Bekijk volle/desktop versie : Negeffa Chaima Of Somaya?



Pagina's : [1] 2 3 4

05-05-2008, 14:12
Mensen wie raden jullie mij aan??

Ik vind dat chaima top jurken heeft, en Somaya ook..


En over dat chaima niet kom opdagen of te laat is..Hoef ik niet te weten..
want heb haar vaak mee gemaakt waar alles perfect was..

05-05-2008, 14:15


Chaimae is een Bitch. Geen woorden voor haar..gadverdamme. Misschien dat ze wel mooie jurken heeft maar zijzelf is echt een feeks

Soumaya is echt een lieverd en laat je echt op je gemak voelen en behandeld je ook goed en doet wat jij wil en geeft advies.

dusssss...ik zou voor soumaya gaan

05-05-2008, 14:17
Chaima heeft echt mooie jurken, ze heeft echt klassieke opmaak en kapsels niet net als die amateurs van tegenwoordig. Iedereen is ziana of neggafa tegenwoordig.

En bij Chaima gewoon duidelijke afspraken maken, ze is echt een topper

05-05-2008, 14:19
sorry hoor.. topper van niks vind ik dr. een tip: bel dr eerst even op en vraag of ze in een goede bui is, of ze ongesteld is of dat ze een slechte beurt heeft gehad van dr man. Want dan kun je beter niet bij dr langskomen want ze gaat op je afreageren raar mens.

en make-up goed? Wablief...???

05-05-2008, 14:21



Citaat door PoebelieWoepski:
Chaimae is een Bitch. Geen woorden voor haar..gadverdamme. Misschien dat ze wel mooie jurken heeft maar zijzelf is echt een feeks

Soumaya is echt een lieverd en laat je echt op je gemak voelen en behandeld je ook goed en doet wat jij wil en geeft advies.

dusssss...ik zou voor soumaya gaan


Een bitch??
ik vind haar hartstikke lief..

En ik zou dan zowieso haar dochter farida nemen!
En niet chaima, haar dochter is een schatje( Chaima ook) en vericht goeie werk..


Zijn er dames die ervaring hebben met negeffa somaya?

05-05-2008, 14:22
Adem in, adem uit meid

Ik heb haar zelf meegemaakt meid, ze maakt je goed op en ja sorry hoor als iemand er gwoon niet goed uitziet ja sorry dont blame it on the neggafa . make up fikst niet alles.

Ieder zijn smaak en ervaring meid

05-05-2008, 14:22
haha.

soumaya is een pracht van een mens. Zij is zo lief. Als ze niet bezet was geweest als ziana op mijn datum dan had ik haar zeker genomen

05-05-2008, 14:22

Citaat door Yustme20:
Chaima heeft echt mooie jurken, ze heeft echt klassieke opmaak en kapsels niet net als die amateurs van tegenwoordig. Iedereen is ziana of neggafa tegenwoordig.

En bij Chaima gewoon duidelijke afspraken maken, ze is echt een topper



Juist ja!

05-05-2008, 14:23
Soumaya heeft ballon jurken, met zichtbare hoepels. Gewoon die standaard jurken die je overal ziet tegenwoordig van dames die zich zianas noemen.

http://www.chaimae.nl, check zelf meid

05-05-2008, 14:25
oh my god krijgen we dit weer chaimae wel bitch geen bitch wel bitch geen bitch wel bitch geen bitch

05-05-2008, 14:25
wel bitch dus,


05-05-2008, 14:26
chaimae is top ik heb haar vaak meegemaakt en ze is geweldig over soumaya kan ik niet veel zeggen heb haar werk nooit gezien

05-05-2008, 14:27


Bouchra>> maak zelf een afspraak met haar en see it for yourself

05-05-2008, 14:28

Citaat door Yustme20:
Bouchra>> maak zelf een afspraak met haar en see it for yourself


Mijn zus heeft haar genomen, en ze zag er prachtig uit!!! en ze is hartstikke lief..

Maar soumia de werk heb ik niet gezien,, vandaar mijn twijfel.

05-05-2008, 14:30
Of ga gewoon bij soumya langs, iedereen verschilt in smaak misschien vind jij haar werk beter dan die van chaima.

Veel succes met alles

Pagina's : [1] 2 3 4