Bekijk volle/desktop versie : mensen die liefde op het eerste gezicht hebben ervanren, vertel



Pagina's : [1] 2

04-05-2008, 13:15
De meeste mensen geloven er niet eens in. Maar sommigen onder ons hebben het meegemaakt, vertel ons, hoe was het???

04-05-2008, 13:17


Fijn. Maar onmogelijk.

04-05-2008, 13:17
Ik vind het nog steeds ongelooflijk.

04-05-2008, 13:22
Ik heb het zelf meeemaakt anders zou ik het nooit geloven. Het was 7 jaar geleden. Ik was op een concert van Marokkaanse artiesten. Mijn vriendinnen waren aan het dansen en ik verveelde me rot. Op een gegeven moment besloot ik naar het toilet te gaan.. Ik liep richting de trap e net voordat ik naar boven wilde gaan zag ik iemand naar me kijken, ik voelde gewoon dat iemand naar me keek. Opeens keek ik hem in zijn ogen aan pats boem, bliksem, donder.. alles was aanwezig... geweldige ervaring

04-05-2008, 13:23


bij mij was de liefde! haat op het eerste gezicht

04-05-2008, 13:23

Citaat door amitaf81:
Ik heb het zelf meeemaakt anders zou ik het nooit geloven. Het was 7 jaar geleden. Ik was op een concert van Marokkaanse artiesten. Mijn vriendinnen waren aan het dansen en ik verveelde me rot. Op een gegeven moment besloot ik naar het toilet te gaan.. Ik liep richting de trap e net voordat ik naar boven wilde gaan zag ik iemand naar me kijken, ik voelde gewoon dat iemand naar me keek. Opeens keek ik hem in zijn ogen aan pats boem, bliksem, donder.. alles was aanwezig... geweldige ervaring

Mooi.

Ik heb het ook mogen ervaren, maar vind het nog steeds ongelooflijk.

04-05-2008, 13:28
vertel hoe het was gegaan.. ben benieuwd

04-05-2008, 13:33

Citaat door amitaf81:
vertel hoe het was gegaan.. ben benieuwd

Op school.
We hadden een mondeling voor Egyptisch en je moest op een blaadje je naam zetten. Dat hing ergens op een prikbord.
Ik had mijn naam gezet en hij zette zijn naam -mekteb- onder mijn naam.
Dus we hadden samen het mondeling. Maar hiervoor kende ik hem niet.
Toen we elkaar zagen, was het gelijk van WOWIE .
Dat was bij hem overduidelijk, bij mij zag hij dat niet -dit kan ik namelijk goed verbergen-, hij dacht dat ik geen interesse had.
Tijdens het mondeling -hij is zelf half Egyptenaar-, kreeg ik een black out, door dit gebeuren. Maar hij nam de leiding tijdens het mondeling, daarom heb ik het ook gehaald.
Tot deze week, we hebben het er echt over gehad. En wanneer ik er klaar voor ben, trouwen we insha'Allah. Waarschijnlijk al na de zomer.

04-05-2008, 13:36
wat mooi! ik wens jullie alle geluk van de werled toe

04-05-2008, 13:41

Citaat door amitaf81:
wat mooi! ik wens jullie alle geluk van de werled toe

Dank je wel, ik jou ook.
Hoe zit het nu tussen jullie?

04-05-2008, 13:42

Citaat door amitaf81:
Ik heb het zelf meeemaakt anders zou ik het nooit geloven. Het was 7 jaar geleden. Ik was op een concert van Marokkaanse artiesten. Mijn vriendinnen waren aan het dansen en ik verveelde me rot. Op een gegeven moment besloot ik naar het toilet te gaan.. Ik liep richting de trap e net voordat ik naar boven wilde gaan zag ik iemand naar me kijken, ik voelde gewoon dat iemand naar me keek. Opeens keek ik hem in zijn ogen aan pats boem, bliksem, donder.. alles was aanwezig... geweldige ervaring



haha seriusss en hebben jullie nog wat met elkaar of was dat verkleden tijd ben benieuwdd

04-05-2008, 13:47
als je het echt wilt weten en de tijd hebt om te te lezen kan je mijn verhaal in verhalenrubriek vinden, het heet: hij die me zo hard liet lachen, liet me nog harder huilen...

04-05-2008, 13:53



Citaat door amitaf81:
als je het echt wilt weten en de tijd hebt om te te lezen kan je mijn verhaal in verhalenrubriek vinden, het heet: hij die me zo hard liet lachen, liet me nog harder huilen...

Is het verhaal af?
Geef eens de link?

MAW het is niet goed afgelopen?

04-05-2008, 13:53
Ik wil een verhaal schrijven over mijn leven tot nu toe..

Maar ik durf het niet.. Want dan moet ik oude gedachtes weer naar boven halen. heb er moeite mee zal ik het doen of toch niet?

04-05-2008, 13:54

Citaat door amitaf81:
als je het echt wilt weten en de tijd hebt om te te lezen kan je mijn verhaal in verhalenrubriek vinden, het heet: hij die me zo hard liet lachen, liet me nog harder huilen...


En dat verhaal gaat over die man waarbij het liefde op het eerste gezicht was?

Pagina's : [1] 2