 kant speciaal geen camera zal komen. Of zou ik hem gewoon ophouden?


Dat er een camera is zegt genoeg.. Het filmpje kan door iedereen bekeken worden, bekend of onbekend...Beter houd je je hoofddoek op bij dat hypocriete gezwets dat zich bruiloft noemt...

05-05-2008, 17:07
ik zeg je het is beter je hoofddoek op te houden. je doet hem doe hem dan niet af voor een paar uur. dus beter ophouden ik doe hem zelfs bij familie niet af.

05-05-2008, 17:09
als er geen camera'a waren zou k zeggen dat er niks mis mee is. Maar videbelden kunnen door iedereen bekeken worden.... Zou k niet den als k jou was

05-05-2008, 17:24


het zijn toch vrouwen onder elkaar endan moet je er maar voor zorgen dat je niet in beeld komt...

05-05-2008, 17:28
Is toch niet erg als er alleen maar vrouwen aanwezig zijn. Maar er komen af en toe ook mannen binnen om op de foto te gaan met de bruidspaar dus dat is dan weer een andere zaak

05-05-2008, 17:30

Citaat door Miss_tetuania:
het zijn toch vrouwen onder elkaar endan moet je er maar voor zorgen dat je niet in beeld komt...



ja alleen vrouwen. En de broer van de bruidegom (alleen op het moment dat hij foto's met ze wil maken maar dan zou ze het tegen me zeggen).

05-05-2008, 17:31

Citaat door mocroibo96:
Is toch niet erg als er alleen maar vrouwen aanwezig zijn. Maar er komen af en toe ook mannen binnen om op de foto te gaan met de bruidspaar dus dat is dan weer een andere zaak


Nee geen mannen, ze hebben vrouwelijke fotograaf/dj. En de camera is alleen voor wie dat willen. mensen die niet willen moeten achterin zitten. Maar mijn ma zei ; laat hem op want die ondeugende kinderen tegenwoordig met hun mobiel. Je weet maar nooit. Ik wil hem graag af doen en mijn haar mooi krullen.

05-05-2008, 17:35

Citaat door estudiante:
Nee geen mannen, ze hebben vrouwelijke fotograaf/dj. En de camera is alleen voor wie dat willen. mensen die niet willen moeten achterin zitten. Maar mijn ma zei ; laat hem op want die ondeugende kinderen tegenwoordig met hun mobiel. Je weet maar nooit. Ik wil hem graag af doen en mijn haar mooi krullen.



je bent vast mooi zat met hoofddoek..

05-05-2008, 17:35

Citaat door Studentjeee:
je bent vast mooi zat met hoofddoek..



aaaahh dat vind ik echt lief van je....

05-05-2008, 17:36

Citaat door estudiante:
aaaahh dat vind ik echt lief van je....



jaa soms is het niet nodig je hoofddoek uit te doen.. je kan aantrekkelijk genoeg zijn zonder

05-05-2008, 17:39

Citaat door Studentjeee:
jaa soms is het niet nodig je hoofddoek uit te doen.. je kan aantrekkelijk genoeg zijn zonder



= af doen
= ophouden


watskebeurtttt

05-05-2008, 17:40



Citaat door estudiante:
Nee geen mannen, ze hebben vrouwelijke fotograaf/dj. En de camera is alleen voor wie dat willen. mensen die niet willen moeten achterin zitten. Maar mijn ma zei ; laat hem op want die ondeugende kinderen tegenwoordig met hun mobiel. Je weet maar nooit. Ik wil hem graag af doen en mijn haar mooi krullen.


Ja je moeder heeft gelijk

Hou hem gewoon op meid dan weet je tenminste ook zeker dat je niks verkeerds hebt gedaan.

Hoofddoek maakt meiden toch alleen maar mooier vind ik

05-05-2008, 17:41

Citaat door estudiante:
= af doen
= ophouden


watskebeurtttt



sorry k merk dat ik moet gaan eten.. wat een zin he je weet wat ik bedoel.. aantrekkelijker met en ja afdoen

05-05-2008, 17:42

Citaat door mocroibo96:
Ja je moeder heeft gelijk

Hou hem gewoon op meid dan weet je tenminste ook zeker dat je niks verkeerds hebt gedaan.

Hoofddoek maakt meiden toch alleen maar mooier vind ik



ok

Pagina's : [1] 2