Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk blonderingsmiddel



Pagina's : [1] 2

04-05-2008, 22:33
meiden..

wie kent er een goede blonderingsmiddel voor het lichaam?
silx die heb ik gebruikt.. daar ben ik niet te vreden mee.. wie kent er een ander merk dat wel werkt?

alvast bedankt!!

04-05-2008, 23:20



Citaat door rifia_zina:
meiden..

wie kent er een goede blonderingsmiddel voor het lichaam?
silx die heb ik gebruikt.. daar ben ik niet te vreden mee.. wie kent er een ander merk dat wel werkt?

alvast bedankt!!


waarom ben je niet te vreden met Silk

04-05-2008, 23:37
omdat ik er niets van zie..er staat wel dat je een paar keer moet gebruiken als je niet te vreden bent...maar ja dat doe ik ook.. maar zie geen resultaat.. terwijl ik niet echt donker ben.. hoe breng jij het aan dan..? want ik wil dat ik maar een tube hoef te gebruiken bij silx moet je 2 gebruiken..

04-05-2008, 23:42
geen idee meid,succes!

04-05-2008, 23:56



Citaat door rifia_zina:
omdat ik er niets van zie..er staat wel dat je een paar keer moet gebruiken als je niet te vreden bent...maar ja dat doe ik ook.. maar zie geen resultaat.. terwijl ik niet echt donker ben.. hoe breng jij het aan dan..? want ik wil dat ik maar een tube hoef te gebruiken bij silx moet je 2 gebruiken..


bij silk gebruik je 2 tubes en dan mengen. mn vriendin gebruikt het en het werkt bij haar heel goed

05-05-2008, 13:31
meng zij het eerst samen voordat ze het op haar huid aanbrengt..? of breng ze het op elkaar aan.?

05-05-2008, 13:32
Silk sucks big time.. Mn tante gebruikt een middeltje heet 'Showtime' kan je alleen bij de kapper halen, die is wel goed.

05-05-2008, 13:34

Citaat door AmazighPearl_:
Silk sucks big time.. Mn tante gebruikt een middeltje heet 'Showtime' kan je alleen bij de kapper halen, die is wel goed.




kan je dat gewoon bij elke kapper halen....of bepaalde kappers..?

05-05-2008, 13:36

Citaat door Moes_Junk:

kan je dat gewoon bij elke kapper halen....of bepaalde kappers..?


Dat weet ik niet, ik vroeg haar waar ze dat haalde.. en ze antwoordde bij de kapper gewoon. Ik vraag t wel even na.

05-05-2008, 13:41

Citaat door AmazighPearl_:
Dat weet ik niet, ik vroeg haar waar ze dat haalde.. en ze antwoordde bij de kapper gewoon. Ik vraag t wel even na.



is goed lieverd, wil je me dan een PM sturen als je er achter bent, djazak allah.. en je mag het natuurlijk ook hier zettten, zodat andere zusters als je interesse hebben het ook kunnen halen...

ma3asalama..

05-05-2008, 13:43

Citaat door Moes_Junk:


is goed lieverd, wil je me dan een PM sturen als je er achter bent, djazak allah.. en je mag het natuurlijk ook hier zettten, zodat andere zusters als je interesse hebben het ook kunnen halen...

ma3asalama..


Ja zal ik doen inshaAllah. Die zij gebruikt was echt goed, je hoeft t letterlijk maar 2 min er op te laten, en wegwassen. That is it. En t was geloof ik iets van 13 euro, voor een grote fles.

Ik laat t je zsm weten inshaAllah.

05-05-2008, 21:45

Citaat door rifia_zina:
meng zij het eerst samen voordat ze het op haar huid aanbrengt..? of breng ze het op elkaar aan.?


ik denk dat ze het eerst mengt en dan aanbrengen. ik ga morgen voor de zekerheid vragen

05-05-2008, 22:00



Citaat door loveyouknapperd:
maar silx is toch alleen voor het gezicht?

heb het ook een keer geprobeerd op me lichaam, maar dat pakte niet.



je hebt ook Silx voor het Lichaam

05-05-2008, 22:07
voor je gezicht, is toch voor het blonderen van je snorretje en eventueel andere ongewenste haartjes op het gezicht??? toch??

Helpt dat goed voor je gezicht en waar kan je dat halen?



gr.

06-05-2008, 00:42
ik gebruik het ook voor me gezicht het helpt wel bij mij..

Pagina's : [1] 2