Bekijk volle/desktop versie : Even een vraag hoor,



Pagina's : [1] 2

04-05-2008, 00:09
Wanneer heb je geen wassing meer als je intiem met je man bezig bent?

Knuffelen? Kussen? Zoenen?..

Iemand?

04-05-2008, 00:13

ik hb altijd begrepen bij gemeenschap. andere dingen zoals soenen knuffelen etc nooit invoeld had op je wassingen

04-05-2008, 00:33
Iemand die het misschien zeker weet?

04-05-2008, 00:39

Citaat door xxLailaxxZina:
Iemand die het misschien zeker weet?



weet je wt ht is sgat. sommige dingen weet jij self ook wel, ik bdoel zoals knuffele he? als jij je vader knufelt he zijn je wassingen dan niet meer geldig? nou nee ewa dt is zelfde verhaal als bij je man.

04-05-2008, 00:42


Citaat door alhocemagirl:
weet je wt ht is sgat. sommige dingen weet jij self ook wel, ik bdoel zoals knuffele he? als jij je vader knufelt he zijn je wassingen dan niet meer geldig? nou nee ewa dt is zelfde verhaal als bij je man.

Nou ik denk als je je man knuffelt, dat er dan andere gevoelens bij komt kijken dan als je je vader knuffelt.. Als je iets wilt uitleggen aan haar, kom dan met bewijs...

Ghair incha'Allah topicstarter..

Zoek het even op, bij een cyberimaam of vraag het na..

Allahoe A3lam

04-05-2008, 00:44

Citaat door alhocemagirl:
weet je wt ht is sgat. sommige dingen weet jij self ook wel, ik bdoel zoals knuffele he? als jij je vader knufelt he zijn je wassingen dan niet meer geldig? nou nee ewa dt is zelfde verhaal als bij je man.



Moet ik nou de knuffels die ik mijn man geef gaan vergelijken met die ik aan mijn vader geef?

Sommige dingen weet jij blijkbaar niet.

04-05-2008, 00:45

Citaat door Peertje22:
Nou ik denk als je je man knuffelt, dat er dan andere gevoelens bij komt kijken dan als je je vader knuffelt.. Als je iets wilt uitleggen aan haar, kom dan met bewijs...

Ghair incha'Allah topicstarter..

Zoek het even op, bij een cyberimaam of vraag het na..

Allahoe A3lam



Dacht dat ik hier wel wat zou vinden, maargoed.. Shokrane.

04-05-2008, 00:58
ht is je man. mt wt heeft gevoelens nou mt wassingen maken. nogmaals sorry als ik iets verkeerd seg maar dt ik gewoon effe na gevraagd bij me ma. en sorry ik hb geen bewijs voor je. en jullie hoeven mij niet aan te valle. vertel me gwoon dt ik ht mis hb.

04-05-2008, 01:02

Citaat door alhocemagirl:
ht is je man. mt wt heeft gevoelens nou mt wassingen maken. nogmaals sorry als ik iets verkeerd seg maar dt ik gewoon effe na gevraagd bij me ma. en sorry ik hb geen bewijs voor je. en jullie hoeven mij niet aan te valle. vertel me gwoon dt ik ht mis hb.


Gevoelens hebben heel veel met wassing te maken.. Maar blijkbaar weet jij hier niet veel vanaf.. Ghair incha'Allah meid

04-05-2008, 01:04

Citaat door Peertje22:
Gevoelens hebben heel veel met wassing te maken.. Maar blijkbaar weet jij hier niet veel vanaf.. Ghair incha'Allah meid



ok dn hb ik wt bij geleerd. ik hb hier nooit vn gehoord, nogmaals ik hb wel wt gelzen over gemeenschap maar andere dingen niet.

04-05-2008, 11:22
wat bedoel je met intiem ? voorspel?

04-05-2008, 14:18
Je moet zoiezo opnieuw de Wassing doen, bij een man heb je toch andere gevoelens dan bij je Pa neem ik aan.. En je moet zoiezo wel opnieuw doen.. Vooral bij het zoenen enzo.. Spreekt voorzich!!

04-05-2008, 18:11

Ik denk niet dat je hier antwoorden zult gaan vinden. Vraag het bij Islam & ik.

06-05-2008, 22:34

Citaat door unj0ur_insh:
Je moet zoiezo opnieuw de Wassing doen, bij een man heb je toch andere gevoelens dan bij je Pa neem ik aan.. En je moet zoiezo wel opnieuw doen.. Vooral bij het zoenen enzo.. Spreekt voorzich!!

Sorry hoor,wil je nu beweren dat je elke keer nadat je hebt gezoend een wassing moet gaan verrichten?
Hier heb ik dus nooit van gehoord,dan zouden we de hele dag doorbrengen in de douche
Voor zover ik weet moet je de wassing verrichten als er sprake is van penetratie of andere vorm van sex,daar valt zoenen,knuffelen dus niet onder.
Topicstarter,daliel heb ik niet voor je,maar ik ben getrouwd en mn man vraagt bijna alles aan de imam,dan zou ik het wel weten.

06-05-2008, 22:40

Citaat door vrouwtjuh81:
Sorry hoor,wil je nu beweren dat je elke keer nadat je hebt gezoend een wassing moet gaan verrichten?
Hier heb ik dus nooit van gehoord,dan zouden we de hele dag doorbrengen in de douche
Voor zover ik weet moet je de wassing verrichten als er sprake is van penetratie of andere vorm van sex,daar valt zoenen,knuffelen dus niet onder.
Topicstarter,daliel heb ik niet voor je,maar ik ben getrouwd en mn man vraagt bijna alles aan de imam,dan zou ik het wel weten.




Merci!!!

Pagina's : [1] 2