Bekijk volle/desktop versie : All you need is love



Pagina's : [1] 2

02-05-2008, 20:40
Wie kijkt er ook

En wat denk jij?
Is liefde echt alles wat je nodig hebt?

02-05-2008, 20:41


All you need is food water en shelter..

02-05-2008, 20:50
All you need is a healty set of brains & a good working body.

02-05-2008, 20:51
All you need is http://www.marokko.nl

02-05-2008, 21:05


all you need is me

02-05-2008, 21:14
Need a lot more then only love ..

02-05-2008, 21:24
het is neit alles wat je nodig heb er zijn meerdere dingen die je ook nosig hebt in jouw leven, maar ik vind dat liefde wel hier een grote rol in speel voor in jouw leven, je hebt verschielende liefde.... liefde van je ouders of liefde van je vriendje of vriendinnetje etc, liefde is iets dat met jou gevoelens werkt alls je liefde hebt voel je je goed en dat geeft jou de motivatie om door te gaan snapje, ik bedoel alls je geen liefde hebt van niemadn ja ik denk dat je zo positiegf zal kijken naar het leven je bent dna eenzaam je mist gewoon die aandacht om emt elkaat te praten over dingen en dat kan niet egen jouw zelf daar voor heb je iemand nodig onderandere je ouders/ partner, die je bij moeilijke situatie kunnen helpen en dat je daar door een goed gevoel krijgt liefde dus want humn helpen jou uit liefde, dus ik denk niet dat het alles is maar wel een groot deel uit maakt bij jouw

02-05-2008, 21:27

Citaat door maryam_S:
het is neit alles wat je nodig heb er zijn meerdere dingen die je ook nosig hebt in jouw leven, maar ik vind dat liefde wel hier een grote rol in speel voor in jouw leven, je hebt verschielende liefde.... liefde van je ouders of liefde van je vriendje of vriendinnetje etc, liefde is iets dat met jou gevoelens werkt alls je liefde hebt voel je je goed en dat geeft jou de motivatie om door te gaan snapje, ik bedoel alls je geen liefde hebt van niemadn ja ik denk dat je zo positiegf zal kijken naar het leven je bent dna eenzaam je mist gewoon die aandacht om emt elkaat te praten over dingen en dat kan niet egen jouw zelf daar voor heb je iemand nodig onderandere je ouders/ partner, die je bij moeilijke situatie kunnen helpen en dat je daar door een goed gevoel krijgt liefde dus want humn helpen jou uit liefde, dus ik denk niet dat het alles is maar wel een groot deel uit maakt bij jouw


Spelling controle is tegenwoordig een must have..

02-05-2008, 21:27
het is neit alles wat je nodig heb er zijn meerdere dingen die je ook nodig hebt in jouw leven, maar ik vind dat liefde wel hier een grote rol in speel voor in jouw leven, je hebt verschielende liefde.... liefde van je ouders of liefde van je vriendje of vriendinnetje etc, liefde is iets dat met jou gevoelens werkt alls je liefde hebt voel je je goed en dat geeft jou de motivatie om door te gaan snapje, ik bedoel alls je geen liefde hebt van niemadn ja ik denk dat je zo negatief zal kijken naar het leven je bent dna eenzaam je mist gewoon die aandacht om emt elkaar te praten over dingen en dat kan niet met jouw zelf daar voor heb je iemand nodig onderandere je ouders/ partner, die je bij moeilijke situaties kunnen helpen en dat je daar door een goed gevoel krijgt liefde dus want hun helpen jou uit liefde, dus ik denk niet dat het alles is maar wel een groot deel uit maakt bij jouw .

02-05-2008, 21:28
ik werk te snel dat ik daar door niet goed op let

02-05-2008, 21:29

Citaat door maryam_S:
ik werk te snel dat ik daar door niet goed op let


Haha als je tijdverdrijf op marokko.nl werken noemt dan ben je de weg echt kwijt

02-05-2008, 21:33
nee jo gek ben de weg niet kwijt :P:P , ben jij soms de weg kwijt???

02-05-2008, 21:33



Citaat door maryam_S:
nee jo gek ben de weg niet kwijt :P:P , ben jij soms de weg kwijt???


Als ik op m.nl zit dan denk ik inderdaad weleens ..
FZ bent oujda .. Je bent het echt kwijt ..

02-05-2008, 21:35
hahahahah, ik heb deze gedachten dan altijd wanneer ik er op zit lees: IK VERBRAND MIJN TIJD NU , maar puur alleen uit verveling doe ik dit

02-05-2008, 21:37
Ik zat te kijken !

die jongen uit kaapstad met die hanna... ziekkkkkkkkkkkkk!

Pagina's : [1] 2