Bekijk volle/desktop versie : waarom...



04-05-2008, 00:38
is er een bepaalde haat onder ons.... berbers vs arabieren??

van wie is marokko nou echt eigenlijk?? ik ken de geschiedenis niet echt... wie weet het wel? maar toch denk ik van ons!! berbers zijn de echte mannen.... arabieren zijn net wijven en te verwesterd?? wie is het hier mee eens?

ik ben zelf berber en mag arabieren ook niet echt, maar weet echt niet hoe het komt

04-05-2008, 00:54


fok jou zieligerd

04-05-2008, 00:56
Worden jullie niet moe, met het openen van zulke onzinnige topics..

04-05-2008, 00:56
Marokko was en is van de berbers. Dat arabieren het min of meer in beslag genomen hebben is 1 ding wat zeker is. Maar goed elk voordeel heeft zo ze nadeel, door hun hebben wij het ware geloof gekregen

04-05-2008, 00:57



Citaat door pabloo_escobarr:
is er een bepaalde haat onder ons.... berbers vs arabieren??

van wie is marokko nou echt eigenlijk?? ik ken de geschiedenis niet echt... wie weet het wel? maar toch denk ik van ons!! berbers zijn de echte mannen.... arabieren zijn net wijven en te verwesterd?? wie is het hier mee eens?

ik ben zelf berber en mag arabieren ook niet echt, maar weet echt niet hoe het komt



weetje wat het is??

billenlikkers blijven billenlikkers

04-05-2008, 01:12

Citaat door pabloo_escobarr:


ik ben zelf berber en mag arabieren ook niet echt, maar weet echt niet hoe het komt



Dit lijkt me heel sterk, dat je niet weet hoe het komt... Het heeft altijd een reden...

04-05-2008, 01:13
tering! je begint heeel positief en gaat de mensen die de onderscheid maken helemaal afkraken
en uiteindelijk blijkt dat jezelf zo een debiel bent!




04-05-2008, 01:16
Van wie Marokko is? Ard Allah zeggen wij altijd in het Arabisch.
Grond van Allah swt, wees blij dat je erop mag lopen. Wat doet het er toe van wie dat stuk land is geweest of wie er het eerst was.

04-05-2008, 01:18
Ik ben zelf berbers, maar ik heb eerlijk gezegd geen problemen met arabieren ook nooit gehad. Meestal eerder om de schijnheilige berggeiten hier uit mijn omgeving.

04-05-2008, 01:25

Citaat door pabloo_escobarr:
is er een bepaalde haat onder ons.... berbers vs arabieren??

van wie is marokko nou echt eigenlijk?? ik ken de geschiedenis niet echt... wie weet het wel? maar toch denk ik van ons!! berbers zijn de echte mannen.... arabieren zijn net wijven en te verwesterd?? wie is het hier mee eens?

ik ben zelf berber en mag arabieren ook niet echt, maar weet echt niet hoe het komt


Nee, geschiedenis zit zo in het kort. berbers waren eerder in marokko.. dat waren eigenlijk de joden die gevlucht waren... en zo is marokko ontstaan.

Berbers hebben ook voor het land gevochten, arabieren hebben zicht vrij gegeven kijk maar naar ceuta begin marokko.... dat vind ik zeer jammer.

P.s ben berber woon in tetouan en haat niemand.

04-05-2008, 01:42
Omdat zulke mensen de weg kwijt zijnx Ze weten niet eens dat hun idenditeit hetzelfde is sukkels

04-05-2008, 01:48

Citaat door Lief_hebber:
Nee, geschiedenis zit zo in het kort. berbers waren eerder in marokko.. dat waren eigenlijk de joden die gevlucht waren... en zo is marokko ontstaan.

Berbers hebben ook voor het land gevochten, arabieren hebben zicht vrij gegeven kijk maar naar ceuta begin marokko.... dat vind ik zeer jammer.

P.s ben berber woon in tetouan en haat niemand.



Agjoerrr

04-05-2008, 01:59



Citaat door pabloo_escobarr:
is er een bepaalde haat onder ons.... berbers vs arabieren??

van wie is marokko nou echt eigenlijk?? ik ken de geschiedenis niet echt... wie weet het wel? maar toch denk ik van ons!! berbers zijn de echte mannen.... arabieren zijn net wijven en te verwesterd?? wie is het hier mee eens?

ik ben zelf berber en mag arabieren ook niet echt, maar weet echt niet hoe het komt

Waarom..? Marokkanen zijn de grootste racisten.. Daarom!!