Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk O MY GOD whats happend??



04-05-2008, 23:07
Ik had eerst een beetje donker haar(beetje middenbruin) en heb het donkerblond geverfd, alleen aan de onderkant is mijn haar een beetje groenig geworden. Niet echt groen maar in het licht lijkt het groen.

Nu weet ik niet wat ik moet doen, moet ik het opnieuw verven ? maar mijn haar is al helemal dood.

Of is er een ander techniek daarvoor?


Oke doei

.

04-05-2008, 23:15


Ja blond moet je heel voorzichtig doen want het kan dus groen uitslaan, je moet de kleuren soms ook een onderlaagje geven.. Blond is moeilijk, het geburd ook met chloor enzo!

Dan moet je het bij de kapper laten overdoen! Of het goed voeden en volgende week nog ff zelf doen, maar dan wel goed..

04-05-2008, 23:20
Ja ben pas nog wezen zwemmen en tis nu gewoon echt lelijk geworden, en ik heb 30 mei een bruiloft.
Dus ik moet het gewoon weer opnieuw doen? Ik had het trouwens zelf gedaan.

04-05-2008, 23:48

Citaat door laatmijmetrust:
Ja ben pas nog wezen zwemmen en tis nu gewoon echt lelijk geworden, en ik heb 30 mei een bruiloft.
Dus ik moet het gewoon weer opnieuw doen? Ik had het trouwens zelf gedaan.


Gewoon kaalscheren meid en een pruik op. Of gewoon hoofddoek.

05-05-2008, 00:15


wrm gebruik je geen henna.. s gezonder voor je haar

05-05-2008, 00:18



Knip t eraf?

05-05-2008, 00:36

Citaat door laatmijmetrust:
Ja ben pas nog wezen zwemmen en tis nu gewoon echt lelijk geworden, en ik heb 30 mei een bruiloft.
Dus ik moet het gewoon weer opnieuw doen? Ik had het trouwens zelf gedaan.


normaal mag je dan een tijdje niet zwemmen als je je haren blond verft, de chloor tast je haarkleur aan.

05-05-2008, 00:38
Oepsie! Zwemmen en pas geblondeerd haar gaan niet echt samen.

05-05-2008, 20:43

Citaat door Altijd-Dankbaar:
Gewoon kaalscheren meid en een pruik op. Of gewoon hoofddoek.


schat.. je bent bij de verkeerde hoekje, onzinhoekje is een paar tikken naar boven

05-05-2008, 20:44

Citaat door Chaimav:
normaal mag je dan een tijdje niet zwemmen als je je haren blond verft, de chloor tast je haarkleur aan.


ja maar voordat ik ging zwemmen was het al zo

05-05-2008, 21:08

Citaat door laatmijmetrust:
Ik had eerst een beetje donker haar(beetje middenbruin) en heb het donkerblond geverfd, alleen aan de onderkant is mijn haar een beetje groenig geworden. Niet echt groen maar in het licht lijkt het groen.

Nu weet ik niet wat ik moet doen, moet ik het opnieuw verven ? maar mijn haar is al helemal dood.

Of is er een ander techniek daarvoor?


Oke doei

.



heej meid ,

Was je haar met ketchap, want rood haalt groen weg uit haar . als je daar mee gewoon je haren was of tomaar er in doet , dabn kan ik je geranderen dat het groene weg gaat .

05-05-2008, 21:13
ketchup in mijn haren? ik geloof er niks van

05-05-2008, 21:21


lieverd had ik ook,,maarje moet gewoon tomatensap van dirk (uit een pakje) in je haar doen en twee uur laten en guhl oplichtend doen voor blond haar..danb gaat de groen weg

05-05-2008, 21:58
Oooh meissie toch, heb medelijden met je. Maar die tomatenshizzle helpt echt!

05-05-2008, 22:18

Citaat door Selaila:
Oooh meissie toch, heb medelijden met je. Maar die tomatenshizzle helpt echt!



echt?
Nou ik ga het dan maar es proberen