Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik hier nou mee..?



03-05-2008, 18:53
Mn broer is verliefd op een vriendin van mij. Alleen ik weet hoe zij is, ze heeft al 10 jongens geplayd, en is nooit serieus geweest. Ik wil niet dat mn broer hetzelfde overkomt.

Ze zijn gister ergens gaan drinken, en ik heb er geen goed gevoel over. Moet ik mn broer vertellen hoe ze is, of moet ik het zo laten tot hij er zelf achterkomt? Zij zal er ook niet blij mee zijn als ik haar verraad namelijk, en ze is een goeie vriendin van mij. Ze vind hem "zogenaamd" wel leuk nu, alleen dat zei ze ook bij haar vorige exen die ze veel pijn heeft gedaan.

Hoe zouden jullie zoiets aanpakken?

03-05-2008, 18:57


ik weet niet wat jij gaat doen maar bij ons gaat famillie voor alles, dus ik zou die heks gewoon wegsturen en je broer behoeden van een grote fout.

03-05-2008, 18:57
Het kan op twee manieren uitlopen.

Je vertelt het je broer, je vertelt hem hoe je vriendin in elkaar zit. Hij gelooft je en neemt je verhaal aan omdat jij waarschijnlijk wel beter dan hem weet hoe zij in elkaar steekt. Hij neemt afstand van haar, en klaar.

Manier nummer twee is dat als jij het je broer vertelt, hij jou niet gelooft. Je zegt dat je het hen niet gunt etc. Je broer is boos, en zij komt het 100% ook te weten via je broer en zij is ook boos op jou.

Wat ik zou doen is met mijn vriendin praten. Even een goed gesprek met haar voeren en haar vertellen wat je dwars zit. Kijk wat zij er van zegt. Vervolgens je broer er even op wijzen als geheugensteun. Niet als een gek tekeer gaan of zo. Verder zou ik het laten voor wat het is, want straks is het mijn schuld. If you know what I mean. Gewoon afwachten en kijken wat er van komt.

03-05-2008, 19:02
Dit is wat ik zou doen.....ga opzoek naar een Hassan of Mehmet.

Doe vervolgens het volgende:

Abi ABIIIIIIIIIIIII
Ben jij van die goeie of niet.....?
Ja.....doe voor mij dan zo een goeie broodje kip extra vlees abi....ik heb je wel gezien....gierig doen met 1 stukje vlees.

03-05-2008, 19:04



Citaat door Pessimist_:
Het kan op twee manieren uitlopen.

Je vertelt het je broer, je vertelt hem hoe je vriendin in elkaar zit. Hij gelooft je en neemt je verhaal aan omdat jij waarschijnlijk wel beter dan hem weet hoe zij in elkaar steekt. Hij neemt afstand van haar, en klaar.

Manier nummer twee is dat als jij het je broer vertelt, hij jou niet gelooft. Je zegt dat je het hen niet gunt etc. Je broer is boos, en zij komt het 100% ook te weten via je broer en zij is ook boos op jou.

Wat ik zou doen is met mijn vriendin praten. Even een goed gesprek met haar voeren en haar vertellen wat je dwars zit. Kijk wat zij er van zegt. Vervolgens je broer er even op wijzen als geheugensteun. Niet als een gek tekeer gaan of zo. Verder zou ik het laten voor wat het is, want straks is het mijn schuld. If you know what I mean. Gewoon afwachten en kijken wat er van komt.


dank je wel voor je reactie.

Kijk, die vriendin ken ik al 7 jaar. We zijn als 2 handen op 1 buik. We zijn dus echt beste vriendinnen, dus ik heb ook het gevoel dat ik het niet kan maken tegenover haar.

Ze beweert namelijk dat ze echt verliefd op hem is. Maar ik vind toch wel dat mn broer het moet weten..

Andere vriendinnen zeggen weer tegenme dat ik me erbuiten moet houden, omdat mn broer zelf volwassen is om het zelf te handelen zeg maar..

Dus ja ben erg aan het twijfelen..

03-05-2008, 19:10

Citaat door greeneyezlady:
dank je wel voor je reactie.

Kijk, die vriendin ken ik al 7 jaar. We zijn als 2 handen op 1 buik. We zijn dus echt beste vriendinnen, dus ik heb ook het gevoel dat ik het niet kan maken tegenover haar.

Ze beweert namelijk dat ze echt verliefd op hem is. Maar ik vind toch wel dat mn broer het moet weten..

Andere vriendinnen zeggen weer tegenme dat ik me erbuiten moet houden, omdat mn broer zelf volwassen is om het zelf te handelen zeg maar..

Dus ja ben erg aan het twijfelen..

Misschien moet je je vriendinnen gewoon gelijk geven. Ik begrijp het als je zegt dat je er over twijfelt. Het is je broer, en je wilt niet dat hij wordt gekwetst. Maar aan de andere kant hebben zij gelijk. Hij is waarschijnlijk volwassen genoeg om iets met je vriendin aan te gaan. Het is zijn keus. Misschien moet je hen beide gewoon een kans geven en je er buiten houden. Wie weet bloeit er wel wat moois uit. You never know.

03-05-2008, 19:13
hij moet gewoon drab oe hrab bij haar doen....

03-05-2008, 19:14
Korte tip: kies altijd voor je familie ;-) dan zit je goed. Succes

03-05-2008, 19:17

Citaat door Pessimist_:
Misschien moet je je vriendinnen gewoon gelijk geven. Ik begrijp het als je zegt dat je er over twijfelt. Het is je broer, en je wilt niet dat hij wordt gekwetst. Maar aan de andere kant hebben zij gelijk. Hij is waarschijnlijk volwassen genoeg om iets met je vriendin aan te gaan. Het is zijn keus. Misschien moet je hen beide gewoon een kans geven en je er buiten houden. Wie weet bloeit er wel wat moois uit. You never know.


Oke denk inderdaad dat ik me dan maar erbuiten moet houden. Straks krijg ik een woedende broer en vriendin op mn dak.

Maar ik geloof mn vriendin gewoon niet. Ze heeft al 10 jongens geplayd op een keiharde manier.

03-05-2008, 19:18

Citaat door Larache86:
hij moet gewoon drab oe hrab bij haar doen....


Wat is dat?

03-05-2008, 19:20
moderne familie zijn jullie wel, broer kruipt op je vriendin, jij met een neger, wat nog? je zus op een pakistaan

03-05-2008, 19:29
WEJOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWW TUURLIJK ZOU IK KIEZEN VOOR MIJN BROER!!!

IK ZOU T EERLIJK TEGEN HEM ZEGGENNN WANTTTTTTTTTT..


VRIENDEN BESTAAAAAAAAAAN NIETTTTTTTTTTTTTTT !!