Bekijk volle/desktop versie : MANNEN die NIKS HEBBEN zijn NIKS WAARD



Pagina's : [1] 2

04-05-2008, 13:30
geen baan, geen auto, geen geld, geen leuke kledingstyl, vettt en vaak ook lelijk... waar zijn jullie nog goed voor
verbrand jullie zelf gewoon.. jullie zijn er om te misbruiken

04-05-2008, 13:41


waar slaat dat nou weer op
ten eerste niemand is lelijk ..Jij vindt hen lelijk .. maak hier geen vooroordeel van ..Alles wat Allah swt geschapen heeft is mooi!
Alles heeft een reden en het leven ook..!! elk mens is hier op aarde voor het aanbidden van Allah swt ..de punten dat jij noemt zijn gwn de extraatjes dat deze samenleving te bieden heeft ..als zij ze niet hebben betekent dat niet dat zij nergens goed voor zijn en dat zij er zijn om misbruikt te worden ..!!

het verbranden van zich zelf behoort tot zelfmoord en dat is haram ..
ik vindt het opzich wel een briljant idee .. Voor jezelf natuurlijk

04-05-2008, 13:45

Citaat door SEXY_ASS:
geen baan, geen auto, geen geld, geen leuke kledingstyl, vettt en vaak ook lelijk... waar zijn jullie nog goed voor
verbrand jullie zelf gewoon.. jullie zijn er om te misbruiken




Jij bent me er een!


Zonder aantrekkingskracht, kun je moeilijk aandacht trekken

Tegenwoordig hebben vrouwen alles, ik have got it too.... als de man dat niet heeft..tja,....wel zielig dan..maar dat trekt me ook niet. Een man zonder baan.....come on....

Maar ja, respect voor all, op ieder potje past een deksel!

04-05-2008, 13:48

Citaat door SEXY_ASS:
geen baan, geen auto, geen geld, geen leuke kledingstyl, vettt en vaak ook lelijk... waar zijn jullie nog goed voor
verbrand jullie zelf gewoon.. jullie zijn er om te misbruiken


ikzelf voldoe niet aan de bovenstaande criteria, maar omdat ik braakneigingen krijg van miss ugly zeg ik gewoon emeth! jij bent pas een verspilling van leven

04-05-2008, 13:50



Citaat door SEXY_ASS:
geen baan, geen auto, geen geld, geen leuke kledingstyl, vettt en vaak ook lelijk... waar zijn jullie nog goed voor
verbrand jullie zelf gewoon.. jullie zijn er om te misbruiken

..ik ben dat alles......ik heb wel mijn umma...

04-05-2008, 13:50

Citaat door Nadora84:


Jij bent me er een!


Klopt alweer....zonder aantrekkingskracht, kun je moeilijk aandacht trekken

Tegenwoordig hebben vrouwen alles, ik have got it too.... als de man dat niet heeft..tja,....wel zielig dan..maar dat is toch geen man meer



ja zeker, en dan nog komen ze een beetje stoer doen.. en dingen van de vrouw eisen HAHAH hilarisch! terwijl ze zelf niks hebben, hoe kun je met zo iemand leven...>>NIET!!
en dan zeggen ze wij meiden eisen teveel.. ja DUHH maar jullie hebben niks om te eisen dus snap niet waar ze zich druk om maken

04-05-2008, 13:51

Citaat door MR_funny:


Citaat door carlos_tjarmila:
ikzelf voldoe niet aan de bovenstaande criteria, maar omdat ik braakneigingen krijg van miss ugly zeg ik gewoon emeth! jij bent pas een verspilling van leven


jullie behoren beide tot bovenstaand genoemd lijstje.. dus>>>>> Kssssssttttt maak dat je wegkomt en ga een baan zoeken

04-05-2008, 13:52
ps de ster onder je nick staat voor het hoge gehalte aan levenloziteit die je bezit

04-05-2008, 13:53

Citaat door SEXY_ASS:
ja zeker, en dan nog komen ze een beetje stoer doen.. en dingen van de vrouw eisen HAHAH hilarisch! terwijl ze zelf niks hebben, hoe kun je met zo iemand leven...>>NIET!!
en dan zeggen ze wij meiden eisen teveel.. ja DUHH maar jullie hebben niks om te eisen dus snap niet waar ze zich druk om maken






Dit herken ik gewoon..

Het gekke is dat zulke mannen dan juist zoveel eisen..terwijl ze je niet eens kunnen bellen, omdat het te duur is..

Wajow, ik ga zulke gasten uit de weg!

Alatief alatief...eisen en gierigheid en een potje dominantie erbij nog ook.

Come on zeg


Ps: succes met je topicje nog, ik ga genieten van het weer, beslama

04-05-2008, 13:54

Citaat door Spookrijder:
..ik ben dat alles......ik heb wel mijn umma...


wauw goedzo tedybeertje..

04-05-2008, 13:55
meid dat slaat nergens op , ik vin dhet wel raar het gaat eigelijk om de innerlijk , en als een man niet kan werken , en heeft geen auto , en ik wel waaro zou ik niet met mijn man kunnen leven het gaat nit om geld maar om ho eje met elkaar omgaat maar ja de meeste meisjes denken allen aan geld
als je word begraven wordt je geld heus niet mee in je begraven plaats dus denk na meidn

04-05-2008, 13:55

Citaat door SEXY_ASS:
jullie behoren beide tot bovenstaand genoemd lijstje.. dus>>>>> Kssssssttttt maak dat je wegkomt en ga een baan zoeken


nog steeds aan het braken weet je waar jij je voor uitstek bij leent? organenhandel, je organen zijn je stompzinnig functioneren niet waard das mijn baantje eigenlijk, ik pak organen en weefsels van stompzinnige en geef ze aan nuttige lui, en tsja vandaag is zondag, werk me niet de pleuris als jij

04-05-2008, 13:56



Citaat door Nadora84:



Dit herken ik gewoon..

Het gekke is dat zulke mannen dan juist zoveel eisen..terwijl ze je niet eens kunnen bellen, omdat het te duur is..

Wajow, ik ga zulke gasten uit de weg!

Alatief alatief...eisen en gierigheid en een potje dominantie erbij nog ook.

Come on zeg


Ps: succes met je topicje nog, ik ga genieten van het weer, beslama



ofniett schuif aan de kant asjeblieft als je me ziet!! zulke mannen moeten niet 40 km in mijn zone lopen!!

ik merk gewoon dat die lelijkerds die niks hebben zoo veel eisen, dan denk ik houd je smoel jij heb niks te eisen je mag zelfs blij zijn met een boerin uit de bergen!!

geniet ze lieverd

04-05-2008, 14:00

Citaat door SEXY_ASS:
ofniett schuif aan de kant asjeblieft als je me ziet!! zulke mannen moeten niet 40 km in mijn zone lopen!!

ik merk gewoon dat die lelijkerds die niks hebben zoo veel eisen, dan denk ik houd je smoel jij heb niks te eisen je mag zelfs blij zijn met een boerin uit de bergen!!

geniet ze lieverd




Als ze die eisen nou zelf ook aan kunnen bieden, dan snap ik het nog wel...maar ja...


Thnx

Have a nice day too!

04-05-2008, 14:00

Citaat door SEXY_ASS:
wauw goedzo tedybeertje..


Pagina's : [1] 2