Bekijk volle/desktop versie : Liefde & relaties



Pagina's : [1] 2 3

03-05-2008, 22:43
[Ik ben een moeilijk iemand en de meeste jongens denken gelijk van fuck haar na dat je ze een vieze blik hebt gegeven omdat ze je schatje noemen terwijl ze jou voor de eerste keer hebben gezien.. Ik mag zulke jongens echt niet..

Ik wil iemand die ookal doe ik zo moeilijk door blijft zetten.. een ware doorzetter..

Soms loop ik op straat kijk ik naar koppeltjes dan denk ik van .. zo wil ik zijn met mijn mannetje hand in hand lachen elkaar liefde vol aankijken..
Of dan zie ik een jonge langs komen die er gewoon zo perfect uit ziet.. en dan denk ik in mezelf wow jou neem ik mee naar huis.. en dan beginnen ze Psst pssst a zin mlih shi nig. Praat gewoon nl denk ik dan, je weet geen eens of ik een berber of arabier ben. of in een auto gaan ze toeteren, toeter lekker naar een overstekende oma.. Zulke mensen zijn gelijk afgekeurd..

Ik wil iemand die op je af komt lopen, niet eng maar heel subtiel.. en vraagt zo van "Jonge dame mag ik je wat vragen, ik zag je lopen en je vangde gelijk mijn blik.. bij deze zou ik graag willen vragen of ik mischien je nummer zou mogen hebben"
Maar nee zulke mensen kom je niet tegen.. ]

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..!!!


Hoe denken jullie hier over ..?PPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFF..!!!!!!!!!!!!!!

03-05-2008, 22:46


Nou nou..

03-05-2008, 22:47
Haha, misselijk he, dat soort typetjes,
Je kan beter niemand die op je afstapt vertrouwen, wie zegt dat jij de enige bent bij wie ze het doen

Een jongen moet bescheiden, en zelfrespect hebben vind ik,
Ik zal dat nooit doen op een lady afstappen,

Vind dat heel vernederend en verlagend

03-05-2008, 22:47
ahahahahahahahaa, misschien moet je even naar het gooi of bergen...

maar denk niet dat je zulke jongens in de grote steden tegen komt.

03-05-2008, 22:49


je hebt so fucking gelijk meid
wollah zulke jongens zijn er gewn damn niet
die moet ik ook nog vinden want ik knap namelijk heel erg snel af van jongens
dus ben benieuwd wnr ik nou es een normaal beschaafde jongen tegen kom.. en niet eentje die vandaag naar je toetert en morgen naar 10 andere

03-05-2008, 22:50

Citaat door soumaya_bitch:
je hebt so fucking gelijk meid
wollah zulke jongens zijn er gewn damn niet
die moet ik ook nog vinden want ik knap namelijk heel erg snel af van jongens
dus ben benieuwd wnr ik nou es een normaal beschaafde jongen tegen kom.. en niet eentje die vandaag naar je toetert en morgen naar 10 andere


en niet eentje die vandaag naar je toetert en morgen naar 10

Precies dat bedoel ik

03-05-2008, 22:51

Citaat door Encryption:
Haha, misselijk he, dat soort typetjes,
Je kan beter niemand die op je afstapt vertrouwen, wie zegt dat jij de enige bent bij wie ze het doen

Een jongen moet bescheiden, en zelfrespect hebben vind ik,
Ik zal dat nooit doen op een lady afstappen,

Vind dat heel vernederend en verlagend




Jaa maar als iemand op die manier op je afstapt.. moet je hem ook niet vertrouwen daar heb je inderdaad gelijk in ja..

Ja nu je het zegt.. wie zegt dat ik de enige ben bij wie die het zou doen..

Je hebt echt gelijk wollah Tbarka'Allah je haalt de worden uit me mond..

Maar bijv. je ziet eeen leuk meisje langs lopen en het is gelijk liefde op de eerste gezicht je blijft haar maar aankijken en ze voelt dat ze naar jij naar der kijkt en ze kijkt jou aan.. oogcontact.. voor eventjes maar dan schaamt ze zich en kijkt weg.. jij blijft kijken en ze voelt die blik gewoon. Je hart gaat tekeer je denkt zij is de engel klaar. dat is zij

Je denkt bij jezelf het is nu of nooit.. Wat zou je doen..

Ze woont niet in de stad waar je der hebt gezien en je weet niks over haar..

03-05-2008, 22:51

Citaat door Encryption:
en niet eentje die vandaag naar je toetert en morgen naar 10

Precies dat bedoel ik
jaa egt hea wajo0w misellijk zulke typetjess..

03-05-2008, 22:51
soo.. al je frustraties ge-uit ..??

03-05-2008, 22:52

Citaat door soumaya_bitch:
jaa egt hea wajo0w misellijk zulke typetjess..


Klinkt misschien heel bekrompen, maar 70 procent van deze generatie, weten helemaal niets van houden van af.

Die zien op 25 jarige leeftijd alles nog als een spelletje

03-05-2008, 22:55

Citaat door LovechewingGum:
Jaa maar als iemand op die manier op je afstapt.. moet je hem ook niet vertrouwen daar heb je inderdaad gelijk in ja..

Ja nu je het zegt.. wie zegt dat ik de enige ben bij wie die het zou doen..

Je hebt echt gelijk wollah Tbarka'Allah je haalt de worden uit me mond..

Maar bijv. je ziet eeen leuk meisje langs lopen en het is gelijk liefde op de eerste gezicht je blijft haar maar aankijken en ze voelt dat ze naar jij naar der kijkt en ze kijkt jou aan.. oogcontact.. voor eventjes maar dan schaamt ze zich en kijkt weg.. jij blijft kijken en ze voelt die blik gewoon. Je hart gaat tekeer je denkt zij is de engel klaar. dat is zij

Je denkt bij jezelf het is nu of nooit.. Wat zou je doen..

Ze woont niet in de stad waar je der hebt gezien en je weet niks over haar..


Ik heb dat vaak meegemaakt,

Ik loop ijskoud door,
Dat hoort niet de manier te zijn hoe je iemand moet ontmoeten,

Pas geleden nog een prachtige meid gezien, echt Mashaallah, me hart begn te kloppen, maar ik ben een man met principes heb een hele grote trots,

En mijn principes worden niet zo makkelijk doorbroken, niet te beginnen over die PSST en die hey schatje- typetjes, die hebben meestal geen opvoeding genoten, of juist wel, maar hebben nite geluisterd,

meid, je kan het beter op je late afkomen, maar vertrouw niet iedereen zo snel, Dat kan je breken

Ik wil je geen slecht beeld geven over iedereen, maar kijk uit met wie je in zee gaat vooral tegenwoordig

03-05-2008, 22:58

Citaat door Encryption:
Haha, misselijk he, dat soort typetjes,
Je kan beter niemand die op je afstapt vertrouwen, wie zegt dat jij de enige bent bij wie ze het doen

Een jongen moet bescheiden, en zelfrespect hebben vind ik,
Ik zal dat nooit doen op een lady afstappen,

Vind dat heel vernederend en verlagend







Haha gay, laat je ma maar een vrouw voor je regelen

03-05-2008, 22:59



Citaat door Hierisiedan:
Haha gay, laat je ma maar een vrouw voor je regelen


Moet ik daar echt op reageren?

03-05-2008, 23:00

Citaat door Encryption:
Moet ik daar echt op reageren?






Nee maat, is zonde van je tijd

03-05-2008, 23:01

Citaat door Hierisiedan:
Nee maat, is zonde van je tijd


Daarom

Pagina's : [1] 2 3