Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Paltalk

Pagina's : [1] 2

DESPERADA
14-09-2002, 17:43

Salaam aleikom..... Er vindt zich zo over enkele minuten een lezing plaats op Pal TalK onder catogorie Islam ..........uit het boek "de weg van de moslim". Door Sheikh AbdelQader (de les is in het Nederlands). Duss SneLLLLLL en ga LuistereNNN!!!!! OkeeJ see Ya There inschallaH.... Ma3salaam....!!

Vreemdeling1977
14-09-2002, 18:23
Assalamou alaikoum wa rahmatou laah wa barakatouh, bismillah wa salatou wa salamou 3ala rasouli laah mohamadin ibni abdillah wa 3ala alihi wa sahbihi wa man waalaah, Als je er ook bij vertelt waar dan zijn we je na Allah swt heel erg dankbaar. Wa salam

DESPERADA
14-09-2002, 19:27
Salaam aleikom... Sorry agi, was ik vergeten te vermelden..... Maar hier vindt je meer info over het downloaden van het programma pal Talk...... http://www.al-islaam.com/al-islaam/agenda/index.html Als je snel bent kan je er nog bij zijn, ze zijn net begonnen..... Ma3salaam.... :zwaai:

SweetxBaby
14-09-2002, 19:32
help help... waar moet ik op klikken zodat ik iets hoor fard help

SweetxBaby
14-09-2002, 19:35

lailaha ila allah muhammad rasoe allah allahu akbar

SweetxBaby
14-09-2002, 20:02
Origineel gepost door FarD Sweetbaby, is het gelukt? Nu even pauze ivm maghreb gebed, insallah na 21.00 de volgende lezing over reinheid. neeeee het is niet gelukt... ik krijg paltalk niet te zien...:traan1: maar ik heb hadith zitten lezen en zo... maar waarom lukt het niet bij mij :(

jimpie
14-09-2002, 20:05
Bij mij is het ook niet gelukt helaas...

OemAbdoellah
14-09-2002, 20:28
assalamoe alaikoem wr wb soebhana allah ik kom er maar niet in! ik kan me wel aanmelden alleen ik krijg steeds zo een stomme melding van of ik nieuwe versie van paltalk wil downloaden grgrgr wasalam

Al-Amin
14-09-2002, 20:31
Salaamu alaikum, Zuster, gewoon ja drukken en dan effe wachten, daarna kun je op "Groups" drukken, Succes, Insha Allah gair Wa salaam

OemAbdoellah
14-09-2002, 20:35
Origineel gepost door Al-Amin Salaamu alaikum, Zuster, gewoon ja drukken en dan effe wachten, daarna kun je op "Groups" drukken, Succes, Insha Allah gair Wa salaam broeder ik probeer het al tig keeeeer soebhana allah wasalam

Nounousa
14-09-2002, 20:43
Zjazja ke allah oe ghairien M3ha salama :zwaai:

Al-Amin
14-09-2002, 20:43
Is de nieuwe versie al geinstalleerd?

Vreemdeling1977
14-09-2002, 20:44

Origineel gepost door Mujahidaa broeder ik probeer het al tig keeeeer soebhana allah wasalam Assalamou alaikoum wa rahmatou laah wa barakatouh, bismillah wa salatou wa salamou 3ala rasouli laah mohamadin ibni abdillah wa 3ala alihi wa sahbihi wa man waalaah, zuster misschien moet je echt de nieuwe versie downloaden ik had ook hetzelfde probleem maar nu is het verholpen dus gewoon naar www.paltalk.com (http://www.paltalk.com) en die zooi downloaden en de ouwe verwijderen en de nieuwe erop zetten en klaar is mujahidaa :) Wa salam

OemAbdoellah
14-09-2002, 20:46
Origineel gepost door Al-Amin Is de nieuwe versie al geinstalleerd? ja denk et wel?? wasalam

OemAbdoellah
14-09-2002, 20:46
Origineel gepost door Vreemdeling1977 Assalamou alaikoum wa rahmatou laah wa barakatouh, bismillah wa salatou wa salamou 3ala rasouli laah mohamadin ibni abdillah wa 3ala alihi wa sahbihi wa man waalaah, zuster misschien moet je echt de nieuwe versie downloaden ik had ook hetzelfde probleem maar nu is het verholpen dus gewoon naar www.paltalk.com (http://www.paltalk.com) en die zooi downloaden en de ouwe verwijderen en de nieuwe erop zetten en klaar is mujahidaa :) Wa salam LOL ik heb het zeg maar 1001 keer opnieuw gedownload en verwijderd:S soebhana allah 'wasalam al ugt E

Pagina's : [1] 2