Bekijk volle/desktop versie : 30.000 marokkaanse soldaten



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19

04-05-2008, 18:57

Citaat door qaz1976:
Het Duitse volk is het meest moordzuchtige volk dat er bestaat.


een groot volk wat heel veel grote geniale mensen heeft voortgebracht, en ook een aantal idioten!

04-05-2008, 19:37



Citaat door Globi:
Zij geeft aan het hierbij te willen laten.......en zegt dat ik eigenlijk geen erkenning wil geven. Dat is onzin. Ik ga gewoon uit van feiten. Als iemand het daarmee oneens is kan hij of zij mij met feiten tegenspreken. Niet een tikje nageven en dan zeggen 'hier wil ik het bij laten"....midden in een discussie die zij verder duidelijk niet durft te voeren.

Ik gaf aan dat ik het ook mis kon hebben en wat mij betreft heb ik het zo neutraal mogelijk afgesloten, zonder mezelf gelijk te geven noch jou.

Dat laatste maak jij ervan. Ik heb gewoon geen zin in een verdere discussie met jou, simpel als dat. Maar je mag gerust blijven denken dat ik bang ben als dat je beter doet voelen. Niet iedereen zit vastgekluisterd aan marokko.nl en hebben ook andere dingen te doen dan lange discussies voeren.

04-05-2008, 19:44

Citaat door Amatullah86:
Ik gaf aan dat ik het ook mis kon hebben en wat mij betreft heb ik het zo neutraal mogelijk afgesloten, zonder mezelf gelijk te geven noch jou.

Dat laatste maak jij ervan. Ik heb gewoon geen zin in een verdere discussie met jou, simpel als dat. Maar je mag gerust blijven denken dat ik bang ben als dat je beter doet voelen. Niet iedereen zit vastgekluisterd aan marokko.nl en hebben ook andere dingen te doen dan lange discussies voeren.


"Gezien je reacties stond je niet bepaald te springen om ze die erkenning te geven, maar goed ik kan er ook naast zitten."

Ik ga geen erkenning geven voor dingen die niet waar zijn.

Ik heb niets beters te doen dan hier op dit moment discussies voeren op marokko.nl en daar probeer ik het beste van te maken.

04-05-2008, 19:45

Citaat door Yekutil:
Dat moslims hebben meegevochten in WO II is duidelijk, maar dan vooral en alleen in de moslim SS divisies die de Serven hebben proberen uit te moorden.


Dat is volgens mij onzin en graag zie ik daarvan bronnen. Type maar eens in op Google "marokkanen ww2" en lees................

04-05-2008, 19:48



Citaat door ibnbatota:
Maar denk dat het gewoon onzin is. omdat zei zo haar eigen feiten heeft waarom ze het daarbij wou laten, en jij weer zo veel feiten hebt opgenoemd die jij weer denkt dat het de feiten zijn, en dat terwijl de feiten meer elders liggen dan daar waar jij weer denkt dat de feiten liggen en zo kan het door gaan met de feiten heen en weer. En dan met zoiets komen van nu laat ik het echt hier bij.

Meneer beterweter mag denken wat hij wil. Dus wanneer hij van mening is dat ik zwak ben omdat ik geen zin heb om mijn tijd nog langer te doden op internet (t'is daar veels te mooi weer voor), dan geef ik hem met plezier die genoegen. Ik slaap er niet minder om.

En nu ga ik toch echt terug naar mijn leven naast marokko.nl die ik alhamdoelilah heb.

04-05-2008, 19:50
Globi, vanaf dit moment reageer ik niet meer op jou omdat de zon me roept. Daag!

04-05-2008, 20:20
Mijn laatst vraag: God en allah zeggen vijand aan de israel als de anti-joods gezworen.Ja meen dat echt,gehoorzamen.Omat de joods lijkt anti gekenmerken als napperen opvolgers?!Dit is valsheid van de joods zijn afgod.Die de soldaten dat de joods noemt bang der wereld.Kijk maar iets beter overtuigend.O schurken dat is ja.God en allah zeggen dood aan de joods als de anti-gekenmerken geexecteerd.Geloof mij maar er is steeds gebeurt.Ja niet grappen.Geeft acht.Als je zelf gelooft niet wat ik bedoel iets daar,dat maar gebeurtenis.Nu mohammed is ouder voor te laat.Sterk voorop.

04-05-2008, 20:26
Waar mohammed had verteld dat de joods liegt vast zoals opdracht en projcet van de militair en missie en oorlog aan de anti-gekenmerken op de kinderen en mensenrechten bestreden en geslaven.Dit is valsheid van de israel als de anti-gekenmerk gescheiden.Dood aan de israel en vs en duitser van de deelstaat zijn joods gezworen.Geeft acht.Niet grappen.Omdat de joods jaagt beloofd op de kaart van de gescheid.God en allah zeggen niets dat beloofd.Dit is beloofd zijn valsheid achter de joods gekenmerken!!!Geeft acht.

04-05-2008, 20:46

Citaat door Globi:
Gastarbeiders hebben een bijdrage geleverd. Vergeet de andere nationaliteiten niet. Het ging niet om heropbouw maar doorgroei......er waren te weinig mensen voor bepaalde soorten werk. Maar laten we niet doen alsof marokkanen nederland hebben opgebouwd na ww2.
Ik denk ook dat de gastarbeiders voornamelijk kwamen NA de heropbouw. In de zestiger en zeventiger jaren.

Hier een tabelletje met aantallen:
http://www.wereldjournalisten.nl/factsheet/2007/06/21/gastarbeiders_in_nederland/

Tabel 1. Aantallen en herkomst van gastarbeiders in Nederland op 15 maart 1970


...............Man Vrouw Totaal
Grieken....... 1120 380 1500
Joegoslaven... 2440 1350 3790
Marokkanen.... 15.900 140 16.040
Portugezen.... 1680 670 2350
Spanjaarden... 9810 2510 12.320
Turken........ 16.940 720 17.660
Note: de groep van Italiaanse gastarbeiders is in dit overzicht niet opgenomen omdat zij i.v.m. de EEG-bepalingen een meer vrije toegang tot de Nederlandse arbeidsmarkt hadden. Hun aantal wordt op 10.000 geschat.

04-05-2008, 21:24

Citaat door Amatullah86:
Globi, vanaf dit moment reageer ik niet meer op jou omdat de zon me roept. Daag!



Dan moet je geen discussie proberen aan te gaan. Die discussie verlies je sowieso......dat weet je.....dus trek je je terug....en dat is zoals het vaak werkt op dit forum. Veel geblaas. Weinig kennis.

04-05-2008, 21:28

Citaat door IVAN:
Ik denk ook dat de gastarbeiders voornamelijk kwamen NA de heropbouw. In de zestiger en zeventiger jaren.

Hier een tabelletje met aantallen:
http://www.wereldjournalisten.nl/factsheet/2007/06/21/gastarbeiders_in_nederland/

Tabel 1. Aantallen en herkomst van gastarbeiders in Nederland op 15 maart 1970


...............Man Vrouw Totaal
Grieken....... 1120 380 1500
Joegoslaven... 2440 1350 3790
Marokkanen.... 15.900 140 16.040
Portugezen.... 1680 670 2350
Spanjaarden... 9810 2510 12.320
Turken........ 16.940 720 17.660
Note: de groep van Italiaanse gastarbeiders is in dit overzicht niet opgenomen omdat zij i.v.m. de EEG-bepalingen een meer vrije toegang tot de Nederlandse arbeidsmarkt hadden. Hun aantal wordt op 10.000 geschat.



Inderdaad. Ik ken die getallen en data. Bepaalde mensen denken volgens mij dat wij nog bezig waren in de klei voordat gastarbeiders hier kwamen. Niets is minder waar.

04-05-2008, 21:35

Citaat door LatifahHolland:
http://www.vredeseducatie.nl/graven/interview2.htm

bedankt Erik




Dat waren franse eenheden, die collaboreerden met Frankrijk

04-05-2008, 23:51


Niet gek van!Mohammed had verteld dat de nederland vergeelijkt met napper als gemene affaire gevoelig verspelling zodat de anti-de duivelsverzen verschoven.O,die weet je niet hoe napper zit genoeg vertaald als de anti-terorristen lijsten en informatieprogramma omgewisseld.Dit is de anti-gekenmerken als de vrede geloken.U kijkt naar de nederlandse koninklijk bevolking vrezen zichzelf domheid en stomheid zijn vergeten om te vliegen.Hoe lang de allochtonen voelen dit hard kern bij de nederland moslim gemeenschap en gelovigen en genoeg manier maatschappij en rechten als toekomst multiculta raadgevend geholpen.Houd eraan controlen tegenop de anti-gekenmerken aangescherpen als gelogen en gescheiden en valsheid geschrifte en soorten loksijsteem en programma omgewisseld uit de anti-geken verspreiden.Let maar op: De joods uit de soorten anti-gekenmerken als de militair en missie en oorlog en vredemissie op de kinderen en mensenrechten gezwijgen zowel slaven bespionen.Ja meen dat echt,niet grappen als je zelf gelooft niet dat maar gebeurtenis in elken.De nederland koninklijk bevolking begrijpen goed voelen over de nederland en europa en tot arabiers gescheidenis.Niet bedoelen onder de israel bespreken.De vrede als de militair en missie en oorlog en deswerking van de machts verspelling zonder ophouden met bestreden.Hoe komt dat nou steeds elken sterfgevallen als de joods en klein anti-gekenmerken schuldig bevonden.Meen dat echt seruis om te voorkomen.Volgens mohammed waarschuwt allochtonen die de informatie spiont zich programma achter de anti-joods gekenmerken verzamelen en omgewisseld als onderwerpen en titels en en valsheid en deswerking uit de soorten vertalen georganisaties.Dan de allochtonen en autochonen moeten goed hoofd aangewakerd!!Wees zich angst.

05-05-2008, 00:11

Citaat door Palestine:
Dankzij de dappere inzet van de Marokkanen werd de belangrijkste hoeksteen uit de Gustav-linie (Mount Faito in de Aurunci bergen) doorbroken en dat leidde uiteindelijk tot de hele ineenstorting van de hele verdegingslinie in Italie. De Marokkanen mochten de zware strijd verrichten en de Polen en Britten zijn er met de glorie vandoor gegaan.
Alhoewel 't weer eens een beetje slachtofferig klinkt (waar is dat toch goed voor??) is het goed om dit te weten. Alle respect voor de Marokkaanse soldaten die dat gedaan hebben!


Citaat:
De geschiedenis heeft ons 1 les geleerd en dat is dat Westerse mogendheden niet te vertrouwen zijn. Keer op keer zijn Moslims bedrogen en opgelicht door de Westerse mogendheden.

Jammer hoor, nou doe je het hele verhaal weer teniet en twijfel ik of het überhaupt wel waar is.

05-05-2008, 08:28
Goed kijk op: mohammed roept allochtonen op tot schurken.Omdat de joods kring zoekt nog steeds onderwerpen en titels en tekst en vertaald achter de arabiers en nederland koninklijk inpikken.Dit hoort nederland verliezen!Volgens mohammed dreigt met de joods seruis te nemen.

Daarin de anti-gekenmerk bekend onderwerp en titels en tekst en vertaald om de nederland en moslim bestolen en nog verzwijgen.ja zien je maar de joods zit in hoofd geleegd als zich deswerking bijvullen,echt waar!Val aan dood op de anti-gekenmerk en dood aan de israel.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19