Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe job, weinig werk



05-05-2008, 10:03
Dames,

Als jullie ergens nieuw zijn begonnen, wachten jullie dan af tot ze je werk komen geven of vragen jullie altijd zelf om werk?

05-05-2008, 10:06



Citaat door Lella_Nigella:
Dames,

Als jullie ergens nieuw zijn begonnen, wachten jullie dan af tot ze je werk komen geven of vragen jullie altijd zelf om werk?


Eerste dag kennismaken met allerdaagse dingen, dan alle wachtwoorden en gebruikersnamen van alle systemen opschrijven en 'mijn' werkvelden verkennen..In organogrammen opzoeken met wie ik vooral veel te maken zal krijgen en proberen de belangrijkste namen te onthouden..
Printje maken van het organogram met de bijbehorende namen van de leidinggevenden+telnummers..Werkafspraken maken met mijn leidinggevende en dan let the games begin!

05-05-2008, 10:06
Neeeeeeeeeeeeeeever doen Nigella
Eens je vraagt om werk komen ze aanrennen als ratten
Ik meen het, hier althans.

Maar een vraagje, om werk vragen?
Hoe bedoel je juist eigenlijk? Want hier stroomt het gewoon toe. Bv. telefoontjes/mails etc dus ik vraag om niets.

05-05-2008, 10:08
Ja maar het is een goede pluspunt als je toont dat je een beetje initiatief neemt.

05-05-2008, 10:10


Ik zit hier nu al 3wkn.

En ik ben zehma rechterhand vd manager, maar die komt mij maar met mondjesmaat iets vragen.

Mails komen niet binnen. Telefoons worden door iemand anders beantwoordt.

Er loopt hier gewoon te veel personeel rond.

05-05-2008, 10:11

Citaat door ZaraAya:
Ja maar het is een goede pluspunt als je toont dat je een beetje initiatief neemt.


Ik kan toch niet blijven bedelen om werk?

Het is de bedoeling dat ik mijn eigen werk krijg en niet anderen help met hun kopietjes en klassement.

05-05-2008, 10:11

Citaat door ZaraAya:
Ja maar het is een goede pluspunt als je toont dat je een beetje initiatief neemt.



Ok een beetje dan

Maar nishan nishan het hangt ook echt af van het werk dat je doet
Ik heb zo mijn 'eigen werk' en anderen hebben daar geen shit mee te maken dus kunnen ze niet zeggen van za3ma 'je doet niets' of 'je hebt geen werk'

05-05-2008, 10:12

Citaat door Lella_Nigella:
Ik zit hier nu al 3wkn.

En ik ben zehma rechterhand vd manager, maar die komt mij maar met mondjesmaat iets vragen.

Mails komen niet binnen. Telefoons worden door iemand anders beantwoordt.

Er loopt hier gewoon te veel personeel rond.


Secretaresse dus? Geloof me, je mag de grond kussen
Hier loopt ze rond als een losgeslagen kip

05-05-2008, 10:15

Citaat door Lella_Nigella:
Ik kan toch niet blijven bedelen om werk?

Het is de bedoeling dat ik mijn eigen werk krijg en niet anderen help met hun kopietjes en klassement.


tja, ik zou dat zelf ook heel vervelend vinden. Zijn er geen andere dingen die je vanuit je eigen initiatief over kunt nemen?
Anders zou ik een gesprek aanvragen hierover.

Moet iedereen vandaag werken?

05-05-2008, 10:17

Citaat door Lella_Nigella:
Ik kan toch niet blijven bedelen om werk?

Het is de bedoeling dat ik mijn eigen werk krijg en niet anderen help met hun kopietjes en klassement.


Ik begrijp wat je bedoelt dan kan je de hulpje gaan uithangen en krijg je van die rotklusjes, die je ff tussendoor kan doen als je geen werk hebt, nee je moet echt als het toelaat op je werk vragen naar precieze werkzaamheden waar je kennis en ervaring mee opdoet ..met dingen kopieren schiet je niet veel mee op.. je kan altijd een gesprek aankaarten met je leidinggevende en vragen om duidelijkheid en aangeven dat je graag werk wilt doen wat je meer ligt en interesseert..

05-05-2008, 10:18

Citaat door Lella_Nigella:
Ik kan toch niet blijven bedelen om werk?

Het is de bedoeling dat ik mijn eigen werk krijg en niet anderen help met hun kopietjes en klassement.



Ow...nou eerst moet je jezelf afvragen of je wel daar zou willen blijven werken? zo ja; dan zou ik echt werk naar mezelf beginnen toe te trekken..Niet de restjes en taken die niemand wil doen, maar inderdaad een rechterhand zijn van mijn manager..De stof inhoudelijk goed lezen en altijd up to date zijn van alles! Je kan mijn inziens best veel dingen van je manager overnemen hoor..Trek gewoon dingen naar je toe, hoef je niet zozeer met iemand te overleggen of te vragen...gewoon doen..En dan zal wel blijken waar te veel personeel aanwezig is en dan is Nigella inmiddels onmisbaar geworden omdat zij alle belangrijke en ontlastende werkzaamheden verricht.

En trust me een manger die een goeie rechterhand heeft zal hij never nooit voor iemand anders inruilen..tenzij hij er zelf uit wordt geknikkerd, dan zou je eventueel op een reservebank of delete bank kunnen komen te zitten.

05-05-2008, 10:19

Citaat door Lella_Nigella:
Ik kan toch niet blijven bedelen om werk?

Het is de bedoeling dat ik mijn eigen werk krijg en niet anderen help met hun kopietjes en klassement.





yeh droogkloot